Olen erittäin kauan jo todennut tosiseikan, että Sisäpiirin Apinat on maalaispoikia, mutta idiooteimmat juntteja.
Nyt on maalaiskissa todellakin jälleen nostettu pöydälle.
On täysin selvää, että omassa maassa tulee olla elintarviketuotantoa, niin raaka-aineina kuin jalostettunakin, sekä mahdollisimman omavaraisesti olematta riippuvainen samojen tuotteiden maahantuontien määrästä.
Ainoat järkevät maahantuontien kriteerit voivat perustua maahantuojien taloudellisiin hyötyihin, mikäli markkinat sen mahdollistaa.
Puutteiden korvaaminen maahantuonnilla on sairasta.
Juntti on nyt kananlihalla, naama finnejä täynnä ja ohimon verisuonet pullollaan oireilemassa aihettaan kun junttilassa on pula lihasta.
Hän toteaa seuraavaa, vähätellen vientiä sanalla VAIN:
390 miljoonaa kiloa lihaa on suomalainen lihantuotanto vuodessa.
Siitä menee vientiin vain 6%.
Kysynkin miksi juntti ei puutu epäkohtaan, että kun junttilassa on lihapula, niin hän ei arvostele niitä jotka vie maasta ulkomaille 25 miljoonaa kiloa.
Sama Satasenköyhä pitää suuressa arvossaan ja hyväksyy itsellensä vain parhaat ravintolatarjoilut ja ruoat mahdollisimman kalliit sellaiset, mutta ostaa lohensa marketista kun se ensin on viety thaimaahan jalostettavaksi Tehdasköyhälle sopiviksi annospaloiksi ja pakattu styroxilautaselle ja pyöräytetty muovikalvo sen ympärille, mutta ei mene torille ostamaan kalastajan kojusta esimerkiksi siikaa, joka on vallan hyvä vastine jopa kirjolohelle joka tiedon mukaan ei ole lohi.
Silakkakin on roskakalaa apinoille vaan ei thaimaalaiset mutakalat tuhkakuorrutettuina.
Sitten kun juntilla on yrittäjämoodi päällä, niin on haluttava ja täytyy olla haluttavat tuotteet, sekä toimivat myyntikanavat, mutta kun kyse on maanviljelystä ja lihatuotannoista kanoineen, niin selitelmät on että ei ole mahdollista.
Varsin on kuitenkin mahdollista niille jotka toimivat eivätkä valita, siitä on esimerkkejä lukuisat maatalousyrittäjät jotka ovat satsanneet muuhunkin, kuin järjestämällä pihalleen parkkipaikan jossa teurasauto pääsee kääntymään.
On myös ns. sopimusviljelijöitä ja maidontuottajia, jotka eivät valita ja ovat asemansa itse järjestäneet muulla tavalla kuin piipityspärräämällä Pattayan matkailupalstalle.
Maalaisjuntti vs. kaikki.
14
167
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sitä kalaa ostaa pitäisi? https://img.aijaa.com/b/00017/15347845.jpg
- Anonyymi
Uusavuton Pasanen ei koskaan tee ruokaa kotona mutta osti vakuumipakattua kirjolohta 6,95€ kilohintaan 4800 euron takuueläkkeellään. Bussilahan ne matkustelee ne 4800 euron eläkeläiset ja tarjoilevat kotona vaimolleen palasteltua kaalia, vaikka vaimo siinä nälkäänsä valittaakin. Se on miehen tehtävä pitää vaimon linjoista huolta, jos vaimo itse ei ymmärrä ja on semmoista lihomiseen taipuvaista sortimenttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusavuton Pasanen ei koskaan tee ruokaa kotona mutta osti vakuumipakattua kirjolohta 6,95€ kilohintaan 4800 euron takuueläkkeellään. Bussilahan ne matkustelee ne 4800 euron eläkeläiset ja tarjoilevat kotona vaimolleen palasteltua kaalia, vaikka vaimo siinä nälkäänsä valittaakin. Se on miehen tehtävä pitää vaimon linjoista huolta, jos vaimo itse ei ymmärrä ja on semmoista lihomiseen taipuvaista sortimenttia.
Voi rakas lapsi mitkä trauma sinulla on bussilla matkustamisesta, Helsingin keskustahan pyrkii välttämään sitä että sinne ajetaan omalla autolla, juuri siksi parkkimaksut on nostettu pilviin, vaimoni tilaa itse ruokansa ja ostaa mitä haluaa niin Thaimaassa kuin Suomessa, ihan omilla varoillaan, kannattaisiko sinun keskittyä johon hieman olennaisempaan kun jauhaa paskaa palstalla 24/7, vai saatko siitä pisteitä avohoidossasi, epäilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas lapsi mitkä trauma sinulla on bussilla matkustamisesta, Helsingin keskustahan pyrkii välttämään sitä että sinne ajetaan omalla autolla, juuri siksi parkkimaksut on nostettu pilviin, vaimoni tilaa itse ruokansa ja ostaa mitä haluaa niin Thaimaassa kuin Suomessa, ihan omilla varoillaan, kannattaisiko sinun keskittyä johon hieman olennaisempaan kun jauhaa paskaa palstalla 24/7, vai saatko siitä pisteitä avohoidossasi, epäilen.
Ai sinä rahastit Amican lippuset vaimoltasi? Vai onko tilanne se, että asuu nyt eri osoitteessa, ja ostaa itse omat eväänsä, takuueläkkeellään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vaimoni tilaa itse ruokansa ja ostaa mitä haluaa niin Thaimaassa kuin Suomessa"
Taas jäit valehtelusta kiinni. Sanoit ostaneesi 60 lippua Amicaan joka riittää kuukaudeksi sinulla ja vaimolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vaimoni tilaa itse ruokansa ja ostaa mitä haluaa niin Thaimaassa kuin Suomessa"
Taas jäit valehtelusta kiinni. Sanoit ostaneesi 60 lippua Amicaan joka riittää kuukaudeksi sinulla ja vaimolle.Se oli silloin lutuisessa menneisyydessä, kun sormukset oli vielä vaimolla eikä kanissa.
- Anonyymi
Melkoinen Pääkkönen on tämä aloittaja koka kertoo ettei maanviljelijöitä eikä karjankasvattajia tarvita yhtään Suomessa ja lisäsi siihen vielä ettei "poronpurijoitakaan".
Nämä "Sisäpiirin maalaispoika apinat" ja nämä idiooteimmat juntit on kuitenkin joka ikinen pärjänneet elämässä huomattavasti paremmin kuin aloittaja ja se on syynä tuohon järjettömään maaniseen katkeruuteen. Järjettömyys johtuu sairauksista ja psyykkisistä ongelmista, rahavaikeuksista, ja näiden yhdistelmästä.- AnonyymiUUSI
Tänään Pasanen katkeroi 65 vuotiasta eläkkeelle jäävää entistä yrittäjää kutsuen tätä sisäpiirin apinaksi, koska tällä on puuhaa kevytyrittäjänä ja se on Pasasen mukaan niin väärin, niin väärin ja Pasasen mukaan mahdotonta, sillä kukaan ei pääse terveenä eläkkeelle eikä kukaan voi elää ilman kelan tukia ja HSL:n bussilippua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään Pasanen katkeroi 65 vuotiasta eläkkeelle jäävää entistä yrittäjää kutsuen tätä sisäpiirin apinaksi, koska tällä on puuhaa kevytyrittäjänä ja se on Pasasen mukaan niin väärin, niin väärin ja Pasasen mukaan mahdotonta, sillä kukaan ei pääse terveenä eläkkeelle eikä kukaan voi elää ilman kelan tukia ja HSL:n bussilippua.
Se onkin aika ilmeistä kun katsoo tuota sinun oireiluasi , että sinä et ainakaan elä ilman kelan avustuksia, ja voin vakuuttaa että minä en kutsu ketään apinaksi, paitsi ehkä sinua, mt-oireileva apina.
- AnonyymiUUSI
Isättömänä kasvanut omatkin lapsensa hylännyt Kotkassa syntynyt äpäräpoika leikkii niin stadilaista, niin stadilaista että katsoo asiakseen juntitella maaseudulla syntyneitä
kunnollisia ihmisiä.
Vaan vieläkään maalaisia vihaava äpäräpoika ei osaa sanoa, missä asiassa kaupunkilaispoika on parempi kuin maaseudulla syntynyt ja kasvanut?- AnonyymiUUSI
Juntti on syntynyt maaseudulla, juntti elää maaseudulla, mutta ei kaikki edellä mainitut ole juntteja, ainoastaan junttimaisesti käyttäytyvät paikkakuntarakastuneet Pattayan rakkaat jotka samalla on myös Sisäpiirin Apinoita, ei siis tule käsittää asiaa junttimaisesti juntin junttilassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juntti on syntynyt maaseudulla, juntti elää maaseudulla, mutta ei kaikki edellä mainitut ole juntteja, ainoastaan junttimaisesti käyttäytyvät paikkakuntarakastuneet Pattayan rakkaat jotka samalla on myös Sisäpiirin Apinoita, ei siis tule käsittää asiaa junttimaisesti juntin junttilassa.
Nämä juntit matkustelee ja niillä on rahaa ja naisia. Sinä et matkustele, sinulla ei ole rahaa eikä naisia. Tuskinpa sinä homopoika edes naista kaipaat.
- AnonyymiUUSI
Laitan tähän oman näkemykseni...
https://www.youtube.com/watch?v=y_I9aHY0SpU
By NumBall- AnonyymiUUSI
Joskus aikain alussa, kun luotiin maailmaa,
Niin tarvittiin myös kansaa kauas susirajan taa.
Vahingossa Luoja oudon prototyypin loi
Ja tuumi, että: "Pakkasessa tuokin elää voi."
https://www.youtube.com/watch?v=hDlNpGkyVEI&ab_channel=fennovideo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi532932Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2251805Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊951695Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1261449Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781408- 911367
Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v1361364- 901205
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa751177Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html121140