Onko Ämmään perustettu uusi autokauppa, jossa myydään käytettyjä autonraatoja? Oon yrittänyt etsiä netistä yhteistietoja, tuloksetta. Näyttää kovin pieneltä tuo valikoima, mutta vaihtuu kerran viikossa😆.
Uusi käytettyjen autojen kauppa?
14
971
Vastaukset
- Anonyymi
Pissis Garage?🤣
- Anonyymi
Aenahan niitä on kaupan
- Anonyymi
Pelto-jokkis aihijoita kalliilta romu Eerola. Jokivarressa.
- Anonyymi
Kysy mannelta
- Anonyymi
kirkonkylällä on ainakin yks kirkon vieressä...mahtaako muuta olla ku koristeeks??
- Anonyymi
Niin kenen firma se on se Pissis Garage?
Ja missä se on? ? - Anonyymi
Jaa-a. En kyllä tiedä kyseistä firmaa.
- Anonyymi
Kommunistin penikka. Tosin isi ei ole oikea isi🤣
- Anonyymi
Minä haen autoni ämmän autosta. Se on jämpti
- Anonyymi
Osamaksulla se on jämti 🤣
- Anonyymi
Sutkin pulju,varmaankin kaikki myytävät autot on huollettuja ja virheettömiä!
- Anonyymi
Jos se on sen kommunistin penikan autokauppa, niin kierrän kaukaa Jopollani.
- Anonyymi
Eihän asia tietenkään minulle kuulu, mutta kuka on tuo kommunisti ja kuka on tuo kommunistin penikka?
Pissiskö?? - Anonyymi
Ihan kummallisia "tietäjiä " jotka ei osaa tai uskalla kuitenkaan vastata. Olkaa hiljaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832