Perfektionisti, epävakaa, tunteikas, empatiakyky on vain eläimiä ja kilttejä ihmisiä kohtaan, luotto mennyt kaikkiin muihin. Esitän ja miellytän usein pahojakin ihmisiä, sillonkin kun ei tarvis, jos en niin tee, niin en sulje heitä radikaalisti pois vaihtoehdoista, koska ovat rasitisia tai heittävät liian karua läppää....
Oon riippuvainen uusista ihmisistä, mutta osaan sitoutua vain niihin jotka on tarpeeksi kauniita fyysisesti ja kilttejään sydämeltään, mun tapauksessa se tarkottaa, että oot reippaasti mua lyhyempi, sinisilmäinen malli, jolla on uniikki ja isohko nenä ja usein pienet rinnat. Ei kuitenkaa saa olla alle 19v... ja persoonaltas oot kuin mä...
Kiltihkö ja ujo, mutta persoonallinen. Mun narsismi saattaa olla vaan lapsuudrn trauman ylikompensointia ja sitä se onkin, mul on paljon traumoi ja persoonallisuushäiriöitä jotka vaikeuttaa normiarkea.. esim en voi tehä jotain juttua, koska en voi raha tai muun tilanteen takoa tehdä sitä täydellisesti.
Tykkään myös leikkimielisestä trollailusta ja kiusanteosta, vaikka en pahaa toivo kellekkään. Tykkään kiusaa ja nälviä mun suurimpia ihastuksia, mut samaan aikaa kertoo miten ihania ja täydellisiä ne on ja miten niis ei oo mitään vikaa.
Oon aika perseestä ihastua tai mennä suhteeseen vaik oon ihan komee. Jos et oo just se oikea esim. Veera, niin kyllästyn suhun nopeet ja tunteet kuolee, ihmisis kiinnostaa alkuhuuma ja se mitä saan niist itelleni, en jotenki haluis loukkaa ketään, mut ajaudun jatkuvasti loukkaan ja satuttaan ihmisiä omalla välinpitämättömyydelläni.
Olen vaikea ja vaativa ihminen, saat olla hyvin erityinen jos pystyt mut kesyttään. Mun sydän murskataan vaan täydellisel persoonalla ja ulkonäöl, hohkaavalla ja parantavalla kiltteydellä. Toisinaan tapaan naisia joiden persoona hohkaa, mut en heti syty ulkonäölle ja tiiän et jos en heti syty ulkonäöst niin siitä ei sillon mitään tuu..
Mä oon varmasti niin vaikea ja traumatisoirunut yksilö et edes huipputason lääkärit ja psykiatrit ei voi mua parantaa, siksi olenkin hyväntahtoinen hirviö, ollut jo pitkään..
Sanoisin et oon kiltti hirviö..
22
358
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja toisinaan oon myös itseään sabotoiva voima, ei muiden tarvii laittaa mua vastuuseen, mä kyllä tuhoan itseni, kun annat mulle vaan tarpeeksi aikaa, se oon useasti huomannut myös... mä itse teen itselleni hallaa tosi usein just.
- Anonyymi
Kyllä sä kuulut vrtu osastolle! Ja vahvasti
- Anonyymi
Sairas on sairas. Menkää panosuvuille täältä! Jos himottaa noin paljon se on päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas on sairas. Menkää panosuvuille täältä! Jos himottaa noin paljon se on päässä
Miten vitussa saat aloituksen liitettyä millään tavalla mihinkään himotukseen? Oot vaa yks niist trolli/häiriöboteista taas.
- Anonyymi
Entäpä sinä itse- miten koet tämän internetkampanjasi myötä- olet todella hyvässä hapessa kun änkkäät palstasedän avauksiin ja kuvittelet että se muuttuu sillä targetoimaksi henkilöksi? Minusta tuo on höperyyden määritelmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten vitussa saat aloituksen liitettyä millään tavalla mihinkään himotukseen? Oot vaa yks niist trolli/häiriöboteista taas.
Aloittajasetä selvästi ahdistui tästä toisesta ahdistuneesta huutelijasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajasetä selvästi ahdistui tästä toisesta ahdistuneesta huutelijasta
Ja huomenta verkkoteppo- tulit pitämään kaverisi puolta taas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä sinä itse- miten koet tämän internetkampanjasi myötä- olet todella hyvässä hapessa kun änkkäät palstasedän avauksiin ja kuvittelet että se muuttuu sillä targetoimaksi henkilöksi? Minusta tuo on höperyyden määritelmä
Veikkaan tämän osastojankkauksen perusteella, että tämä on tällä kertaa se naispuolinen propagoija, joka spämmää joka puolelle tätä unelmaansa saattaa joku o o osastolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan tämän osastojankkauksen perusteella, että tämä on tällä kertaa se naispuolinen propagoija, joka spämmää joka puolelle tätä unelmaansa saattaa joku o o osastolle
Koska kuulen telepaattisesti hihitystä taustalta, oletan että se on ollut hänen surrealistististen rilmojen keskeinen sisältö. Kuin tilaisi kuvan graafikolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sille kannata mitään sanoa. Nähty jo ajat sitten. Sivusta
- Anonyymi
Totuus: olet keskivertoa huonompi lähes kaikilla mittareilla mitattuna mutta silti omissa voimafantasioissasi oot joku muita manipuloiva master mind. Et ole.
- Anonyymi
Ja sieltä tuli incel miehen analyysi viel päälle, nyt on tylsää trollia
- Anonyymi
Minä en kyllä nostaisi tätä aloittajaäijän settiä ihan niin korkealle, mutta okei
- Anonyymi
Samaa mieltä tuon ylemmän kanssa. Täällä persoonallisuushäiriöiset käyttävät aikansa ja päivänsä varjonyrkkeilyyn tuntemattomien kanssa ja kuvittelevat olevansa älykkäitäkin. Oikeasti täällä olevat narsistit ovat niitä heikkolahjaisimpia, kuten aloittajakin toi itsensä ilmi. Sukupuolesta riippumatta.
- Anonyymi
Kohta alkaa osotteita ropista... tiedät mistäpäin tulee myrsky
- Anonyymi
Niin- mistä joku olisi nämä osoitteet saanut eli kuka olisi ne hänelle luovuttanut ja mikä olisi ollut motiivi? Vaikuttaa sisäisiltä ristiriidoilta kun marionetit ei nyi haluttuun suuntaan. Nyt webbo skarppina siellä päätteen äärellä
- Anonyymi
tuommoisia ihmisiä on paljon, ja usein ovat kilttejä jos joku tekee kuten he tahtovat ja tyytyvät vähän käyttävät elämää heidän parantamiseen. Arvostelevat hakkaavat ja haukkuvat, manipuloivat muut huonoon osaan ja kuitenkin pääperiaate on hakea itselleen hyötyä. Muut on itsekkäitä, eivät ikinä arvosta, haukkuvat ja ovat aina syyllisiä, vaikka eläisivät elämäänsä oikein. mutta jos saavat sillä itselleen hyvää mitä eivät anna heille. Eivät he niinkään ole narsisteja, heillä on halu alistaa ja saada itse. se pakottaa heitä kaikkeen toimintaansa. he eivät ole kelvannee mihin ovat halunneet koska eivät näe vaivaa, eivät vaikka opiskele eivät priorisoi, odottavat vaan että saavat koska luulevat että niin se muille tulee odottavat että jos ovat ihania sitten saavat hyvää, tekevät sitä jopa muille jotta olisi totta, eivät aina anna itsestään vaan vievät muilta. Saattavat jopa oikeasti kiihottua siitä että saavat purkaa traumojaan ja päästään oikeat tunteet esille ilman että muut näkisivät. kateuden, halun ola parempi ja määrätä, saattavat jopa kuvitella ja fantasioida että heillä olisi siihen oikeus,se olisi heidän tehtävänsä. ei se aina ole narsismi, usein niillä on vain suuri halu saada, pieni osaaminen ja hirveästi psyykkistä ongelmaa. ja peittävät että se on mulle kostavat kuten äitini elämäänsä muille, haluavat että kaikki olee hänen elämäänsä, etägeidän elämänsä uhrattaisiin ja lopulta kaikki antavaisivat anteeksi. näkisivät että oikeasti on hyvä ja hänellä on taito kaikkeen. ja mitä ennen kaikkea löytyisi ihmisiä jotka arvostavat ja antavat hyvää, panostavat häneen eivät vaadi vaan kaikki vaan menisi heillä hyvin. he ovat unohtaneet aikaa sitten mitä ovat tehneet muille ja tekevät edelleen.
- Anonyymi
Jos huippu tason lääkärit ei sua voi parantaa kuin oot vapaana?
- Anonyymi
jotkut jopa hakee seksistä kipupisteiden laukaisua. arvostelu jopa rakentava ja muiden tunteista kertominen mitä heidän toimintansa on saanut aikaan on kiellettyä, vaan he lähtevät tekemään muille samoin jotta tietävät. he eivät muutu he jatkavat ja hakkaavat muita huonoon jotta elämä jotenkin onnistuu, ja, kateuttaan kiusaavat muita. koska eivät voi itse kohdata mennyttöön ja siitä koituvaa haittaa, kaikille. he eivät voi antaa periksi halulle manifestoida ja myöntää että se ei ole puhdasta, pyyntöä ja enkeleiltä ja on haitaksi muille. elämä on heille tahtojen taistelu, ja, muut ei ne tärkeitä ole jos niiden elämät voi uhrata jotta itse saa ja välttää kaikkea.
- Anonyymi
pidän sinusta. :).
- Anonyymi
ja siitä että avaat itseäsi.
- Anonyymi
Täällä toinen samanlainen ❤️💋
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881597
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151491- 981400
- 1191305
- 691260
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n259998- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18945- 37927