Onko Ämmään perustettu uusi autokauppa, jossa myydään käytettyjä autonraatoja? Oon yrittänyt etsiä netistä yhteistietoja, tuloksetta. Näyttää kovin pieneltä tuo valikoima, mutta vaihtuu kerran viikossa😆.
Uusi käytettyjen autojen kauppa?
22
1321
Vastaukset
- Anonyymi
Pissis Garage?🤣
- Anonyymi
Ketä siellä nyt oli?
- Anonyymi
Aenahan niitä on kaupan
- Anonyymi
Pelto-jokkis aihijoita kalliilta romu Eerola. Jokivarressa.
- Anonyymi
Kysy mannelta
- Anonyymi
kirkonkylällä on ainakin yks kirkon vieressä...mahtaako muuta olla ku koristeeks??
- Anonyymi
Niin kenen firma se on se Pissis Garage?
Ja missä se on? ? - Anonyymi
Jaa-a. En kyllä tiedä kyseistä firmaa.
- Anonyymi
Kommunistin penikka. Tosin isi ei ole oikea isi🤣
- Anonyymi
Minä haen autoni ämmän autosta. Se on jämpti
- Anonyymi
Osamaksulla se on jämti 🤣
- Anonyymi
Sutkin pulju,varmaankin kaikki myytävät autot on huollettuja ja virheettömiä!
- Anonyymi
Jos se on sen kommunistin penikan autokauppa, niin kierrän kaukaa Jopollani.
- Anonyymi
Eihän asia tietenkään minulle kuulu, mutta kuka on tuo kommunisti ja kuka on tuo kommunistin penikka?
Pissiskö??- Anonyymi
No pissishän se on🤣.
- Anonyymi
Ihan kummallisia "tietäjiä " jotka ei osaa tai uskalla kuitenkaan vastata. Olkaa hiljaa.
- Anonyymi
Osta sinettienpurkajalta, hän on kylän luotettavin mies
- Anonyymi
....merkkiliikkeiden vaihdokeista se valikoima jota ei etupihalta itse myydä ... eli sarjasta hetkisen riemu ja pitkän ajan toiveet ..
- Anonyymi
Suomussalmelle avataan Rinta-Joupin autoliike piakkoin.
- Anonyymi
Näyttihän tuolla taas autot vaihtuneen😅
- Anonyymi
Pissiksellä kauppa käy kuumana!
No, kun asiakkaat ottaa huomioon, niin kaikenlaiset käy kaupaksi😅😅. - Anonyymi
Onse kumma, että isä on täyskommunisti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6252633Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182076Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232050JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191616- 691587
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651502- 1261272
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191064Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998