Onko Ämmään perustettu uusi autokauppa, jossa myydään käytettyjä autonraatoja? Oon yrittänyt etsiä netistä yhteistietoja, tuloksetta. Näyttää kovin pieneltä tuo valikoima, mutta vaihtuu kerran viikossa😆.
Uusi käytettyjen autojen kauppa?
22
1304
Vastaukset
- Anonyymi
Pissis Garage?🤣
- Anonyymi
Ketä siellä nyt oli?
- Anonyymi
Aenahan niitä on kaupan
- Anonyymi
Pelto-jokkis aihijoita kalliilta romu Eerola. Jokivarressa.
- Anonyymi
Kysy mannelta
- Anonyymi
kirkonkylällä on ainakin yks kirkon vieressä...mahtaako muuta olla ku koristeeks??
- Anonyymi
Niin kenen firma se on se Pissis Garage?
Ja missä se on? ? - Anonyymi
Jaa-a. En kyllä tiedä kyseistä firmaa.
- Anonyymi
Kommunistin penikka. Tosin isi ei ole oikea isi🤣
- Anonyymi
Minä haen autoni ämmän autosta. Se on jämpti
- Anonyymi
Osamaksulla se on jämti 🤣
- Anonyymi
Sutkin pulju,varmaankin kaikki myytävät autot on huollettuja ja virheettömiä!
- Anonyymi
Jos se on sen kommunistin penikan autokauppa, niin kierrän kaukaa Jopollani.
- Anonyymi
Eihän asia tietenkään minulle kuulu, mutta kuka on tuo kommunisti ja kuka on tuo kommunistin penikka?
Pissiskö??- Anonyymi
No pissishän se on🤣.
- Anonyymi
Ihan kummallisia "tietäjiä " jotka ei osaa tai uskalla kuitenkaan vastata. Olkaa hiljaa.
- Anonyymi
Osta sinettienpurkajalta, hän on kylän luotettavin mies
- Anonyymi
....merkkiliikkeiden vaihdokeista se valikoima jota ei etupihalta itse myydä ... eli sarjasta hetkisen riemu ja pitkän ajan toiveet ..
- Anonyymi
Suomussalmelle avataan Rinta-Joupin autoliike piakkoin.
- Anonyymi
Näyttihän tuolla taas autot vaihtuneen😅
- Anonyymi
Pissiksellä kauppa käy kuumana!
No, kun asiakkaat ottaa huomioon, niin kaikenlaiset käy kaupaksi😅😅. - Anonyymi
Onse kumma, että isä on täyskommunisti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772