Millaisia vinkkejä olette löytäneet?
Itse käytän aamulla tyhjään vatsaan juomaa jonka ainesosat ovat vesilasiin sekoitettuna:
- 1 valkosipulinkynsi paloiteltuna
- Omenaviinietikkaa ruokalusikallinen
- Tuoreesta sitruunasta puolikas puristettuna
Sisäelimien ja aivojen puhdistaminen myrkkyjäämistä psyykelääkkeiden lopettamisen jälkeen?
10
88
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
sisäelimet on aina voineet hyvin. Liikunta ja lupa pysähtyä. Lupa olla itsekäs ja ajatella omaa parasta.
- AnonyymiUUSI
Pelkkä liikunta ja lupa pysähtyä ei puhdista sisäelimiä ja aivoja psyykelääkejäämistä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä liikunta ja lupa pysähtyä ei puhdista sisäelimiä ja aivoja psyykelääkejäämistä!
Nyt puhuin omista sisäelimistä joissa ei ole ollut mitään vikaa. Okei sori. Nämä oli vaan minun kokemukset. Jos joku ei hyödy liikunnasta ja ja terveellisistä elämäntavoista niin vittuako sä mun kokemuksia tyrmäät.
Saako kysyä miten nää sisäelimet on testattu ja aivot testattu että niissä on lääkejäämiä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mua kiinnostaa miten nää lääkejäämät testataan elimistössä ja aivoissa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei pelkästään myös terveellien ruokavalio auttaa.
- AnonyymiUUSI
Ihmiskeho puhdistaa itseään maksan avulla, ei tarvi mitään puhdistusjuttuja.
Kehon tarpeet:
Liikunta
Lepo
Valo
Kunnon ruokavalio eli mahd. Prosessoimaton kunnon ruoka.
Veden juonti (ei övereinä määrinä) keho kertoo - AnonyymiUUSI
Paasto on hyvä vaihtoehto. Tappaa vioittuneet solut. Sitten paaston jälkeen erittäin ravinteikas ruokavalio, jotta keho saa rakennuspalikat.
Lisäravinteet ei auta koska ovat teollista roskaa.
Teetä ja hieman hunajaa ja sitruunaa.- AnonyymiUUSI
Pharma Nordilta saa ainaki laadukkaita lisäravinteita.
Tehään lääkketehtaan veroisessa tehtaassa.Ja niistä on ihan kliinisiä tutkimuksia tehty että toimii.
- AnonyymiUUSI
Saunan jälkeen tuoreesta greipistä puristettu mehu.Sekaan kylmäpuristettu oliviöljy.
- AnonyymiUUSI
Viina lienee paras liuotinaine, mitä ihminen itseensä kaataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr3153403- 1062210
- 911473
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si221422Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!751258Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman421215- 521125
- 461072
Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t461041IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika431012