Sisäelimien ja aivojen puhdistaminen myrkkyjäämistä psyykelääkkeiden lopettamisen jälkeen?

Anonyymi-ap

Millaisia vinkkejä olette löytäneet?

Itse käytän aamulla tyhjään vatsaan juomaa jonka ainesosat ovat vesilasiin sekoitettuna:

- 1 valkosipulinkynsi paloiteltuna
- Omenaviinietikkaa ruokalusikallinen
- Tuoreesta sitruunasta puolikas puristettuna

10

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

sisäelimet on aina voineet hyvin. Liikunta ja lupa pysähtyä. Lupa olla itsekäs ja ajatella omaa parasta.

• Anonyymi
        UUSI

Pelkkä liikunta ja lupa pysähtyä ei puhdista sisäelimiä ja aivoja psyykelääkejäämistä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä liikunta ja lupa pysähtyä ei puhdista sisäelimiä ja aivoja psyykelääkejäämistä!

Nyt puhuin omista sisäelimistä joissa ei ole ollut mitään vikaa. Okei sori. Nämä oli vaan minun kokemukset. Jos joku ei hyödy liikunnasta ja ja terveellisistä elämäntavoista niin vittuako sä mun kokemuksia tyrmäät.

Saako kysyä miten nää sisäelimet on testattu ja aivot testattu että niissä on lääkejäämiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mua kiinnostaa miten nää lääkejäämät testataan elimistössä ja aivoissa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ei pelkästään myös terveellien ruokavalio auttaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ihmiskeho puhdistaa itseään maksan avulla, ei tarvi mitään puhdistusjuttuja.

Kehon tarpeet:
      Liikunta
      Lepo
      Valo
      Kunnon ruokavalio eli mahd. Prosessoimaton kunnon ruoka.
      Veden juonti (ei övereinä määrinä) keho kertoo

• Anonyymi
      UUSI

Paasto on hyvä vaihtoehto. Tappaa vioittuneet solut. Sitten paaston jälkeen erittäin ravinteikas ruokavalio, jotta keho saa rakennuspalikat.
      Lisäravinteet ei auta koska ovat teollista roskaa.

Teetä ja hieman hunajaa ja sitruunaa.

• Anonyymi
        UUSI

Pharma Nordilta saa ainaki laadukkaita lisäravinteita.
        Tehään lääkketehtaan veroisessa tehtaassa.Ja niistä on ihan kliinisiä tutkimuksia tehty että toimii.

• Anonyymi
      UUSI

Saunan jälkeen tuoreesta greipistä puristettu mehu.Sekaan kylmäpuristettu oliviöljy.

• Anonyymi
      UUSI

Viina lienee paras liuotinaine, mitä ihminen itseensä kaataa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      315
      3403
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      106
      2210
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1473
    4. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      22
      1422
    5. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      75
      1258
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      42
      1215
    7. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      52
      1125
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      1072
    9. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      1041
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      43
      1012
    Aihe