Luulette että kaiken voi saada. Ja sitten luulette että maailmankaikkeus on jotenkin henkilökohtaisesti loukannut teitä, kun ette saa sitä.
Sun sukupolvesi ongelma on että
25
372
Vastaukset
- Anonyymi
Äläs nyt, on tuossa asenteessa jotain hyvääkin: sitä turhaa ja itsekeskeistä ulinaa on nimittäin hirmu huvittavaa katsella sivusta.
- Anonyymi
On joo varmaan. Tervejärkinen terapeutitar siellä. 😂 Mieti jotkut joutuu oleen sun potilaita/asiakkaita. Sääli.
- Anonyymi
Lumihiutale porukkaa
Näin vanhempana en voi kuin ihmetellä miten on niin paljon nuoria aikuisia, jotka on kaikki ihan hajalla psyykkisesti. Tai sitten itsellä on huonoa tuuria näiden kanssa. Työpaikalla jossa on useampia 25-35 -vuotiaita niin monet ne on terapiassa, mielialalääkityksellä, kokevat ahdistuneisuutta tai paniikkihäiriöivät. Missä vaiheessa tää materiaali on mennyt näin heikoksi.- Anonyymi
Ap puhuu teistä buumereista
- Anonyymi
Kaiken lisäksi nykyään jokaiseen vaivaan tarjotaan, tai paremminkin pakotetaan, lääkkeitä jotka aiheuttavat kasan muita ongelmia ihmisille. Entisaikaan vaivoja hoidettiin pääosin luonnosta löytyvillä keinoilla jolloin oli vähemmän haittavaikutuksia. Tämä muutos on tapahtunut erityisesti 2000-luvulla. Helppo ja nopea apu, mutta vaikutukset aiheuttavat lumipallo-efektin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken lisäksi nykyään jokaiseen vaivaan tarjotaan, tai paremminkin pakotetaan, lääkkeitä jotka aiheuttavat kasan muita ongelmia ihmisille. Entisaikaan vaivoja hoidettiin pääosin luonnosta löytyvillä keinoilla jolloin oli vähemmän haittavaikutuksia. Tämä muutos on tapahtunut erityisesti 2000-luvulla. Helppo ja nopea apu, mutta vaikutukset aiheuttavat lumipallo-efektin.
Ennen tarjottiin vaan viinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen tarjottiin vaan viinaa
Joo Suomessa. Tarkoitin noita vanhanajan lääketiedettä yms.
- Anonyymi
Taidat olla buumerisukupolvea, jolla oli varaa ostaa yhden ihmisen palkalla talo 25-vuotiaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla buumerisukupolvea, jolla oli varaa ostaa yhden ihmisen palkalla talo 25-vuotiaana.
Entisajan sukupolvet saivat vähemmällä rahalla enemmän ja vähemmällä työnteolla. Entisaikaan ryypättiin töissäkin. Maataloustöissä tehtiin samalla kaljaa ja juotiin sitä samalla jissain heinähommissa. Olen nähnyt tämän ilmiön livenä. Miljoonalla markalla sai komean luxustalon. Euroiksi muutettuna pelkän normitalon nykyään.
- Anonyymi
Ällöttävä kommentti. Must on hienoo et ihmiset uskaltaa puhua tunteistaan.
Terv buuumeri - Anonyymi
Onko materiaali mennyt heikoksi vai tulostunut heikoksi sieltä edellisiltä ja sitä edellisiltä polvilta?
- Anonyymi
Nykymaailma on erilainen kuin 50v sitten. On some ja netti, joiden kautta saa helposti yltiöpäin tietoa ja vertailukohtaa omaan elämään. Jos sinulla on yhtään itsetunnossa säröjä, etkä tiedä kuka olet, lähdet helposti somen ja kapitalismin seurauksena hakemaan ulkoista menestystä, ja jos tätä et saa, mietit missä vika, ja hyvin todennäköisesti syytät siitä itseäsi. Some on myös monelle helpon mielihyvän lähde, kun aivot koukuttuvat viestitulvaan, eivätkä pärjää enää ilman, jolloin tavallinen elämä ja perusaskareet maistuvat puulta. Lisäksi nykyajan nuorten (aikuisten) vanhemmat ovat kasvaneet aikakaudella, jolloin tunteista ja oikeasti tärkeistä asioista ei olla keskusteltu, mikä taas aiheuttaa sen, että kun omista todellisista tunteista ei puhuta ja tukahdutetaan ne negatiiviset tunteet ajatuksella "positive vibes only" -propagandalla niin siinähän sitä ahdistutaan. Samanaikaisesti kun negatiivisia tunteita tungetaan pois näkyvistä, niitä jopa hävetään (ja taas saadaan yksi "hyvä" syy lisää syyttää itseään), ei niistä positiivisistakaan tunteista ole enää tietoa. Heikko itsetunto (some tarjoaa petollisen mahdollisuuden kiillotella sitä omakuvaa) ja tunteiden käsittelemättömyys hieno termi sen sijaan, että sanoisi vain "tunne tunteesi"; ei myöskään sovi sekoittaa itsesääliin. Nämä nykyajan maailmassa voivat olla äärimmäisen lamauttavia.
- Anonyymi
Sukupolves ongelma se että lapsianna rokootuta t.juha.
- Anonyymi
Materialismin lopputulema on pakanuus. Lopulta uskotaan että maailmankaikkeus on luoja, aivan kuin itsensä luonut videopeli. Hullua.
- Anonyymi
Lakkaa puhumasta asioista, mistä et tajua mitään. Kenen somea luet, kun jankutat maailmankaikkeudesta? Oot sisimmiltäs ihan täys nihlisti ja nyt oot ottanut roolin vastaan taas.
- Anonyymi
Meidän boomereiden voima on siinä, että me ajatellaan ja manifestoidaan kaikki hyvä meille. Tehdään helvetisti töitä ja mennään kiltisti terapiaan jos nuppikuppi ei kestä.
Ennen oli raippa, viina ja nyrkki. Nykyään puhutaan tunteista. Puss puss.- Anonyymi
Älä mulle kiukuttele, kun et itse saa haluamaasi ja sua ei vaan kestä.. Olet niin vaikea persoona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mulle kiukuttele, kun et itse saa haluamaasi ja sua ei vaan kestä.. Olet niin vaikea persoona.
Mä en käy terapiassa mutta töitä kyllä teen.
- Anonyymi
Oot mua vaan alle kymmenen vuotta vanhempi. Seurustelin sun vuosimallin kans kun olin 17.
Pidät itseäsi hiukan turhan paljon ylempänä mitä olet.
Et ole niin paljon kokeneempi. - Anonyymi
Sanoisin tän vähän vanhemmalle sukupolvelle.. 😃✌️
T. S - Anonyymi
En halua kaikkea. Olisin halunnut vain erään miehen lähemmäs... Mutta se on mun päätös häipyä hänen vaikutuspiiristään ja hänen ei pitäisi ottaa sitä henkilökohtaisesti.. 😄
Jos ottaa niin mikä saa hänet haluamaan ihailua johon ei kuitenkaan itse vastaa. - Anonyymi
Maailmankaikkeusuniversumi on siitä hauska että esim. Charles Manson sai mitä halusi, Hitler ja Mengelekin sai mitä halusi. Epsteinit ja muut samaan genreen kuuluvat ovat saanet mitä ovat halunneet. Joku voi selitellä että saivat myös rangaistuksen silti ongelmana on että pääsivät toteuttamaan jonkin aikaa ns. unelmiaan ja mielihalujaan. Harva ihmisistä saa edes kunnon kotia tai autoa koko elämänsä aikana vaikka kuinka paiskisi töitä. Pahat saavat mitä haluavat se on nähty.
- Anonyymi
Sukupolvi pitäisi pidättää.
- Anonyymi
Saitko pakit ja vihaat koko sukupolveansa?
- Anonyymi
Nestettä jo toisessa polvessa????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe122785- 282414
- 421817
- 491555
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101418- 411381
- 81335
- 521253
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115