Missä saisi autoon ohjelmoitua tehoja lisää?

Anonyymi-ap

Onko Joensuussa mitään paikkaa, jossa autoon saisi ohjelmoitua lisää tehoa??
Nyt kun kesäkelit ovat tulleet ja olen ajellut pidempää matkaa, niin tehon tarve olisi selkeä.
Kun ajan moottoritiellä hienolla Toyota Corollallani, niin se kulkee kaasu pohjassa 70km/h. Jos jossain saisi ohjelmoitua siihen lisää tehoa, niin olisi hyvä, kun se kulkisi 80km/h.
Kyllä matka joutuisi ja Corollani arvo nousisi huikeasti. Onhan kyseessä kerrassaan uskomattoman hieno auto

59

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa pidetään älykkyytesi ja ajonopeutesi balanssissa ja rajoitetaan huippunopeutesi 18 km/h:ssa.

• Anonyymi

Miksi et vastaa kysymykseeni? Kysymys oli hienon Corollani tehoasioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska nän ei tiedä vastausta kysymykseesi. Haluaa vain aukoa päätään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noita 70- luvun Corolloja ei enää kukaan osaa huoltaa tai duunata. Eikä sen ajo-ominaisuudet edes kestäisi kovempaa nopeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarvetta nostaa tehoja, 70 km/h on sinulle ja sinun aivoillesi jo hengenvaarallinen vauhti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarvetta nostaa tehoja, 70 km/h on sinulle ja sinun aivoillesi jo hengenvaarallinen vauhti...

Etpä taida ymmärtää koko asiaa. Olet vissiin pöterö.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noita 70- luvun Corolloja ei enää kukaan osaa huoltaa tai duunata. Eikä sen ajo-ominaisuudet edes kestäisi kovempaa nopeutta.

Mihinkäs se taito ja tietämys olisi hävinnyt.

• Anonyymi

Corollaan ei saa lisätehoja ohjelmoinnilla, sen tekniikka ei mahdollista sitä.

• Anonyymi

Hyvinhän nuo Toyotat ainakin tuolla Wrc-rallissa kulkevat. Tuollaista vauhtiako itse ylläpitäisit?

• Anonyymi

Niissä WRC autossa ei ole Toyotaa kuin liimatut logot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noissa bmw-pojuissa ei ole miestä kuin m-kirjaimessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa Bemujullia vituttaa kun repivät 1.6 koneesta jopa 600hp. GR Corollassa sama tekniikka kun Yariksessa.

• Anonyymi

Joensuussa nähtäville Corollille löytyy helposti tehonlisäys. Käykää ostamassa auton takakonttiin GTI- ja turbo-tarrat. Lisäksi sisälle vielä leuhakka Wunderbaum, niin näillä toimenpiteillä Corollaan tuli jo 10 hevosvoimaa lisää ja sehän lähenee jo 100 hevosvoimaa. Kyllä Corolla kulkee tämän jälkeen.

• Anonyymi

Pemaripojujen kokemusta ja tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pemaripojujen kokemusta ja tietoa.

Jep. Bemupoika ottaa pakoputkesta vaimentimet pois ja kuvittelee että nyt on tehoja kun bemu pörisee kovaa...

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä tuollainen teho kaipaa jo lisäpitoa, eli ehdottomasti on lisättävä perään myös 4WD -teksti.
        Muutenhan auto käy viskoutumaan kuivalla asfalltillakin jos vähänkään enemmän sattuu kaasupoljinta painamaan! Ei ole ensinkään mukava äkkinäisen tehonlisäyksen takia rämähtää vaikkapa Suvantosillan kaiteiden läpi Pielisjokeen!

• Anonyymi

Oletko koittanut Joensuulaista viritystä, eli ajat pakilla ruutuun sekä sumuvalot päälle.

• Anonyymi

Corollan valmistajan ilmoittama huippunopeus on aivan liikaa, koska ei suomen tiestöllä saa ajaa niin kovaa.
      Kaikkiin suomeen tuotaviin autoihin pitää pakollisena varusteena asentaa nopeudenrajoitin 120 km/h.
      Sillä kyllä kerkiää ja onnettomuudetkin varmasti vähenee kun kuumakallet ei pääse kaahaamaan.

• Anonyymi

Corolla on hyvä auto. Se kulkee ja siinä on varusteina peruutusvalo ja muita hienouksia.

• Anonyymi

ap..ota se käsijarru pois päältä vauhti kiihtyy, tollo.

• Anonyymi

Corollassa ei kiihdy kuin kuski. On siinä niin surkea auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Corollassa ei kiihdy kuin kuski. On siinä niin surkea auto.

En tiedä kun ei ole kokemusta japanilaisista, eikä ranskalaisista.
        Sitä paitsi autoja tehdään vain saksassa (pl. BMW) ja ruotsissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kunnon autoilijoita ei tehdä teidän suvussanne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kiteytyy henkilön autotietämättömyys huippuunsa. Mikä lie pemarin lokasuojan käperryttäjä ja penkissään vinosti kruisaileva rannettaan ratin yli roikottava lippalakkipoju ja puurorukkanen joka olevinaan hallitsee autonsa. Ei hallitse kuin pieneltä osin virtsankarkailuaan ja hygieniatasoaan ei yhtään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kiteytyy henkilön autotietämättömyys huippuunsa. Mikä lie pemarin lokasuojan käperryttäjä ja penkissään vinosti kruisaileva rannettaan ratin yli roikottava lippalakkipoju ja puurorukkanen joka olevinaan hallitsee autonsa. Ei hallitse kuin pieneltä osin virtsankarkailuaan ja hygieniatasoaan ei yhtään.

Autoja tehdään saksassa poislukien BMW... miten sinä tuon käsitit?
        On suuri loukkaus sanoa kunniallista autoilijaa bemaristiksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kunnon autoilijoita ei tehdä teidän suvussanne.

Jaa, mitkä on kriteerisi kunnon autoilijalle? Montako sakkoa ja monestikoko kortti kuivamassa?
        Minulla autoilua takana 43 vuotta ilman yhtään sakkoa taikka kortin kuivatusta, eli sinun kriteereilläsi en siis liene kunnon autoilija.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, mitkä on kriteerisi kunnon autoilijalle? Montako sakkoa ja monestikoko kortti kuivamassa?
        Minulla autoilua takana 43 vuotta ilman yhtään sakkoa taikka kortin kuivatusta, eli sinun kriteereilläsi en siis liene kunnon autoilija.

Kunnon autoilija voisi olla henkilö, joka EI ilmaise autoilukokemuksestaan sanoilla "autoja tehdään..." Siihen ei ajovuodet tai muut kuivumiset vaikuta herttaista hevon perzettäkään.
        Asenne, asenne, asenne. Mietipä sitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon autoilija voisi olla henkilö, joka EI ilmaise autoilukokemuksestaan sanoilla "autoja tehdään..." Siihen ei ajovuodet tai muut kuivumiset vaikuta herttaista hevon perzettäkään.

Voi kuule lapsonen kun minulla on sen verran kokemusta että on varaa sanoa mielipiteeni, niin automerkeistä kuin kuskien liikennekäyttäytymisestäkin.
        Jos minä tykkään ajaa Mersulla ja Volvolla, niin sehän on puhtaasti minun ongelmani, ei sinun siitä tarvitse noin nokkaantua. Aja sinä niillä bemarin lintoillasi ja leiki isoa automiestä, mutta älä tapa ketään siellä liikenteessä toilaillessasi.
        Se nimenomaan vaatii sinulta sitä oikeaa asennetta että säästyt sakoilta ja kortinkuivamisilta, etkä telo ketään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Autoja tehdään saksassa poislukien BMW... miten sinä tuon käsitit?
        On suuri loukkaus sanoa kunniallista autoilijaa bemaristiksi.

BMW oli aikoinaan ihan aikuisten auto, mutta sitten penskat pilasivat sen maineen, eikä sillä nyt kukaan aikuinen oikein viitsi enää ajaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

BMW oli aikoinaan ihan aikuisten auto, mutta sitten penskat pilasivat sen maineen, eikä sillä nyt kukaan aikuinen oikein viitsi enää ajaa.

Siksi te "aikuiset" ajatte Corollalla kahdeksaakymppiä🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule lapsonen kun minulla on sen verran kokemusta että on varaa sanoa mielipiteeni, niin automerkeistä kuin kuskien liikennekäyttäytymisestäkin.
        Jos minä tykkään ajaa Mersulla ja Volvolla, niin sehän on puhtaasti minun ongelmani, ei sinun siitä tarvitse noin nokkaantua. Aja sinä niillä bemarin lintoillasi ja leiki isoa automiestä, mutta älä tapa ketään siellä liikenteessä toilaillessasi.
        Se nimenomaan vaatii sinulta sitä oikeaa asennetta että säästyt sakoilta ja kortinkuivamisilta, etkä telo ketään.

Ei täällä kukaan ole nokkaantunut joten älä tee sensuuntaisia tulkintoja kun et osaa.
        Tuolla liikenteessä liikkuu monentasoisia autoja monentasoisten kuskien liikuttelemana. Ne kaikki pitää huomioida heidän auto- tai ajotasoistaan tai automerkeistään huolimatta, eikö? Niin maalla kuin suurkaupungeissakin.
        Tuon kiimasi jotakin automerkkiä kohtaan voisi pitkin hampain ja naurahtaen ymmärtää jos et toisi mukaan sitä niin ilmiselvästi selvää tietämättömyyttäsi haukkumalla muita automerkkejä joilla tuskin olet koskaan ajanut. Olet vain kuullut kaverin kaverin sanoneen tai muistelet jotakin 60-luvun autojutun kirjoitusta. Tunnen autoilijoita joiden ranskalainen auto on kestänyt yli 850 000 km ja mersukuskeja joiden ajokki ruostuu ja on ollut pajalla niin että ilettää.
        Jos tykkäät Saksan kokoonpanolinjan Carlosin tai Manuelin käden kosketuksesta Mersussasi tai Kiinan Dongin tai Pengin hipaisusta Volvosi konehuoneessa niin samapa tuo. Autoja tehdään niin monessa muussakin paikkaa.
        Mersut ja Volvot vikaantuvat ihan samalla tavalla kuin muutkin. Joten kumarra toki merkkejä jos haluat. Minä seuraan liikennettä.
        Syyllistyit muuten siihen ihan tavalliseen virheeseen kuin moni muukin: arvailuun. En omista bemaria. Ja muuten: minulla on ollut ajokortti sinua kauemmin mutta opin toisten huomioon ottamisen jo ennen ajokorttiani. Sinulta se ei asenteestasi huolimatta näemmä onnistu vieläkään joten vian täytyy olla sinussa itsessäsi, ei ajo"kokemuksessasi". Sen olen sepustuksestasi huomioinut. Pidätkö muuten suuremman turvavälin mersuun ja volvoon vai haastatko heitä kilpasille?
        Ps. Olen vuosikausia ammattini puolesta käynyt ja ajanut autoa Münchenissä. Tervetuloa mukaan niin otetaan se sinun virheetön ajokokemuksesi syyniin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yleinen harhaluulo lienee että paljon ja kauan rikkeettömästi ajanut olisi se hyvä kuljettaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yleinen harhaluulo lienee että paljon ja kauan rikkeettömästi ajanut olisi se hyvä kuljettaja.

Kyllä rangaistushistoria ja aikaperspektiivi kertoo paljon. On jopa onnistunut estämään kuumapääkuskien onnettomuuksia luopumalla oikeuksistaan, varovaisuus, muiden huomioiminen, sääntöjen noudattaminen, ne ovat hyvän kuskin tuntomerkit, sillä ei liikenne ole leikkikenttä eikä mikään kilparata.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä kukaan ole nokkaantunut joten älä tee sensuuntaisia tulkintoja kun et osaa.
        Tuolla liikenteessä liikkuu monentasoisia autoja monentasoisten kuskien liikuttelemana. Ne kaikki pitää huomioida heidän auto- tai ajotasoistaan tai automerkeistään huolimatta, eikö? Niin maalla kuin suurkaupungeissakin.
        Tuon kiimasi jotakin automerkkiä kohtaan voisi pitkin hampain ja naurahtaen ymmärtää jos et toisi mukaan sitä niin ilmiselvästi selvää tietämättömyyttäsi haukkumalla muita automerkkejä joilla tuskin olet koskaan ajanut. Olet vain kuullut kaverin kaverin sanoneen tai muistelet jotakin 60-luvun autojutun kirjoitusta. Tunnen autoilijoita joiden ranskalainen auto on kestänyt yli 850 000 km ja mersukuskeja joiden ajokki ruostuu ja on ollut pajalla niin että ilettää.
        Jos tykkäät Saksan kokoonpanolinjan Carlosin tai Manuelin käden kosketuksesta Mersussasi tai Kiinan Dongin tai Pengin hipaisusta Volvosi konehuoneessa niin samapa tuo. Autoja tehdään niin monessa muussakin paikkaa.
        Mersut ja Volvot vikaantuvat ihan samalla tavalla kuin muutkin. Joten kumarra toki merkkejä jos haluat. Minä seuraan liikennettä.
        Syyllistyit muuten siihen ihan tavalliseen virheeseen kuin moni muukin: arvailuun. En omista bemaria. Ja muuten: minulla on ollut ajokortti sinua kauemmin mutta opin toisten huomioon ottamisen jo ennen ajokorttiani. Sinulta se ei asenteestasi huolimatta näemmä onnistu vieläkään joten vian täytyy olla sinussa itsessäsi, ei ajo"kokemuksessasi". Sen olen sepustuksestasi huomioinut. Pidätkö muuten suuremman turvavälin mersuun ja volvoon vai haastatko heitä kilpasille?
        Ps. Olen vuosikausia ammattini puolesta käynyt ja ajanut autoa Münchenissä. Tervetuloa mukaan niin otetaan se sinun virheetön ajokokemuksesi syyniin.

Mites tämä asia sinulle noin arka on, kosketinko jotakin avohaavaa sielussasi, vai miksi noin suuret tulet otat?
        Mistä olet saanut kuvan etten seuraisi liikennettä enkä ottaisi muita huomioon jos ajan automerkillä josta pidän?
        Minä jätän aina turvavälin ja noudatan muitakin liikennesääntöjä ja rajoituksia, enkä kilpaile kenenkään kanssa, sillä liikenne ei ole mikään kilparata taikka leikkikenttä.
        Voit olla ihan rauhassa mielestäsi teiden kuningas, ei minun intresseissäni ole sinun kuvittelemaasi valta-asemaa uhata.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi te "aikuiset" ajatte Corollalla kahdeksaakymppiä🤣🤣🤣

Kyllä, jos tiellä on 80 rajoitus. 100 alueella ajamme sitten 100 km/h.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, jos tiellä on 80 rajoitus. 100 alueella ajamme sitten 100 km/h.

Siinäpä olisi bemukka-lapsosillakin oppimista...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä rangaistushistoria ja aikaperspektiivi kertoo paljon. On jopa onnistunut estämään kuumapääkuskien onnettomuuksia luopumalla oikeuksistaan, varovaisuus, muiden huomioiminen, sääntöjen noudattaminen, ne ovat hyvän kuskin tuntomerkit, sillä ei liikenne ole leikkikenttä eikä mikään kilparata.

Nämä todella kunnioitettavia ominaisuuksia. Sairaalloinen merkkiuskollisuus ja etenkin muitten automerkkien vähättely kertonee ominaisuuksista jotka voivat synnyttää "autoja-tehdään-vain-saksassa"-provosointiin liikenteessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä todella kunnioitettavia ominaisuuksia. Sairaalloinen merkkiuskollisuus ja etenkin muitten automerkkien vähättely kertonee ominaisuuksista jotka voivat synnyttää "autoja-tehdään-vain-saksassa"-provosointiin liikenteessä.

Sairaalloinen merkkiuskollisuus? Jos pitää mämmistä niin silloin pitää mämmistä, onko se sairaaloista merkkiuskollisuutta? Kaikki ei pidä ja se siitä.
        Ja eikös tuolla sanottu ettei ole kokemusta japanilaisista ja ranskalaisista, koska tykkää ajaa Meseä ja Volvoa, mitäs automerkkien vähättelyä se on ja miten se provosoi liikenteessä? Ei pidä ottaa kaikkea noin henkilökohtaisesti ja vetää joka sanaa sieraimeensa, ei tule niin tosikko vaikutelma.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tuskin olet oikea henkilö määrittelemään kunnon autoilijan, enempää kuin mitään muutakaan. Kuulostat kovin itsekeskeiseltä öykkärityypiltä jonka mielestä vain sinä itse olet oikeassa ja kaikki muut väärässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mites tämä asia sinulle noin arka on, kosketinko jotakin avohaavaa sielussasi, vai miksi noin suuret tulet otat?
        Mistä olet saanut kuvan etten seuraisi liikennettä enkä ottaisi muita huomioon jos ajan automerkillä josta pidän?
        Minä jätän aina turvavälin ja noudatan muitakin liikennesääntöjä ja rajoituksia, enkä kilpaile kenenkään kanssa, sillä liikenne ei ole mikään kilparata taikka leikkikenttä.
        Voit olla ihan rauhassa mielestäsi teiden kuningas, ei minun intresseissäni ole sinun kuvittelemaasi valta-asemaa uhata.

"Ei täällä kukaan ole nokkaantunut joten älä tee sensuuntaisia tulkintoja kun et osaa."

Tavuviivatko pitäisi olla vai eikö äly riitä luetun ymmärtämiseen?

• Anonyymi
      UUSI

Hommaa tesla ei hypi muut silmille. Perävaloja saavat katella vaan👌👌👌

• Anonyymi
        UUSI

Taitaa teslan nopeus loppuu reilusti alle 200

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa teslan nopeus loppuu reilusti alle 200

Tuo olikin uusi tieto. 😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

kaverilla on Corolla.

• Anonyymi
        UUSI

Otan osaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Otan osaa.

Ei Corollakuski luovu osistaan. Käy osasi vaikka Motonetista.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla oli Carina e 2 litrainen. Ei tarvinnut huipppuja kokeilla. Kulki tarpeeksi.

• Anonyymi
      UUSI

Suomessa ei tehokasta ja kovaa kulkevaa autoa tarvitse muut kuin poliisi, ensihoito ja pelastusviranomaiset.
      Aseiden kanssa samansuuntaista, niitä ei tarvitse kuin poliisi, sotilaat ja muut turvallisuusviranomaiset.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kannata virittää lähtee vielä lapasesta.

• Anonyymi
        UUSI

Joka päivä on uutisia lapasesta lähteneistä bemareista ja audeista, vähemmän muista merkeistä . Ne on niin hyviä automiehiä nämä bemari ja audikuskit...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joka päivä on uutisia lapasesta lähteneistä bemareista ja audeista, vähemmän muista merkeistä . Ne on niin hyviä automiehiä nämä bemari ja audikuskit...

Lapaset kädessä ajaa vain Corolla-miehet.

• Anonyymi
      UUSI

Tesla is bestcars. Power car👌👌👌👌rules👌👌👌

• Anonyymi
        UUSI

Arvaan että ajotaitosi on samaa luokkaa kuin englanninkielen taitosi.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi ihmiset haluaa ajaa jollain Corollalla. Surkeat lättänäpenkit, ei tehoa nimeksikään, ruostuvat, ajoltaan löysiä kuin purukumi ja meluisia, sekä sisältä muovisen näköisiä hirvityksiä. Tietysti, jos ei rahat parempaan riitä, niin pakko kai tällaisella rakkineella on ajaa.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, rahat riittää hyvin muutaman satasen pemariin.

• Anonyymi
        UUSI

Jospa ei tarvitse autoa muuhun kuin siirtymiseen paikasta toiseen...?
        Joillakin taas tuntuu olevan autoilleen ihan muut vaatimukset ja käyttötarjoitukset.

• Anonyymi
      UUSI

Sehän on vanha konsti, että imupaperia keulaan ja painelevy taakse.

• Anonyymi
        UUSI

painelevyyn kannattaa porata reikiä, ni kulkee vielä paremmin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      52
      1897
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      39
      1529
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1395
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1223
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      164
      1139
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      220
      1100
    7. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1046
    8. 73
      996
    9. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      976
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      891
    Aihe