Maitokahvia ( ilman sokeria )loiskahti läppärini näppäimistölle. Käänsin sen nopeasti naamalleen pöytäliinalle, että kahvi valuisi näppiksestä pois päin. Kuivailin talousoaperilla jne.
Näytti olevan kunnossa, kunnes hieman myöhemmin huomasin näppäimistön oikeassa päässä olevaista numeronäppäimistä kahdeksikon olevan mykkä. Se ei kaada maailmaa, koska ylärivin numeronäppäimet toimivat.
Kysymys: Voiko tämän Lenovo V17:n näppäinkoskettimet puhdistaa, ja paljonko se suunnilleen maksaa liikkeessä teetettynä? Ostin tämän Verkkokaupasta kaksi ja puoli vuotta sitten palautuskoneena, maksoin muistaakseni noin 650 eeroa.
Eli uutta en osta jos korjaus ei maksa maltaita.
Kysymys ei ole tyhmä, kysyjä on. Kiitos vastaajille.
Aamukahvi läppärin näppaimistöön
4
139
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkoinen näppis ei ole kallis ja on ergonomisempi vaihtoehto. Sisäisiäkin näppiksiä saa ostettua elementteinä, mutta se on jo vähän kalliimpi vaihtoehto. Voi riittää avata näppis ja varovasti harjata alkoholiin(sinol) kastellulla topsi-puikolla jäämät pois jos kuivaminen ei riitä.
- Anonyymi
Vastaavassa tilanteessa imuroin heti tuoreeltaan nesteet ulos ja peli toimii eikä nikottele yhtään.
- Anonyymi
Jossain joskus oli juttua että näppiksen voi jopa kylvettää kunhan antaa sen kuivua kunnolla, no, läppärien kanssa voi olla vähän eri juttu, lähinnä tuo uutinen koski erillisiä näppiksiä. Mutta mitä teetkin, ole varovainen ettei koko kone mene paskaksi.
- Anonyymi
Mitä tästä opimme? Ainakin sen ettei pidä syödä eikä juoda koneen ääressä vaan pidetään ne kahvi- ja ruokatauot keittiössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848