Maalaisjuntti vs. kaikki.

Olen erittäin kauan jo todennut tosiseikan, että Sisäpiirin Apinat on maalaispoikia, mutta idiooteimmat juntteja.

Nyt on maalaiskissa todellakin jälleen nostettu pöydälle.

On täysin selvää, että omassa maassa tulee olla elintarviketuotantoa, niin raaka-aineina kuin jalostettunakin, sekä mahdollisimman omavaraisesti olematta riippuvainen samojen tuotteiden maahantuontien määrästä.
Ainoat järkevät maahantuontien kriteerit voivat perustua maahantuojien taloudellisiin hyötyihin, mikäli markkinat sen mahdollistaa.
Puutteiden korvaaminen maahantuonnilla on sairasta.

Juntti on nyt kananlihalla, naama finnejä täynnä ja ohimon verisuonet pullollaan oireilemassa aihettaan kun junttilassa on pula lihasta.

Hän toteaa seuraavaa, vähätellen vientiä sanalla VAIN:
390 miljoonaa kiloa lihaa on suomalainen lihantuotanto vuodessa.
Siitä menee vientiin vain 6%.

Kysynkin miksi juntti ei puutu epäkohtaan, että kun junttilassa on lihapula, niin hän ei arvostele niitä jotka vie maasta ulkomaille 25 miljoonaa kiloa.

Sama Satasenköyhä pitää suuressa arvossaan ja hyväksyy itsellensä vain parhaat ravintolatarjoilut ja ruoat mahdollisimman kalliit sellaiset, mutta ostaa lohensa marketista kun se ensin on viety thaimaahan jalostettavaksi Tehdasköyhälle sopiviksi annospaloiksi ja pakattu styroxilautaselle ja pyöräytetty muovikalvo sen ympärille, mutta ei mene torille ostamaan kalastajan kojusta esimerkiksi siikaa, joka on vallan hyvä vastine jopa kirjolohelle joka tiedon mukaan ei ole lohi.

Silakkakin on roskakalaa apinoille vaan ei thaimaalaiset mutakalat tuhkakuorrutettuina.

Sitten kun juntilla on yrittäjämoodi päällä, niin on haluttava ja täytyy olla haluttavat tuotteet, sekä toimivat myyntikanavat, mutta kun kyse on maanviljelystä ja lihatuotannoista kanoineen, niin selitelmät on että ei ole mahdollista.
Varsin on kuitenkin mahdollista niille jotka toimivat eivätkä valita, siitä on esimerkkejä lukuisat maatalousyrittäjät jotka ovat satsanneet muuhunkin, kuin järjestämällä pihalleen parkkipaikan jossa teurasauto pääsee kääntymään.

On myös ns. sopimusviljelijöitä ja maidontuottajia, jotka eivät valita ja ovat asemansa itse järjestäneet muulla tavalla kuin piipityspärräämällä Pattayan matkailupalstalle.

15

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Uusavuton Pasanen ei koskaan tee ruokaa kotona mutta osti vakuumipakattua kirjolohta 6,95€ kilohintaan 4800 euron takuueläkkeellään. Bussilahan ne matkustelee ne 4800 euron eläkeläiset ja tarjoilevat kotona vaimolleen palasteltua kaalia, vaikka vaimo siinä nälkäänsä valittaakin. Se on miehen tehtävä pitää vaimon linjoista huolta, jos vaimo itse ei ymmärrä ja on semmoista lihomiseen taipuvaista sortimenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusavuton Pasanen ei koskaan tee ruokaa kotona mutta osti vakuumipakattua kirjolohta 6,95€ kilohintaan 4800 euron takuueläkkeellään. Bussilahan ne matkustelee ne 4800 euron eläkeläiset ja tarjoilevat kotona vaimolleen palasteltua kaalia, vaikka vaimo siinä nälkäänsä valittaakin. Se on miehen tehtävä pitää vaimon linjoista huolta, jos vaimo itse ei ymmärrä ja on semmoista lihomiseen taipuvaista sortimenttia.

        Voi rakas lapsi mitkä trauma sinulla on bussilla matkustamisesta, Helsingin keskustahan pyrkii välttämään sitä että sinne ajetaan omalla autolla, juuri siksi parkkimaksut on nostettu pilviin, vaimoni tilaa itse ruokansa ja ostaa mitä haluaa niin Thaimaassa kuin Suomessa, ihan omilla varoillaan, kannattaisiko sinun keskittyä johon hieman olennaisempaan kun jauhaa paskaa palstalla 24/7, vai saatko siitä pisteitä avohoidossasi, epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas lapsi mitkä trauma sinulla on bussilla matkustamisesta, Helsingin keskustahan pyrkii välttämään sitä että sinne ajetaan omalla autolla, juuri siksi parkkimaksut on nostettu pilviin, vaimoni tilaa itse ruokansa ja ostaa mitä haluaa niin Thaimaassa kuin Suomessa, ihan omilla varoillaan, kannattaisiko sinun keskittyä johon hieman olennaisempaan kun jauhaa paskaa palstalla 24/7, vai saatko siitä pisteitä avohoidossasi, epäilen.

        Ai sinä rahastit Amican lippuset vaimoltasi? Vai onko tilanne se, että asuu nyt eri osoitteessa, ja ostaa itse omat eväänsä, takuueläkkeellään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas lapsi mitkä trauma sinulla on bussilla matkustamisesta, Helsingin keskustahan pyrkii välttämään sitä että sinne ajetaan omalla autolla, juuri siksi parkkimaksut on nostettu pilviin, vaimoni tilaa itse ruokansa ja ostaa mitä haluaa niin Thaimaassa kuin Suomessa, ihan omilla varoillaan, kannattaisiko sinun keskittyä johon hieman olennaisempaan kun jauhaa paskaa palstalla 24/7, vai saatko siitä pisteitä avohoidossasi, epäilen.

        "vaimoni tilaa itse ruokansa ja ostaa mitä haluaa niin Thaimaassa kuin Suomessa"

        Taas jäit valehtelusta kiinni. Sanoit ostaneesi 60 lippua Amicaan joka riittää kuukaudeksi sinulla ja vaimolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaimoni tilaa itse ruokansa ja ostaa mitä haluaa niin Thaimaassa kuin Suomessa"

        Taas jäit valehtelusta kiinni. Sanoit ostaneesi 60 lippua Amicaan joka riittää kuukaudeksi sinulla ja vaimolle.

        Se oli silloin lutuisessa menneisyydessä, kun sormukset oli vielä vaimolla eikä kanissa.


    • Anonyymi

      Melkoinen Pääkkönen on tämä aloittaja koka kertoo ettei maanviljelijöitä eikä karjankasvattajia tarvita yhtään Suomessa ja lisäsi siihen vielä ettei "poronpurijoitakaan".
      Nämä "Sisäpiirin maalaispoika apinat" ja nämä idiooteimmat juntit on kuitenkin joka ikinen pärjänneet elämässä huomattavasti paremmin kuin aloittaja ja se on syynä tuohon järjettömään maaniseen katkeruuteen. Järjettömyys johtuu sairauksista ja psyykkisistä ongelmista, rahavaikeuksista, ja näiden yhdistelmästä.

      • Anonyymi

        Tänään Pasanen katkeroi 65 vuotiasta eläkkeelle jäävää entistä yrittäjää kutsuen tätä sisäpiirin apinaksi, koska tällä on puuhaa kevytyrittäjänä ja se on Pasasen mukaan niin väärin, niin väärin ja Pasasen mukaan mahdotonta, sillä kukaan ei pääse terveenä eläkkeelle eikä kukaan voi elää ilman kelan tukia ja HSL:n bussilippua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään Pasanen katkeroi 65 vuotiasta eläkkeelle jäävää entistä yrittäjää kutsuen tätä sisäpiirin apinaksi, koska tällä on puuhaa kevytyrittäjänä ja se on Pasasen mukaan niin väärin, niin väärin ja Pasasen mukaan mahdotonta, sillä kukaan ei pääse terveenä eläkkeelle eikä kukaan voi elää ilman kelan tukia ja HSL:n bussilippua.

        Se onkin aika ilmeistä kun katsoo tuota sinun oireiluasi , että sinä et ainakaan elä ilman kelan avustuksia, ja voin vakuuttaa että minä en kutsu ketään apinaksi, paitsi ehkä sinua, mt-oireileva apina.


    • Anonyymi

      Isättömänä kasvanut omatkin lapsensa hylännyt Kotkassa syntynyt äpäräpoika leikkii niin stadilaista, niin stadilaista että katsoo asiakseen juntitella maaseudulla syntyneitä
      kunnollisia ihmisiä.

      Vaan vieläkään maalaisia vihaava äpäräpoika ei osaa sanoa, missä asiassa kaupunkilaispoika on parempi kuin maaseudulla syntynyt ja kasvanut?

      • Anonyymi

        Juntti on syntynyt maaseudulla, juntti elää maaseudulla, mutta ei kaikki edellä mainitut ole juntteja, ainoastaan junttimaisesti käyttäytyvät paikkakuntarakastuneet Pattayan rakkaat jotka samalla on myös Sisäpiirin Apinoita, ei siis tule käsittää asiaa junttimaisesti juntin junttilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juntti on syntynyt maaseudulla, juntti elää maaseudulla, mutta ei kaikki edellä mainitut ole juntteja, ainoastaan junttimaisesti käyttäytyvät paikkakuntarakastuneet Pattayan rakkaat jotka samalla on myös Sisäpiirin Apinoita, ei siis tule käsittää asiaa junttimaisesti juntin junttilassa.

        Nämä juntit matkustelee ja niillä on rahaa ja naisia. Sinä et matkustele, sinulla ei ole rahaa eikä naisia. Tuskinpa sinä homopoika edes naista kaipaat.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe