Anteeksi että olin nyt vasta valmis.
Näin monta vuotta
15
444
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin olet tai olit valmis?
- Anonyymi
Viettämään loppuelämän netissä.
- Anonyymi
Pelleilyyn, haluaisin lisätä sitä jos suinkin sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy
Mä en pelleillyt. Mut mun tilanne on kurja.
Nytkin halasin olla kivaa seuraa
Nii vielä mitä joudun pitämään lepopäivää varsin
Vastentahtoisesti kun keho et tottele miitää mitä tahon
Oon vain lopenuupunut.😢😩
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, liikaa vakavuus vanhentaa.
- Anonyymi
🥹🥲
- Anonyymi
Mikä sinusta tuli, nyt kun valmistuit?
- Anonyymi
Aika kulkee eteenpäin ja jättää meihin jäljen – muistojen, oppien ja tunteiden muotoisen.
- Anonyymi
ei sinua haluta edelleenkään. Hyi helverti puistattaa koko ajatus. lohduttavaa tietää että koette itse otan kaikkea sitä mitä ootte tehnyt ha helverti nisija, tappioita, kiusa, painostusta ja muuta, vainoa ym. helvetin hyvä, eikä tarvii itse tehdä mitään 😂
- Anonyymi
Joo, useita vuosia meni ja useita unelmia. Mut jostain sä taas nousit pintaan. Mut enhän mä haluis ees et sä kokonaan poistuisit.
- Anonyymi
joo, noh meitsi ei pysty kyllä mihkään enää
- Anonyymi
ainoat hyvät mitä L naiselle saadaan läpi ja iloa täältä, on viikinkimies, siirtolapuutarha, vesikävelyä ja hyvääkin ruokaa sekä jotain työtä. paljon myös haastetta. annoin kuitenkin nuo sinulle, hyvääkin olemme saaneet. sinun on määrä käydä itse juttusi jotta asiat avautuu ja helpottuu. P miehelle voit saada nuoremman vaimon ja perheen jos et painosta ja olet rehti saat pidettyä työsi ja jätät minut rauhaan.
- Anonyymi
Minäkin olen ihan kypsä.😆
- Anonyymi
Ei haittaa yhtään rakas. Mä ymmärrän tai ainakin yritän. Onneksi kuitenkin vihdoin kohdattiin irl ja se oli ihanaa. Et ensin uskonut, et valitsisin sut, mutta niin tein ja en ole katunut tuota päätöstä yhtään. Sua vaan mä rakastan. Onhan meillä ainutlaatuinen yhteys välillämme❤️
- Anonyymi
😆😆😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865