Ennen R-kioskilla myytiin laadukasta vappulehteä nimeltään Vappu?eekeri.
Vappuperinteet
13
173
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Se ihonväriin viittaava nimi tarkoitti toimittajia.
Pohjois-Karjalassa ilmestyi aikoinaan myös Sulkasato. Se oli menneinä vuosikymmeninä ihan hauska läpyskä.
Sittemmin toimittajakunnan (tai minun) huumorintaju muuttui, eikä lehteä voinut sanoa hauskaksi, jos oli rehellinen. No, huumoria on niin monenlaista.
Ehkäpä syy on minussa, koska menneisyys on ainoa suunta, jossa näen jotakin (mitähän v...ua minä tuolla tarkoitin?).
En tiedä vieläkö tuota Sulkista julkaistaan. - Anonyymi
On huhu liikkeellä, että ilmestyy lehti nimeltä vappupersu.
- Anonyymi
Kokoomuksen lehti huhujen mukaan vappu?erse.
- Anonyymi
Pyhäselässä oli ennen myös *eekerisaari, jonka nimi piti muuttaa vaikka se oli lehtimiesten ammattiyhdistyksen kesäpaikka ja saaren nimikin tuli juuri tuosta sanomalehdentoimittajasta, eli lehti*eekeristä.
Eikö olekin naurettavaa tämä nykyajan kukkahattuilu?
Ei enää lakupekka lakritsaa, eikä eskimojäätelöäkään. - Anonyymi
peräkammarin nettosaaja pummi,
saa vielä kiljua... - Anonyymi
Pahkasika, siinä vasta oli lehti, joka ei tyhmemmillä avautunut.
- Anonyymi
Tänä vuonna ilmestyy VappuPutin.
- Anonyymi
Aikoinaan eräs toimittaja kokeili naamansa tummentamisen merkitystä menemällä paikalliseen baariin. Liittyikö sitten vappuun vai mihin?
- Anonyymi
Autolla ajelua vappuna vappunaamari päässä. 🤡👽🤖👹👺😺🐵🐶🐺🦁🐯🦊🦝🐮🐷🐗🐭🐻🐻❄️🐨🐼🐴🫎🦄🐔🐲🦧🦉
- Anonyymi
Vappumarssi?
- Anonyymi
Naamarit käyttöön!
- Anonyymi
Vihreät torvet
- Anonyymi
Monelta se vappumarssi on?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715148
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️551978- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713