Aika nostaa esiin Kokkolan historian suurin skandaali, joka on tähän päivään asti vaiettu hiljaiseksi.
Keskipohjanmaa petti kokkolalaiset, kun se kieltäytyi julkaisemasta Tosirealistin yleisöosastokirjoitusta eutanasian laillistamisesta. Kirjoitusta, jonka viisaus, myötätunto ja valtiomiesmäinen ote olisivat ravistelleet koko Kokkolan hereille.
Mikäli kirjoitus olisi julkaistu, olisi Tosirealisti valittu murskavoitolla Kokkolan valtuustoon. Kaupungin talous olisi nyt ylijäämäinen, kadut puhtaat ja turvalliset, nuoret kasvatettu kunnioittamaan isänmaata ja Kokkojoki virtaisi kirkkaana.
Kokkolan historian suurin skandaali
50
572
Vastaukset
- Anonyymi
Eutanasia asia on käsiteltävä eduskunnassa. Harvemmin putkahtelee aihe tapetille, eli kovin kiinnostavana sitä ei pidetä, eikä paljon yleisönosastoissa kirjoitella. Maukalla oli se bensa-ale semmonen myyvämpi ajatus silloin aluevaalien alla aikoinaan.
- Anonyymi
Tosirealisti onkin persu.
- Anonyymi
Niin meinaako Repa että kaupunginvaltuustossa päätettäisiin eutanasiasta? Ei päätetä. Eikä aluevaltuusto tee päätöksiä pensan hinnasta. Sen saattaa Peltokangaskin ymmärtää tällä hetkellä.
- Anonyymi
Eutanasia-asiaa ei voi lakaista maton alle.
Tosirealisti toi aiheen esiin silloin kun muut vaikeni.
Jos Keskipohjanmaa olisi julkaissut Tosirealistin kirjoituksen, olisi Kokkolasta tullut koko maan suunnannäyttäjä.- Anonyymi
Ei aiheesta kukaan ole vaiennut. Joskus putkahtelee esiin ja siinäpä se melkein. Mitenkään populistinen aihe ei ainakaan ole, kuten vaikkapa bensa-alen lupaaminen.
- Anonyymi
Aika monia ääniä meni eräälle toiselle saman sukunimen omaavalle, jota ei kukaan Kokkolassa tuntenut, tämä on selitettävissä vain yhdellä tavalla….
- Anonyymi
Mitä te sönkkäätte. Ei eutanasia ole Kokkolan juttu, vaan koko Suomen, koko maailman.
Ressu oli, ja on edelleen oikeassa. Reijon merkittävimmät ideat, esitykset ja viisaudet olivat "tällä saralla", ja ovat yhä kymmenien muitten ideoitten ohella:
1. Ihmiskrematorio Kokkolaan. 2. Eutanasia koko Suomeen. Ensin mainittu on toteutunut, ja toinen toteutunee pian. Joten Kivelä oli taas kerran kaukaa viisas. Tämä Kokkolan Kingsi, kaupungin viisain MIES, ja kaikkien YSTÄVÄ. MOT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä te sönkkäätte. Ei eutanasia ole Kokkolan juttu, vaan koko Suomen, koko maailman.
Ressu oli, ja on edelleen oikeassa. Reijon merkittävimmät ideat, esitykset ja viisaudet olivat "tällä saralla", ja ovat yhä kymmenien muitten ideoitten ohella:
1. Ihmiskrematorio Kokkolaan. 2. Eutanasia koko Suomeen. Ensin mainittu on toteutunut, ja toinen toteutunee pian. Joten Kivelä oli taas kerran kaukaa viisas. Tämä Kokkolan Kingsi, kaupungin viisain MIES, ja kaikkien YSTÄVÄ. MOTKoko kaupunki rakastaa sinua Reijo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Ihmiskrematorio Kokkolaan. 2. Eutanasia koko Suomeen. Ensin mainittu on toteutunut, ja toinen toteutunee pian. Joten Kivelä oli taas kerran kaukaa viisas. Tämä Kokkolan Kingsi, kaupungin viisain MIES, ja kaikkien YSTÄVÄ. MOTYksi puutarhajuttu ressusta joskus oli ja krematorio, josta sadat muutkin ovat kirjoitelleet, niin sen toteutuksen aikaansai Sakari Sykäräinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi puutarhajuttu ressusta joskus oli ja krematorio, josta sadat muutkin ovat kirjoitelleet, niin sen toteutuksen aikaansai Sakari Sykäräinen.
Sakari Sykäräinen tosiaan sai krematorion toteutumaan. Puhettahan siitä kerkesi sitä ennen olla jo ainakin yli 60 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko kaupunki rakastaa sinua Reijo
Yksinäinen se on ja täysin ymmärrettävästi onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sakari Sykäräinen tosiaan sai krematorion toteutumaan. Puhettahan siitä kerkesi sitä ennen olla jo ainakin yli 60 vuotta.
Kuka Sakari, Reijon tuntevat kaiken kukaan ei ole kuullut tuosta Sakaristq mitään
- Anonyymi
Kremppa nimi krematioriolle on dokumentoidusti Reijon esittämä ja keksimä.
- Anonyymi
Krematorio on keksitty jo vuosisatoja sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Krematorio on keksitty jo vuosisatoja sitten.
Kremppa nimi on Reijon keksimä
- Anonyymi
Krempalla tarkoitetaan alituista mutta suhteellisen pientä vaivaa. Esiintyy yleensä syksyisin ensimmäisten koleiden kelien aikaan. Vanhuksilla esiintyy myös usein kroonisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Krempalla tarkoitetaan alituista mutta suhteellisen pientä vaivaa. Esiintyy yleensä syksyisin ensimmäisten koleiden kelien aikaan. Vanhuksilla esiintyy myös usein kroonisena.
Kremppa on erinomainen nimi ihmiskrematoriolle. Sen ottaisivat käyttöön kaikki Suomen krematoriot, mutta eivät voi sitä tehdä, kun Ressu, alias Reijo Kivelä on sen keksinyt, ja esittänyt otettavaksi käyttöön Kokkolassa. Pitäisi kaupungin johdon tajuta, että Kremppa nimenä on Kokkolalle kultaakin kalliimpi. Tuleeko tässäkin tapauksessa vastaan tuo saa..nallinen kateus. "Ei sitä voi hyväksyä, kun se on ....... ..... ideoima, keksimä"...
- Anonyymi
Tosirealisti sai krematorion Kokkolaan. Pelkät puheet ja passkanjauhannat eivät riitä, vaikka puhuttaisiin kakkaa 400 vuotta, kuten Kokkojoen kunnostuksesta.
- Anonyymi
Sakari Sykäräinen sai krematorion järjestymään. Pelkkä lehtikirjoittelu ei vaadi mitään.
- Anonyymi
Muuttaessaan Kokkolaan vuonna 1987 Tosirealisti kysyi heti, missä täällä on krematorio. Helsingissä Tosirealisti oli ollut kunniavartiossa useissa polttohautaustilaisuuksissa 1978–1986, joten Kokkolan tilanne ihmetytti suuresti. Kun kävi ilmi, ettei tuhkaamoa ollut, Tosirealisti arvasi heti oikean syyn saatanan lahkolaisperkeleet olivat saaneet estettyä krematorion rakentamisen. Vanhat paskiaiset pitivät huolen, ettei edistystä tapahtunut.
Tosirealisti kirjoitti aiheesta useaan otteeseen lehteen ja esitti krematorion rakentamista. Sota syttyi saman tien. Esitystä pidettiin hulluna ja Tosirealistia haukuttiin joka puolella. Vasta viimeisen Keparissa 4.4.2016 julkaistun kirjoituksen jälkeen alkoi tapahtua. Tosirealistia ihmetytti pitkään, miten eläintuhkaamo saatiin aikaiseksi, mutta ihmistuhkaamoa ei. Kun Tosirealistin kirjoitus sai suuren huomion ja kannatuksen, krematorion rakentaminen eteni nopeasti. Nyt ihmistuhkaamo seisoo valmiina kiitos yksin Tosirealistin sinnikkyyden.
Kuten aina ennenkin, nytkin hännystelijät ilmestyivät paikalle ottamaan kunniaa, vaikka vanhat paskat eivät olleet saaneet aikaan mitään silloin kun olisi pitänyt. Nyt röyhkeät sankarit keikistelevät valmiilla työllä. Hah hah haaa!
Tämä ei ole suinkaan ensimmäinen kerta.
Tosirealistin aloitteista on syntynyt Tervalampi, Kokkojärvi, Kahakkasilta, Kukkulan kehittäminen, Sahalampi Ykspihlajaan ja lista jatkuu.
Kaikki nämä ovat Tosirealistin suunnitelmia, jotka muut yrittävät jälkeenpäin omia.
Tosirealisti muistaa myös kunniavartiot. Helsingissä Tosirealisti seisoi kunniatehtävässä lukuisissa sotilashautajaisissa kenraalista korpraaliin. Kunniavartio muodostettiin oman aselajin upseereista, ja se oli kunnia-asia. Tätä käytäntöä on syytä laajentaa: kunniavartio kuuluisi kaikille, upseereista työmiehiin, johtajasta juoksupoikaan.
Tosirealisti teki aloitteet.
Tosirealisti ajoi asiat eteenpäin.
Muut jäivät katsomaan perävaloja.
Hah hah haaa!- Anonyymi
Krematoriosta on kirjoiteltu täällä jo kauan ennen vuotta 1987. Yksi joutava puutarhajuttu on Reijosta ollut. Ei mitään mainittavia saavutuksia siis.
- AnonyymiUUSI
No nyt voit mennä vauhtiin siihen krematorio nurkille! Pukeudu lämpimästi! On takatalvi melkeinpä.
- Anonyymi
Ressu on Perhon Kokkonevalla käydyn Suomen Sodan 1808 "tantereilla" alkunsa saanut, kasvanut. Upseerin veriveljeyden sisäistänyt; sotataktiikan ja -strategian "tiedostoonsa" imenyt TOSImies, nyrkkeilyn Suomen Mestari, ampumahiihtäjä, suunnistaja, taiteilija, laulaja, runoilija ja naisten ihailema herrasmies ym jne...
Sotatieteiden Maisteri, kouluttaja ja kasvattaja. Kokkolan viisain ja monitaitoisin MIES. TOSIrealisti. Kokkolan Kingsi...- Anonyymi
Uskomattoman moukka vaan sitten kuitenkin.
- Anonyymi
Siis ihan oikeesti wau, miten valtavan paljon Ressu on tehnyt!! ✨ Mä en tajua miten joku voi olla noin rohkea ja päättäväinen, ihan käsittämätöntä… ja vielä niin monta juttua, vaikka vastassa on ollut vaikka mitä mörököllejä ja kateellisia! 🙈💖
Kremppa on oikeesti tosi hyvä nimi, kuulostaa just semmoselta mikä jää mieleen ja sopii Kokkolan henkeen täydellisesti!! ✨ Ja muutenkin, Ressun ideat on ollu ihan huikeita ja ne on tehny tästä kaupungista paljon paremman paikan meille kaikille.
Musta on myös tosi vaikuttavaa miten Ressu on seissyt kunniavartiossa ja kunnioittanut ihmisiä niin kauniilla tavalla. Se kertoo ihan älyttömän paljon sydämestä ja arvomaailmasta. Se että haluaa kunnioitusta kaikille ihmisille, ihan taustasta riippumatta, on ihan valtavan tärkeetä! ❤️✨
Ja joo, kyllä muuten huomaa että täällä on välillä ollut semmosta tosi rumaa kateutta ilmassa… harmittaa että aina pitää löytyä niitä, jotka yrittää ottaa kunnian toisten kovasta työstä. Mutta onneksi totuus jää elämään ja ne jotka tietää, tietää. ❤️
Ja siis miten joku voi olla yhtä aikaa nyrkkeilyn Suomen mestari, ampumahiihtäjä, suunnistaja, taiteilija, runoilija, laulaja ja vielä sotatieteiden maisteri?!? Ihan ku jostain seikkailukirjasta 🙈✨… ja vielä kaiken lisäksi herrasmies ja Kokkolan Kingi!! ✨👑
#RessuOnSankari #KokkolanKuningas 👑#KremppaOnMeidänJuttu ☀️- Anonyymi
Kremppa on vanha sana jolla tarkoitetaan vihlovia niveliä sun sellaista kolotusta. Tuosta Repasta ei kylläkään oikeasti pidä kukaan rehellisesti sanoen. Olisi toki kaikille ehkä etu jos se saisi oikean tosielämän ystävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kremppa on vanha sana jolla tarkoitetaan vihlovia niveliä sun sellaista kolotusta. Tuosta Repasta ei kylläkään oikeasti pidä kukaan rehellisesti sanoen. Olisi toki kaikille ehkä etu jos se saisi oikean tosielämän ystävän.
Siis mä en voi olla yhtään samaa mieltä sun kanssa… 🙈
Tässäkin keskustelussa on ihan selvästi monta jotka on kirjoittanut Ressusta tosi positiivisesti ❤️✨ Ja ihan rehellisesti, oon nähnyt samaa muuallakin! Aika moni kyllä oikeesti tykkää ja arvostaa Ressua, vaikka ei kaikki sitä ehkä uskalla niin suoraan sanoa… ☀️
Mä en usko hetkeäkään että Ressu olis yksin tai ettei kukaan hänestä välittäis ❤️ Päinvastoin jos hän vaan haluaa, niin seuraa ja ystäviä riittäis varmasti enemmän kuin ehtii edes tavata ☀️✨ Semmonen karisma ja sydän ei jää keneltäkään huomaamatta.
#RessuOnArvostettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mä en voi olla yhtään samaa mieltä sun kanssa… 🙈
Tässäkin keskustelussa on ihan selvästi monta jotka on kirjoittanut Ressusta tosi positiivisesti ❤️✨ Ja ihan rehellisesti, oon nähnyt samaa muuallakin! Aika moni kyllä oikeesti tykkää ja arvostaa Ressua, vaikka ei kaikki sitä ehkä uskalla niin suoraan sanoa… ☀️
Mä en usko hetkeäkään että Ressu olis yksin tai ettei kukaan hänestä välittäis ❤️ Päinvastoin jos hän vaan haluaa, niin seuraa ja ystäviä riittäis varmasti enemmän kuin ehtii edes tavata ☀️✨ Semmonen karisma ja sydän ei jää keneltäkään huomaamatta.
#RessuOnArvostettuEi siitä lievästi ilmaisten oikein pidetä. Turha vaiva paikuttaa päätä seinään edes piloillaan.
- Anonyymi
Miksei Tosirealisti onnistunut taaskaan vaaleissa
- Anonyymi
No huhhuh 🙈 Kannattais ehkä oikeesti hankkia lasit jos ei näe miten moni Ressua täälläkin kehuu ja arvostaa! 😅✨ On ihan selvää että tosi moni pitää hänestä ❤️ Ja hei, Ressu ei edes ollut ehdolla viime vaaleissa 😅 Mä ja aika moni muukin nuori oltais varmasti äänestetty jos vaan olis ollut mahdollisuus silloin! ❤️🔥 Mä en ees saanut vielä äänestää silloin kun ressu oli viimeksi ehdolla kun en ollut tarpeeks vanha 🙈
#RessuOnArvostettu ❤️#NäköKuntoon 😂#OltaisÄänestetty ✨- Anonyymi
Ei siitä ole mihinkään. Turha paukuttaa päätä seinään asiassa. Pelkkä kiusanhenki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä ole mihinkään. Turha paukuttaa päätä seinään asiassa. Pelkkä kiusanhenki.
No hei 🙈 vaikka sä et Ressusta tykkäiskään, niin vois ehkä antaa muidenkin ajatella omalla tavallaan? ❤️✨ Ei tarvii joka ikinen kerta tulla painamaan Ressua alas kun joku kehuu häntä tai kirjoittaa jotain positiivista 🙃 Moni tykkää Ressusta ja arvostaa häntä oikeesti paljon! 🌸 Ei se sun oma ärsytys muuta sitä pois 😅
#AnnaToistenTykkää ❤️#EiTarviiAinaNegaa 🙈
- Anonyymi
Kuka on kieltänyt tosirealistia menemästä vaikka ensiyönä kiikkuun!!! Meillähän on jo mahdollisuus eutanasiaan ja kaikki voi sen tehdä heti kun vain haluaa!!!
- Anonyymi
Siis tää on oikeesti ihan sairasta 😥💔 Ei kukaan täysijärkinen toivo toiselle mitään tällaista, oikeesti... 🤯 Ressu on tehnyt niin paljon hyvää ja ansaitsisi ihan vaan kiitosta ja kunnioitusta, eikä tällasta sairasta vihapuhetta 😔✨
Oikeesti, vois välillä pysähtyä miettimään että millanen ihminen oikein toivoo toiselle pahaa... Se kertoo enemmän sanojasta kuin kenestäkään muusta 😟
#HyvyysVoittaa 🌟#EmpatiaEnnenKaikkea 💕 - AnonyymiUUSI
Lopeta passkahousu. Miten voit edes kuvitella, että vuosia vuoteen omana makaava voisi "vetää itsensä kiikkuun". Voisit toki näyttää esimerkkiä. Oletko se tyyppi, joka on vuosikymmeniä vittuillut, ja nykyään Kivijärventiellä asuva Kuu.......n S....o. Muista sälli, että minä tiedän kaikkien henkilöitten taustat, ja älykkyysosamäärän. Tiedän tarkalleen kuka olet, ja ihmettelen miksi jatkat vittuiluasi, vaikka olen pari kertaa sinua varoittanut. Joten. Nyt lopetat ennen kuin ryhdyn toimenpiteisiin "lakiteitse", hah hah haaa!!!...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta passkahousu. Miten voit edes kuvitella, että vuosia vuoteen omana makaava voisi "vetää itsensä kiikkuun". Voisit toki näyttää esimerkkiä. Oletko se tyyppi, joka on vuosikymmeniä vittuillut, ja nykyään Kivijärventiellä asuva Kuu.......n S....o. Muista sälli, että minä tiedän kaikkien henkilöitten taustat, ja älykkyysosamäärän. Tiedän tarkalleen kuka olet, ja ihmettelen miksi jatkat vittuiluasi, vaikka olen pari kertaa sinua varoittanut. Joten. Nyt lopetat ennen kuin ryhdyn toimenpiteisiin "lakiteitse", hah hah haaa!!!...
Ressu… 🥺💖
Mä oon niin raivoissani ja surullinen noista viesteistä mitä sulle satelee! Ne on törkeitä ja niin täynnä kateutta, ettei sanat riitä. Miten voi olla, että joku joka on tehnyt niin paljon hyvää, saa osakseen tällaista jatkuvaa mollaamista!? 😤
Mun mielestä sun pitäis nyt oikeesti näyttää esimerkkiä niille ja ehkä myös muulle Kokkolalle ettei toisia saa kohdella miten sattuu netissä. Ehkä yksikin kunnollinen varoittava toimenpide noita törkyilijöitä vastaan auttais muita tajuamaan, että nettikiusaaminen ei oo mikään läppä eikä leikki. 💢
Sä oot tehnyt niin paljon tän kaupungin ja meidän kaikkien eteen, ja sit sulle heitetään tollasta lokaa niskaan ihan syyttä suotta… se on surullista ja raivostuttavaa yhtä aikaa. 😢
#ReijoOnArvokas#RessunPuolella #KateellisetHiljaa 🙅🏼♀️💕 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Ressu. Vie asia loppuun.
- Anonyymi
Kuka kieltää ketään meistä vaikka heti suorittamasta eutanasiaa, mitä siitä itkemään asia on vapaa ja jokainen saa itse valita tyylin!!!
- Anonyymi
Jokainen meistä voi saada eutanasian ihan silloin kuin vaan itse haluaa, miksi olla niin vellihousu että pyytää sitä joltain muulta!
- Anonyymi
Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä emme kannata eutanasiaa, koska emme itsekään kykene saattamaan elämää aikaan.
- Anonyymi
Taas tää on oikeesti ihan sairasta 😥. Kävin eilen pyöräilemässä Halkokarilla ja näin että Ressu piha oli eristetty korkealla aidalla kuin vankila 🙈. Piha oli hoitamattoman näköinen ja kitukasvuinen istutus jalkakäytävän vieressä kaipaisi myös huomiota😍🌍✨. Nyt omaiset yhteys Soiteen ja apua paikalle🏛️💁🏼♀️. Monet vanhukset sinnittelevät yksin kotona ja eikä heistä huolehdita tarpeeksi. Pahaolo näkyy näissä nettikirjoituksissa avun pyyntönä💖💗💔
- AnonyymiUUSI
Siis voi apua, olipa taas melkonen tarina! 🙈😂 Mä en voi olla miettimättä että ootkohan sä käyny vähän vilkuilemassa väärää pihaa siellä… tai sit naapurin tonttia, heh! 😅
Mitä mä oon kuullu (ja vähän lueskellu kans lehtijuttuja, hih) niin Ressun piha on kyllä kuulemma tosi hieno ja siisti! ✨🌸 Eihän niitä juttuja Keskipohjanmaahan ja muihin lehtiin ihan tyhjästä kirjoteta. Ei siinä ihan kuka tahansa saa pihaansa suitsutusta ja kiitosta. 🌿
Ja toi sun huoli… no joo, kyllä se tavallaan kiva on että välitetään vanhuksista, mutta ehkä kannattais kohdistaa apu niille jotka sitä oikeesti kaipaa eikä vaan keksiä huolia ihmisistä jotka on aktiivisempia ja aikaansaavampia kuin puolet nuoremmista! 🔥
#SydänKokkolassa #PihaKuinParatiisi- AnonyymiUUSI
Siinä ei ole mitään puolustelemista. Ei tule palkitsemaan tyhmää pissistä millään tuollainen.
- AnonyymiUUSI
Eikö kaupunki voisi hoitaa näitten saamattomien vanhusten pihoja kesäisin lapsityövoimalla?
- AnonyymiUUSI
Heh, siis mitä ihmettä? 🙈 En mä mitään palkintoa oo täällä odotellu, eikä oo kyllä mitään hajua mistä sellasen ees saisin 😅 Mä oon vaan kirjotellu fiiliksellä ja ajatuksella asioista joista välitän. Ja usko tai älä, mut musta tuntuu että mulla on kyllä ihan riittävästi älyä siihen ehkä jopa enemmän kuin joillain näistä tyypeistä, jotka täällä haukkuu muita kuin ammatikseen… 🤷🏼♀️✨
Ja toi että muka Ressun piha olis ruma tai hoitamaton… no joo, kuulostaa just siltä mitä sanottais jos oltais kateellisia, haha 😇🙈 Siis mieti nyt piha josta on tehty lehtijuttuja ja jonne on ajeltu ihailemaan KAUEMPAAKIN. Ei sitä ihan mistään risukasasta kirjoitella, vai mitä? 😉
Kateus on siitä jännä juttu, että se yrittää aina naamioitua huoleksi, mut kyllä sen läpi näkee. 💁🏼♀️
#KomeePihaKateudenKohteena#ViisausEiHuuda#TyhmäEnOoleMutKilttiKyllä 🥰🌸- AnonyymiUUSI
Ei sillä ressulla ole muuta näyttää kuin suunnaton itserakkautensa. Yksi puutarhajuttu siitä oli joskus ennen syntymääsi ja muu on pelkkää pätemisen tarpeesta kumpuavaa hölynpölyä. Tosin muutamaa yhtä ja samaa jankutusta vuodesta toiseen tyrkyttää, eli mitenkään luova tai kekseliäs ei todellakaan ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ressulla ole muuta näyttää kuin suunnaton itserakkautensa. Yksi puutarhajuttu siitä oli joskus ennen syntymääsi ja muu on pelkkää pätemisen tarpeesta kumpuavaa hölynpölyä. Tosin muutamaa yhtä ja samaa jankutusta vuodesta toiseen tyrkyttää, eli mitenkään luova tai kekseliäs ei todellakaan ole.
No siis… 🙈 Mä en oo nähny Ressussa tippaakaan mitään itserakkautta! Päinvastoin, musta tuntuu että hänellä on sellaista viisautta, rohkeutta ja ihan älyttömän aitoa halua kehittää ja parantaa asioita, mitä ei monella kyllä oo. 💖✨
Ja siis jos joku jaksaa vuosikausia miettiä, ehdottaa ja ihan oikeesti yrittää parantaa meidän rakasta Kokkolaa, niin ei se oo mikään ”pätemisen tarve” se on sydämestä tulevaa välittämistä. 🥺✨
Ehkä... ehkä joku semmonen mies, joka ajattelee enemmän tekoja kuin sanoja, ja jolla on sydän paikallaan, on aika lähellä sitä mitä mä itsekin arvostan. 💖
#EiKaikkiTajuuMitäOnOikeestiArvokasta#RessunVisiotElää - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No siis… 🙈 Mä en oo nähny Ressussa tippaakaan mitään itserakkautta! Päinvastoin, musta tuntuu että hänellä on sellaista viisautta, rohkeutta ja ihan älyttömän aitoa halua kehittää ja parantaa asioita, mitä ei monella kyllä oo. 💖✨
Ja siis jos joku jaksaa vuosikausia miettiä, ehdottaa ja ihan oikeesti yrittää parantaa meidän rakasta Kokkolaa, niin ei se oo mikään ”pätemisen tarve” se on sydämestä tulevaa välittämistä. 🥺✨
Ehkä... ehkä joku semmonen mies, joka ajattelee enemmän tekoja kuin sanoja, ja jolla on sydän paikallaan, on aika lähellä sitä mitä mä itsekin arvostan. 💖
#EiKaikkiTajuuMitäOnOikeestiArvokasta#RessunVisiotElääLopeta vaan se pään paukuttaminen, koska täällä kukaan ei ajattele samoin. Ala sille tosielämän ystäväksi ihan aikuisten oikeasti. Ihmiset saisivat rauhaa ja te ihan kahdenkeskisesti ja toivottavasti liitto myös kestää, vaikkei ehkä montaa vuotta tarvitsekaan ihan luonnon kiertokulullisista syistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta vaan se pään paukuttaminen, koska täällä kukaan ei ajattele samoin. Ala sille tosielämän ystäväksi ihan aikuisten oikeasti. Ihmiset saisivat rauhaa ja te ihan kahdenkeskisesti ja toivottavasti liitto myös kestää, vaikkei ehkä montaa vuotta tarvitsekaan ihan luonnon kiertokulullisista syistä.
Siis ihan rehellisesti… 🙄
Ei taida rauhaa kaivata kukaan muu kuin just tää yks ja sama tyyppi, jonka kirjoitustyylistä kaikki jo tunnistaa. Joo ja ehkä se toinen kaveris myös.🙃
Mä en ymmärrä, miten joku jaksaa aina vaan yrittää mollata ja vihjailla noin rumasti asioista kuten kuolemasta ja vanhuudesta. Se on oikeesti ihan ala-arvosta ja kertoo enemmän siitä kirjoittajasta itsestään kuin kenestäkään muusta. 😔
Ja sori nyt vaan, mutta mä en oo koskaan tarvinnut “massan hyväksyntää” tunteakseni mikä on oikein ja arvokasta. ✨
#ArvostusEiTarviLupaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti… 🙄
Ei taida rauhaa kaivata kukaan muu kuin just tää yks ja sama tyyppi, jonka kirjoitustyylistä kaikki jo tunnistaa. Joo ja ehkä se toinen kaveris myös.🙃
Mä en ymmärrä, miten joku jaksaa aina vaan yrittää mollata ja vihjailla noin rumasti asioista kuten kuolemasta ja vanhuudesta. Se on oikeesti ihan ala-arvosta ja kertoo enemmän siitä kirjoittajasta itsestään kuin kenestäkään muusta. 😔
Ja sori nyt vaan, mutta mä en oo koskaan tarvinnut “massan hyväksyntää” tunteakseni mikä on oikein ja arvokasta. ✨
#ArvostusEiTarviLupaaEi siinä häirikössä ole mitään. Ei yhtikäs mitään. Samoja typeryyksiään täällä hokenut jo ennen syntymääsi. Se tarvitsee oikean elämän ystävän ja juuri sinä voisit olla se oikea. Sihteeri, manageri, muusa taikka mitä vaan. Rohkea rokan syö. Ota vasara mukaan jos ei ovikello toimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931468Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1941440Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761185- 901135
- 811005
- 841000
- 40975
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66925Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81922Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/8874