Sotapoliittinen tilanne on kiristynyt ja suomessa on valtava työttömyys. Miksi ei panna massiiviset kertausharjoitukset käyntiin. Työttömät armeijan käyneet jätkät pitää laittaa kertaamaan. Useamman viikon jaksoja kullekkin. Mitä sitä kotiin maksamaan kun voi käyttää kotona olevia hyödyllisempäänkin. Miksi niitä aina työssäolevia kutsutaan, kun siitä aiheutuu työnantajille ylimääräisiä kustannuksia ja vaivaa. Tuotanto kärsii jne.
Kertausharjoitukset
20
279
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole rahaa järjestää niitä kun pitää miljonääreille maksaa veronalennukset ja kaiken lisäksi ottamalla velkaa siihen alennukseen.
- Anonyymi
mikä pointti? seuraava maailmansota on sellainen ettei armeijalla ole mitään virkaa, siinä ei siis ryynätä metsissä kenttälapion kanssa, vaan taivaalta tulee semmoset asiat jotka tekee suomesta parkkialueen 15 minuutissa
- Anonyymi
Totta toinen puoli, jos atomia käytetään. Mutta kuka ottaa siinä ensimmäisen kukon askeleen. Siksipä Suomenkin pitäsi yrittää pyrkiä ystävyyssuhteisiin venäjän kansa. Se on luultavasti se vihollinen, jos sotimaan ruvetaan. Tällä hetkellähän on etupäässä suomen taholta uhoilua ja venäjän sättimistä. Toki aiheesta mitä tekee ukrainassa. Mutta ei sapelin kalisuttaminen ainakaan suomen turvallisuutta paranna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta toinen puoli, jos atomia käytetään. Mutta kuka ottaa siinä ensimmäisen kukon askeleen. Siksipä Suomenkin pitäsi yrittää pyrkiä ystävyyssuhteisiin venäjän kansa. Se on luultavasti se vihollinen, jos sotimaan ruvetaan. Tällä hetkellähän on etupäässä suomen taholta uhoilua ja venäjän sättimistä. Toki aiheesta mitä tekee ukrainassa. Mutta ei sapelin kalisuttaminen ainakaan suomen turvallisuutta paranna.
No ei ja Stuppista on tullut kertaheitolla kaikkien aikojen huonoin presidentti, häviää jopa Haloselle ja Ahtisaarelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ja Stuppista on tullut kertaheitolla kaikkien aikojen huonoin presidentti, häviää jopa Haloselle ja Ahtisaarelle.
Pitäsköhän sille laittaa oma air force one kun jatkuvasti lentelee ympäri maailman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...vappu lähenee ...henkeä on nostatettava että sisu riittäisi lähteä marssia lynkyttämään punalipun perässä ihmisten nähden ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??? Siinähän tuo reissuaa kuin kuka muu tahansa ? Ja ajattepa hetki vaihtoehtoa ...
- Anonyymi
Menkäähän sotimaan kun itse sotaa kannatatte.
- Anonyymi
Juuri noin.
Minä luovutin sotilaspassin pois ja en minä ainakaan mene puolustamaan rikkaiden omaisuuksia ase kädessä.
Sotikoon ne jotka hyötyvät siitä jotenkin.
Minulla on isänmaata paskahuusin alustan kokoinen ala ja vieköön jos joku haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin.
Minä luovutin sotilaspassin pois ja en minä ainakaan mene puolustamaan rikkaiden omaisuuksia ase kädessä.
Sotikoon ne jotka hyötyvät siitä jotenkin.
Minulla on isänmaata paskahuusin alustan kokoinen ala ja vieköön jos joku haluaa.Annatko huusi mukaan??? Entäs se paskapalju, siinähän on rahan arvoista tuotetta.
- Anonyymi
Ei tarte mennä mihinkään muualle sotimaan, kun sota tulee tänne.
Anonyymi kirjoitti:
Annatko huusi mukaan??? Entäs se paskapalju, siinähän on rahan arvoista tuotetta.
Maamiehen kultaa!💩
- Anonyymi
No eihän meitä tolkun punikki työttömiä voida laittaa kertaamaan, kun miten se sitten naama vääntyy kun herrakerhojen yritysjohtajat ovat vain reservin yli luteja ja kapteeneita ja duunaripuolueen työtön onkin reservin majuri. Niin eihän se sovi vapaamuurareille , rotareille ja lions klubilaisille sellainen.
- Anonyymi
Ei sitä ihan niin kuin uuno turhapuroa majoriksi ylennetä. Pitää jokusia kuukausia kertausharjoituksia kertyä ja osoittaa muutakin aktiivisuutta maanpuolustustyössä. Ja pitäähän ensin alemmat arvot saaha ja Rukkikin olla käyty.
- Anonyymi
No ne rukit on käyty jo 36vuotta sitten.
- Anonyymi
Minä homoilin armeijassa
- Anonyymi
Eipä tiijä uskaltaako tänne sivustolle enää ohta kirjotella mitään venäjän vastaista ropakantaa kun voi joutua tappolistalle. Semmosta kuulemma venäjällä tehhään. Se on varma kuitenni, että suomestakin sille listalle on päässy jo ansioituneita venäjän ja putiinin haukkujoita. Toki syystäkin mutta kannattasi pitää suuta vähän soukemmalla. Joku kaunis päivä sattuu olemaan korkean pytingin ikkuna auki ja puota mätkähtää kavulle. Että vain rapa lentää.
- Anonyymi
Kyllä suomen sota asioista ainoat oikeat on tekemään päätöksiä ja antamaan kommentteja ovat korkea arvoiset upseerit. Puolustusvoimien komentaja, esikuntapäälliköt ja prikaatien komentajat, meri- ja ilmavoimien komentajat. Nyt näyttää, että poliitikot ja jopa päämies tietää miten suomen puolustusta hoidetaan. Ja ennenkaikkea ollaan lietsomassa konfliktiä. Kyllä suomen armeijan johto tietää miten pitää toimia, ei siinä politiikkojen mielipiteitä tarvita. En muista,että kukaan suomen upseeristosta olisi uhonnut mitenkään esim. Venäjää vastaan tässä ukraina sodassa. He ovat viisaita johtajia.
- Anonyymi
Lähtökäsky kun tulee se on lähettävä! Ei auta itkut eikä karkuunlähtö. Maassa kun on sotatila niin et sinä autolla pitkälle pääse, niitä todennäköisesti pysäytellään ja jos sotakuntoiselta näytät niin pikakäräjien jälkeen rintamalle joudut! Toki jos olet huonossa kunnossa oleva läski tai hullu niin tiiäppä sitten. Rättivarastolle?
Oon pitkäaikaistytötön.👷♂️ 🗄️🗃️Hernerokkapalakalla lähen vaekka HETI isäm maan palavelukseen! 🥣⚔️💪🦁🇫🇮👍HURRRAAA!!!✊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549