Painostiko demari woikoskea kun halusivat Prisman ja elämyskeskuksen ?
Nyt alkaa olemaan kunnan pelikortit huonossa tilassa, siltarahoitusta verovaroin paja22 rakennukseen , sekä akkutehtaaseen - lisäksi tulee tyhjenevä aalto sairaala! Seuraavat 5 vuotta menee vähintään miljoona näihin pommeihin, kunnan päättäjien ottamat riskit maksaa veronmaksaja ! Entä paloasema?
Lähteekö woikoski
24
233
Vastaukset
- Anonyymi
Woikoski ei ole ensimmäistä kertaa lähdössä, vaan näin on uutisoitu monena vuotena aiemminkin, ja Palolaitos taidettiin myydä 24.2.2025 valtuuston päätöksellä hyvinvointialueelle, muihin tapauksiin en ota kantaa.
- Anonyymi
24.2 valtuustossa päätettiin tarjota hintaan 8,2 m€ ! Mutta onko hyvinvointi alue hyväksynyt ja onko rahat saatu, sekä lainat maksettu ?
Vai mennäänkö taas kaavan mukaan, tuhlataan rahat ja toivotaan lottovoittaoa ?
- Anonyymi
harley benton kitaralla
- Anonyymi
kitara on harley bentonin
- Anonyymi
mutta se oli älykäs
- Anonyymi
nytte se on lähtenyt
- Anonyymi
vaikka veli tai äiti heittelesivät minua miten sattuu
kun se on lähtenyt - Anonyymi
haukkusivat miten satutu juo
- Anonyymi
polttaa puolikkaan röökin
- Anonyymi
puolikkaan röökin poltto on oikeitettu vetää turpaan kunnolla
- Anonyymi
kyn minä vihaan typäkän savua ja alköhliä
- Anonyymi
sitten vetäävät mätöjö suuhun niitä nyyskläpysseja
- Anonyymi
olis kattomassa minun kuolevaa isää ja sinä sanot jostai vitun nuuskapusseista kelaa nyt vittu vähä
- Anonyymi
näin kuolevan isäni viimestä kertaa veli selittä jotai röökin poltosta ja nuuskapusseita
- Anonyymi
mitä en edes käytä
- Anonyymi
sitten on huumeet viimesin hölmöin homma
- Anonyymi
sama homma kun veli oli sukeltamassa haniskalla joskus 93 ja sukelluspullojen kanssa anto sellasen keltasen leegopallikamoottoripyörän jollekin mulle iten olin siinä ojossa että mulle niin se anto sen jollekkin muulle tyhmänä jöin seisomaan
- Anonyymi
luulin siinä että se sen veli antaa sen mulle ja olisin sen halunnutkin
mutta tyhmänä jäin seisomaan ja kattomaan anto sen jolleki toiselle - Anonyymi
olinko viis vuotias
- Anonyymi
en oo varma mitä vuotta tuo oli
- Anonyymi
kaikenlaiset haukut olen saanut
- Anonyymi
Tulossa Prismaan
Niitä kuuluisia
Syöppä Perse Joulukinkkuja
8.12 tule hakemaan- Anonyymi
Warkaus lehti, nyt talven auraukset
Tilattavissa myös joulupukit 2
Toinen jututtaa talon isäntää antaa Alkoa
Toinen pukki painaa rouvaa
Makkarissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Warkaus lehti, nyt talven auraukset
Tilattavissa myös joulupukit 2
Toinen jututtaa talon isäntää antaa Alkoa
Toinen pukki painaa rouvaa
MakkarissaVasemmisto on jo Grönlundeille
Maksanu lahjaksi tollasen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1532875Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2812566Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.391584Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381510- 1211222
- 1081163
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee151085Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041053Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e371009Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.322957