Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..

Anonyymi-ap

Mitä sinä minusta haluat?

71

844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En enää jaksa. Ensin kalastellaan kehuja ja hyväksyntää, sitten kun massu on täys niin alkaa vattuilu.

• Anonyymi
        UUSI

Ette miehet tule raskaiksi keinovagi noillanne ja piste!

• Anonyymi
        UUSI

Näinkö sinä näihin palstamiehen kalasteluihin asennoidut- onko tämä sinulle jokin terapiamuoto tai jotain?

• Anonyymi
      UUSI

Tarvisin sinut kainaalooni juuri nyt tällä hetkellä. Näin viime yönä mahtavan unen sinusta ja minusta.

• Anonyymi
        UUSI

Tuntuikin aamulla siltä.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä unessa tapahtui 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä unessa tapahtui 🤭

Suudeltiin ensin ahnaasti ja se tuntui niin luonnolliselta ja oikealta 😛 Imin rintoja ja hänellä oli nännikoru, vaikka en kyllä tiedä onko oikeasti. Siitä hekuma jatkui..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suudeltiin ensin ahnaasti ja se tuntui niin luonnolliselta ja oikealta 😛 Imin rintoja ja hänellä oli nännikoru, vaikka en kyllä tiedä onko oikeasti. Siitä hekuma jatkui..

Otin vasta nännikorut. Sivusta N

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No hyi sanonko mitä aloittajaäijä…

• Anonyymi
      UUSI

kenelle tarkoitit...

• Anonyymi
        UUSI

Ei täällä trollit koskaan ilmoittele kenelle viestit on tarkoitettu koska menee käsikirjoitukset sekasin. Hulluja koko ilävä pslsta täys.😵‍💫

• Anonyymi
        UUSI

Ei nämä koskaan kerro tarkemmin. kunhan kalastavat kommentteja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nämä koskaan kerro tarkemmin. kunhan kalastavat kommentteja.

Niin, no onpahan sinullakin palstamiehen avausten kautta naisvihaa prosessoiva jotain missä marinoitua ns, palstaäijä on siis onnistunut missiossaan. Mitä nämä ns kehut muka merkitsee kenellekään oikeasti kun mietit järjellä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä trollit koskaan ilmoittele kenelle viestit on tarkoitettu koska menee käsikirjoitukset sekasin. Hulluja koko ilävä pslsta täys.😵‍💫

Jossain nekin on pakko hoitaa kun laitospaikat on täynnä jopa sinne kuulumattomia kuten esimerkiksi juoppohullu ei kuulu suljetulle hoitoon vaan katkolle jos ei itse ymmärrä omaa etuaan ni voi voi oman elämänsähän sillä vain pilaa toki vaatii monelta sietokykyä sellain ihminen ni vaatii moni muukin asia elämässä joita ei pysty ongelmana elämästään poistamaan ihminen on helppo poistaa on tapaamatta näkemättä voi olla jo vaikeaa vähintään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jossain nekin on pakko hoitaa kun laitospaikat on täynnä jopa sinne kuulumattomia kuten esimerkiksi juoppohullu ei kuulu suljetulle hoitoon vaan katkolle jos ei itse ymmärrä omaa etuaan ni voi voi oman elämänsähän sillä vain pilaa toki vaatii monelta sietokykyä sellain ihminen ni vaatii moni muukin asia elämässä joita ei pysty ongelmana elämästään poistamaan ihminen on helppo poistaa on tapaamatta näkemättä voi olla jo vaikeaa vähintään

Tämä nk juoppohullulinja taitaa olla helposti ennustettava nettihitti mitä tulee jaakailuusi, miesaloittaja/palstasetä.

• Anonyymi
      UUSI

Haluan sut mut haluan et esität mulle sen kysymyksen etkä täällä tuntemattomille

• Anonyymi
        UUSI

Mulla on kysymyksiä aika paljonkin. Tein listan valmiiksi ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kysymyksiä aika paljonkin. Tein listan valmiiksi ❤️

Kyl mä niihin sit vastailen ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl mä niihin sit vastailen ❤️

Tiedän 😘

• Anonyymi
        UUSI

Aika intensiivinen asenne sinulla näihin palstamiehen avauksiin- koetko näistä jopa ns mustasukkaisuuden tunteita? Se olisi varsin hälyttävä merkki

• Anonyymi
        UUSI

Mä en sitä siksi tee että mä en ole toisen puolesta varma hänestä itsestään koska mä en ole itsestänikään varma muilta osin kuin kuolemaan olen valmis ihan koska vain ihan millä tavalla tahansa piti jo miettiä vaihtoehdot sillekin että jos en muuten onnistu siinä niin kuinka saan vietyä mahdollisimman paljon ns syyttömiä sivullisia mukanani täältä lähtiessäni ja siihen on ydinsota paras vaihtoehto mu en ole ketään saanu painamaan nappia ekaksi vaikka olen kuinka yrittäny yllyttää putin painaa varmasti jos ei muuta vaihtoehtoa venäjän puollustamiseen jää/ole

• Anonyymi
      UUSI

Aika onnellista uskoa että hän haluaa jotain.

• Anonyymi
        UUSI

Ja kuka olisi tämä palstaäijän tarinallisuuksien varsinainen päätähti ”hän”, onko jokin luonnollinen henkilö mielessä vai haluatko torjua tällaiset ajatukset ikäänkuin kokonaisuudessaan? Koska sulla on tämä kuvitelma tästä aloittajasta

• Anonyymi
      UUSI

Minä ainakin haluan tutustua.

• Anonyymi
      UUSI

En halua sinusta mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Molempien pitää haluta toisiamme. Sitten voimme päättää jatkosta.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä me halutaan, se nyt on selvää

• Anonyymi
      UUSI

hmm.

• Anonyymi
      UUSI

Ystäväksi, rakastavaiseksi ja kumppanikseni.

• Anonyymi
        UUSI

vtun päätä jo sitten äläkä lässytä. Mihin tää vie tää koko kokonaisuus kusi jo viimevuoden puolella. Aikaansaannoksena ihan vtun iso sotku ja vaino ja kaikki muu ,sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

vtun päätä jo sitten äläkä lässytä. Mihin tää vie tää koko kokonaisuus kusi jo viimevuoden puolella. Aikaansaannoksena ihan vtun iso sotku ja vaino ja kaikki muu ,sivusta

Älä höpötä.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä kuulostaa meiltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä.

järki lähti näkemisiin. siks loppu tämä palstalla hassuttelu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Omasta mielestäni en ole sillai saanu mitään muuta aikaiseksi korkeintaan kuin omallatavallaan isälleen täydellisen kauniita lapsia mutta niitä ei kukaan pidä minkään sortin saavutksena edes kun sitä pidetään itsestäänselvyytenä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä.

Mikä sinua tarkemmin niinkö ahdistaa tässä aloittajaäijän proosassa-koet olevasi jollain titityylogiikalla osa sitä?

• Anonyymi
      UUSI

eka rakkautta jopa yhteisen tenavan no mutta ei ois pitäny

• Anonyymi
      UUSI

Okei, annan sellaisen vastauksen, jota tuskin pamauttaisin kasvotusten:

Näen sussa naisen, joka tulee vanhenemaan kauniisti. Nyt olet todella nuori, mutta jotenkin aistin sussa ihmisen, jonka kanssa homma pysyy mielenkiintoisena ja vetovoimaisena kymmeniä vuosia. Haluan näin alkuun susta jotain mikä välähtää puhelimen ruudulla, sitten harmitonta treffiseuraa. Haluan, että ensimmäiseen kosketukseen ja muuhun siirtyminen on jännitteistä. Periaatteessa voisin lykätä sitä vaikka kuinka, mutta lopulta luonto puhunee puolestaan. Kaikki saa olla hidasta, ikimuistoista.

Haluan sut vierelle, mukaan kaikkialle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kato täl milli? Dididi diddi diddi diddi di-ddi.

Dirty bomb 🤭

• Anonyymi
        UUSI

Kato täl milli? Dididi diddi diddi diddi di-ddi.

• Anonyymi
      UUSI

Tutustua rehellisesti, rauhassa ja avoimesti ja katsoa mihin asiat johtaa. Tämä on se mitä olen aina halunnut naisten kanssa, mutta naiset epäilevät minua jostain kumman syystä joka kerta ja sitten pilaavat jutut tyhmillä leikeillään.

• Anonyymi
        UUSI

Väärä vastaus.

• Anonyymi
        UUSI

Eli naisten vika tämäkin seikka, aloittajaäijä. Oikeasti sinä pystytät näitä aloituksia, jotta saat ränttäillä jotain mitä milloinkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli naisten vika tämäkin seikka, aloittajaäijä. Oikeasti sinä pystytät näitä aloituksia, jotta saat ränttäillä jotain mitä milloinkin

Ps ja millä leikeillä- leikit saattaa olla ihan omassa päässä

• Anonyymi
      UUSI

Haluan nähdä sinut,haluan ottaa sinut syliini ja haluan sinut. Vain sinut. Olen tyhjä kuori ilman sinua sydänasukki. naiselle...

• Anonyymi
        UUSI

Ihan samat sanat puhut muillekkin näköjään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samat sanat puhut muillekkin näköjään

Olisiko millään mahdollista että tarkoitan juuri sinua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko millään mahdollista että tarkoitan juuri sinua?

Dude- you not well in the head. Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Rakkautta. Mutta en osaa olla sellainen jota voi rakastaa.

• Anonyymi
        UUSI

Mä en edes yritä olla rakastettava vaan päinvastoin silti on kuulemma lähes mahdotonta olla rakastamatta eikä toimi että käyttäytyy kuin sika sellaisen ihmisen kanssa ei lopulta halua olla tekemisissä kukaan ei edes omat lapset millään tavalla missään muotoa johtuu usein siitä et saa hävetä vanhempansa käytöstä tämän kanssa ulkona liikkuessa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en edes yritä olla rakastettava vaan päinvastoin silti on kuulemma lähes mahdotonta olla rakastamatta eikä toimi että käyttäytyy kuin sika sellaisen ihmisen kanssa ei lopulta halua olla tekemisissä kukaan ei edes omat lapset millään tavalla missään muotoa johtuu usein siitä et saa hävetä vanhempansa käytöstä tämän kanssa ulkona liikkuessa

Älä sitten käyttäydy noin toisia kohtaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sitten käyttäydy noin toisia kohtaan.

Sinä se jaksat posmottaa tälle palstasedälle toisinaan sitä innokkaammin mitä tätä sinun ajattelua ns vesitetään ulkopuolelta kyseenalaistamalla mm sinun ajatusapparaatit..

• Anonyymi
      UUSI

Miksi täällä kyselet kaikilta tuntemattomilta miehiltä?

• Anonyymi
        UUSI

Miksi sinä joku sieltä sivusta näet niin kovasti vaivaa siitä, että mitä tämä naisena esiintyvä mies kyselee? Vaikutat henkisesti epätasapainoiselta ihmiseltä, joka läystää omaa päänsisäistä narratiivia jostain naisesta. Palstaorientoitunut todellisuus ei ole näköjään hyväksi joidenkin hyvinvoinnille, täällä tulkutetaan ja kysellään pakkomielteisesti. Nyt tuli varmaan joku taikasana taas jollekin tästä sanasta pakkomielle ja pää sanoo ping vahvistaen arvion oikeaksi paradoksaalisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Olen yllättynyt. Eikö kukaan kaipaa salasuhdetta?

• Anonyymi
        UUSI

Minä eräästä vanhemmasta naisesta ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä eräästä vanhemmasta naisesta ;)

Ketku.

• Anonyymi
        UUSI

En o harrastan sellasia ainakaan itse seurustellessani ja pettämisen on taas aina kostanu joku puolestani eteei mun ole tarvinnu vaivautua siihenkään

• Anonyymi
      UUSI

Tarttisin vaan jonkun joka taluttaisi vessaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ota jöky hömö!

• Anonyymi
      UUSI

Tottunu jo jot naiset on multa harvemmin halunnu muuta kun seksiä tai lapsen jos siittä pillusta aloitetaan et tiedän varmasti että se ainakin kostuu edes märäksi sen saa helposti si jos olen yhtään sellainen jonka kanssa haluat olla

• Anonyymi
        UUSI

Ohi!Sairas mieheke toi gubbe!

• Anonyymi
      UUSI

Hullunkurisen vaimon ja kumpparit🥰

• Anonyymi
      UUSI

Keskikokoisen eli puol-ison.

• Anonyymi
      UUSI

elämänkumppanin jota voisi rakastaa täysillä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      50
      1653
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1365
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      32
      1199
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      89
      1114
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      159
      1007
    6. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1006
    7. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      198
      964
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      871
    9. 71
      844
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      831
    Aihe