Mitä sinä minusta haluat?
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
71
844
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En enää jaksa. Ensin kalastellaan kehuja ja hyväksyntää, sitten kun massu on täys niin alkaa vattuilu.
- AnonyymiUUSI
Ette miehet tule raskaiksi keinovagi noillanne ja piste!
- AnonyymiUUSI
Näinkö sinä näihin palstamiehen kalasteluihin asennoidut- onko tämä sinulle jokin terapiamuoto tai jotain?
- AnonyymiUUSI
Tarvisin sinut kainaalooni juuri nyt tällä hetkellä. Näin viime yönä mahtavan unen sinusta ja minusta.
- AnonyymiUUSI
Tuntuikin aamulla siltä.
- AnonyymiUUSI
Mitä unessa tapahtui 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä unessa tapahtui 🤭
Suudeltiin ensin ahnaasti ja se tuntui niin luonnolliselta ja oikealta 😛 Imin rintoja ja hänellä oli nännikoru, vaikka en kyllä tiedä onko oikeasti. Siitä hekuma jatkui..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suudeltiin ensin ahnaasti ja se tuntui niin luonnolliselta ja oikealta 😛 Imin rintoja ja hänellä oli nännikoru, vaikka en kyllä tiedä onko oikeasti. Siitä hekuma jatkui..
Otin vasta nännikorut. Sivusta N
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hyi sanonko mitä aloittajaäijä…
- AnonyymiUUSI
kenelle tarkoitit...
- AnonyymiUUSI
Ei täällä trollit koskaan ilmoittele kenelle viestit on tarkoitettu koska menee käsikirjoitukset sekasin. Hulluja koko ilävä pslsta täys.😵💫
- AnonyymiUUSI
Ei nämä koskaan kerro tarkemmin. kunhan kalastavat kommentteja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei nämä koskaan kerro tarkemmin. kunhan kalastavat kommentteja.
Niin, no onpahan sinullakin palstamiehen avausten kautta naisvihaa prosessoiva jotain missä marinoitua ns, palstaäijä on siis onnistunut missiossaan. Mitä nämä ns kehut muka merkitsee kenellekään oikeasti kun mietit järjellä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä trollit koskaan ilmoittele kenelle viestit on tarkoitettu koska menee käsikirjoitukset sekasin. Hulluja koko ilävä pslsta täys.😵💫
Jossain nekin on pakko hoitaa kun laitospaikat on täynnä jopa sinne kuulumattomia kuten esimerkiksi juoppohullu ei kuulu suljetulle hoitoon vaan katkolle jos ei itse ymmärrä omaa etuaan ni voi voi oman elämänsähän sillä vain pilaa toki vaatii monelta sietokykyä sellain ihminen ni vaatii moni muukin asia elämässä joita ei pysty ongelmana elämästään poistamaan ihminen on helppo poistaa on tapaamatta näkemättä voi olla jo vaikeaa vähintään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jossain nekin on pakko hoitaa kun laitospaikat on täynnä jopa sinne kuulumattomia kuten esimerkiksi juoppohullu ei kuulu suljetulle hoitoon vaan katkolle jos ei itse ymmärrä omaa etuaan ni voi voi oman elämänsähän sillä vain pilaa toki vaatii monelta sietokykyä sellain ihminen ni vaatii moni muukin asia elämässä joita ei pysty ongelmana elämästään poistamaan ihminen on helppo poistaa on tapaamatta näkemättä voi olla jo vaikeaa vähintään
Tämä nk juoppohullulinja taitaa olla helposti ennustettava nettihitti mitä tulee jaakailuusi, miesaloittaja/palstasetä.
- AnonyymiUUSI
Haluan sut mut haluan et esität mulle sen kysymyksen etkä täällä tuntemattomille
- AnonyymiUUSI
Mulla on kysymyksiä aika paljonkin. Tein listan valmiiksi ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kysymyksiä aika paljonkin. Tein listan valmiiksi ❤️
Kyl mä niihin sit vastailen ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä niihin sit vastailen ❤️
Tiedän 😘
- AnonyymiUUSI
Aika intensiivinen asenne sinulla näihin palstamiehen avauksiin- koetko näistä jopa ns mustasukkaisuuden tunteita? Se olisi varsin hälyttävä merkki
- AnonyymiUUSI
Mä en sitä siksi tee että mä en ole toisen puolesta varma hänestä itsestään koska mä en ole itsestänikään varma muilta osin kuin kuolemaan olen valmis ihan koska vain ihan millä tavalla tahansa piti jo miettiä vaihtoehdot sillekin että jos en muuten onnistu siinä niin kuinka saan vietyä mahdollisimman paljon ns syyttömiä sivullisia mukanani täältä lähtiessäni ja siihen on ydinsota paras vaihtoehto mu en ole ketään saanu painamaan nappia ekaksi vaikka olen kuinka yrittäny yllyttää putin painaa varmasti jos ei muuta vaihtoehtoa venäjän puollustamiseen jää/ole
- AnonyymiUUSI
Aika onnellista uskoa että hän haluaa jotain.
- AnonyymiUUSI
Ja kuka olisi tämä palstaäijän tarinallisuuksien varsinainen päätähti ”hän”, onko jokin luonnollinen henkilö mielessä vai haluatko torjua tällaiset ajatukset ikäänkuin kokonaisuudessaan? Koska sulla on tämä kuvitelma tästä aloittajasta
- AnonyymiUUSI
Minä ainakin haluan tutustua.
- AnonyymiUUSI
En halua sinusta mitään.
- AnonyymiUUSI
Molempien pitää haluta toisiamme. Sitten voimme päättää jatkosta.
- AnonyymiUUSI
Kyllä me halutaan, se nyt on selvää
- AnonyymiUUSI
hmm.
- AnonyymiUUSI
Ystäväksi, rakastavaiseksi ja kumppanikseni.
- AnonyymiUUSI
vtun päätä jo sitten äläkä lässytä. Mihin tää vie tää koko kokonaisuus kusi jo viimevuoden puolella. Aikaansaannoksena ihan vtun iso sotku ja vaino ja kaikki muu ,sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vtun päätä jo sitten äläkä lässytä. Mihin tää vie tää koko kokonaisuus kusi jo viimevuoden puolella. Aikaansaannoksena ihan vtun iso sotku ja vaino ja kaikki muu ,sivusta
Älä höpötä.
- AnonyymiUUSI
Tämä kuulostaa meiltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä.
järki lähti näkemisiin. siks loppu tämä palstalla hassuttelu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Omasta mielestäni en ole sillai saanu mitään muuta aikaiseksi korkeintaan kuin omallatavallaan isälleen täydellisen kauniita lapsia mutta niitä ei kukaan pidä minkään sortin saavutksena edes kun sitä pidetään itsestäänselvyytenä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä.
Mikä sinua tarkemmin niinkö ahdistaa tässä aloittajaäijän proosassa-koet olevasi jollain titityylogiikalla osa sitä?
- AnonyymiUUSI
eka rakkautta jopa yhteisen tenavan no mutta ei ois pitäny
- AnonyymiUUSI
Okei, annan sellaisen vastauksen, jota tuskin pamauttaisin kasvotusten:
Näen sussa naisen, joka tulee vanhenemaan kauniisti. Nyt olet todella nuori, mutta jotenkin aistin sussa ihmisen, jonka kanssa homma pysyy mielenkiintoisena ja vetovoimaisena kymmeniä vuosia. Haluan näin alkuun susta jotain mikä välähtää puhelimen ruudulla, sitten harmitonta treffiseuraa. Haluan, että ensimmäiseen kosketukseen ja muuhun siirtyminen on jännitteistä. Periaatteessa voisin lykätä sitä vaikka kuinka, mutta lopulta luonto puhunee puolestaan. Kaikki saa olla hidasta, ikimuistoista.
Haluan sut vierelle, mukaan kaikkialle.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kato täl milli? Dididi diddi diddi diddi di-ddi.
Dirty bomb 🤭
- AnonyymiUUSI
Kato täl milli? Dididi diddi diddi diddi di-ddi.
- AnonyymiUUSI
Tutustua rehellisesti, rauhassa ja avoimesti ja katsoa mihin asiat johtaa. Tämä on se mitä olen aina halunnut naisten kanssa, mutta naiset epäilevät minua jostain kumman syystä joka kerta ja sitten pilaavat jutut tyhmillä leikeillään.
- AnonyymiUUSI
Väärä vastaus.
- AnonyymiUUSI
Eli naisten vika tämäkin seikka, aloittajaäijä. Oikeasti sinä pystytät näitä aloituksia, jotta saat ränttäillä jotain mitä milloinkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli naisten vika tämäkin seikka, aloittajaäijä. Oikeasti sinä pystytät näitä aloituksia, jotta saat ränttäillä jotain mitä milloinkin
Ps ja millä leikeillä- leikit saattaa olla ihan omassa päässä
- AnonyymiUUSI
Haluan nähdä sinut,haluan ottaa sinut syliini ja haluan sinut. Vain sinut. Olen tyhjä kuori ilman sinua sydänasukki. naiselle...
- AnonyymiUUSI
Ihan samat sanat puhut muillekkin näköjään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samat sanat puhut muillekkin näköjään
Olisiko millään mahdollista että tarkoitan juuri sinua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko millään mahdollista että tarkoitan juuri sinua?
Dude- you not well in the head. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Rakkautta. Mutta en osaa olla sellainen jota voi rakastaa.
- AnonyymiUUSI
Mä en edes yritä olla rakastettava vaan päinvastoin silti on kuulemma lähes mahdotonta olla rakastamatta eikä toimi että käyttäytyy kuin sika sellaisen ihmisen kanssa ei lopulta halua olla tekemisissä kukaan ei edes omat lapset millään tavalla missään muotoa johtuu usein siitä et saa hävetä vanhempansa käytöstä tämän kanssa ulkona liikkuessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en edes yritä olla rakastettava vaan päinvastoin silti on kuulemma lähes mahdotonta olla rakastamatta eikä toimi että käyttäytyy kuin sika sellaisen ihmisen kanssa ei lopulta halua olla tekemisissä kukaan ei edes omat lapset millään tavalla missään muotoa johtuu usein siitä et saa hävetä vanhempansa käytöstä tämän kanssa ulkona liikkuessa
Älä sitten käyttäydy noin toisia kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten käyttäydy noin toisia kohtaan.
Sinä se jaksat posmottaa tälle palstasedälle toisinaan sitä innokkaammin mitä tätä sinun ajattelua ns vesitetään ulkopuolelta kyseenalaistamalla mm sinun ajatusapparaatit..
- AnonyymiUUSI
Miksi täällä kyselet kaikilta tuntemattomilta miehiltä?
- AnonyymiUUSI
Miksi sinä joku sieltä sivusta näet niin kovasti vaivaa siitä, että mitä tämä naisena esiintyvä mies kyselee? Vaikutat henkisesti epätasapainoiselta ihmiseltä, joka läystää omaa päänsisäistä narratiivia jostain naisesta. Palstaorientoitunut todellisuus ei ole näköjään hyväksi joidenkin hyvinvoinnille, täällä tulkutetaan ja kysellään pakkomielteisesti. Nyt tuli varmaan joku taikasana taas jollekin tästä sanasta pakkomielle ja pää sanoo ping vahvistaen arvion oikeaksi paradoksaalisesti.
- AnonyymiUUSI
Olen yllättynyt. Eikö kukaan kaipaa salasuhdetta?
- AnonyymiUUSI
Minä eräästä vanhemmasta naisesta ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä eräästä vanhemmasta naisesta ;)
Ketku.
- AnonyymiUUSI
En o harrastan sellasia ainakaan itse seurustellessani ja pettämisen on taas aina kostanu joku puolestani eteei mun ole tarvinnu vaivautua siihenkään
- AnonyymiUUSI
Tarttisin vaan jonkun joka taluttaisi vessaan.
- AnonyymiUUSI
Ota jöky hömö!
- AnonyymiUUSI
Tottunu jo jot naiset on multa harvemmin halunnu muuta kun seksiä tai lapsen jos siittä pillusta aloitetaan et tiedän varmasti että se ainakin kostuu edes märäksi sen saa helposti si jos olen yhtään sellainen jonka kanssa haluat olla
- AnonyymiUUSI
Ohi!Sairas mieheke toi gubbe!
- AnonyymiUUSI
Hullunkurisen vaimon ja kumpparit🥰
- AnonyymiUUSI
Keskikokoisen eli puol-ison.
- AnonyymiUUSI
elämänkumppanin jota voisi rakastaa täysillä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501653Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761365- 321199
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891114Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1591007- 891006
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee198964Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20871Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71844- 82831