Mitä meille oikein tapahtui?
j miehelle
79
840
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
ois pitäny ymmärtää jo viimekesänä pistellä stuntti seis mutta se on kun on päästään jäärä niin on jäärä. ei mulla enää mitään tunteita ole älä huoli.
- AnonyymiUUSI
Sivusta - vaikka et vastannut minulle kun en ole aloittaja ja tuskin minulle tuota osoitit muutenkaan niin vastaan sinulle sillä uskon että olet hän joka elämässäni on vieläkin mukana ja jolle olen kiitollinen jokaisesta yhteisestä läheisyyden hetkestämme ja tästä yhteydestämme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - vaikka et vastannut minulle kun en ole aloittaja ja tuskin minulle tuota osoitit muutenkaan niin vastaan sinulle sillä uskon että olet hän joka elämässäni on vieläkin mukana ja jolle olen kiitollinen jokaisesta yhteisestä läheisyyden hetkestämme ja tästä yhteydestämme.
Voisin vastata eräälle j :lle myös sivusta että ole hyvä🥰en unohda sinua koskaan. Olet minun kallioni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ohi.
- AnonyymiUUSI
Oliko se vain esitystä voi nyt vittu🤣
No et löydä mua enää - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se vain esitystä voi nyt vittu🤣
No et löydä mua enääSemmoisia ne J-miehet on. Stuntteja vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Semmoisia ne J-miehet on. Stuntteja vaan.
Kiitos mielenkiintoisesta tiedosta, aloittajasedän monologeihin panoksesi tarjoava tyyppi
- AnonyymiUUSI
H.naisen kanssa etenee hitaasti johtuen yhteystietojen puutteesta.
- AnonyymiUUSI
Hillevi?
- AnonyymiUUSI
Ei mitään vielä.V-nainen edelleen kokoajan mielessä.
- AnonyymiUUSI
Olet liian vanha😎
- AnonyymiUUSI
Juhan kannattaa keskittyä oman ikäisiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet liian vanha😎
Hahah. Mä päinvastoin tykkään itseäni ~10v vanhemmista miehistä 😂 sivu V
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
20 vuotta on vähän liikaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko?
No, ottaen huomioon, että oon melkein 30v, 20v ikäero oisi mulle liikaa 🤔 sivu V
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, ottaen huomioon, että oon melkein 30v, 20v ikäero oisi mulle liikaa 🤔 sivu V
20v beibi 😍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
20v beibi 😍
Lue uudelleen bedofiili
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lue uudelleen bedofiili
20v on jo aikuinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
20v on jo aikuinen
Hän on 30 vtun runkkari. Mene kouluun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskotaan😉😘💦💥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet liian vanha😎
Voi tuota teinin älyä😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet liian vanha😎
ja sä liian läski😎
- AnonyymiUUSI
Oliko Jussille?
- AnonyymiUUSI
Ei kai hän enää täällä ole?
- AnonyymiUUSI
Miksi käyt kyselemässä vuorotellen eri nimiä ehdotellen tämän palstaäijän avauksiin- onko sinulla joku nimeämiseen liittyvä pakkomielle, ”ystävä”?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai hän enää täällä ole?
Miksi täällä keskustelupalstalla olisi ikinä ollutkaan mitään jusseja? Ellet ole aloittajaäijä itse, jonka koko jiisaaga perustuu johonkin Juhaan vuodelta nakki ja tappara(jep), eli tämä fiksaatio liittyy enemmän tuohon kyseiseen jamppaan, joka on ymmärrykseni mukaan ollut tuon aloittajan primääri katkeruuden ja trollailun kohde. Juhia sanotaan joskus jusseiksi, joten tämä perustuu siihen, eikä dorkaan ihmisten henkilöintiin per se
- AnonyymiUUSI
Mitään ei kunnolla tapahtunut. Suojelin vain itseäni. En tiedä kuinka yleistä se on ihmisillä ja puhutaanko tästä mutta kerran rakastuin, hommat meni puihin ja sain rakkaudesta fobian. Siksi yritän vältellä joutumasta sellaisiin tilanteisiin joissa sama kaava mahdollisesti toistuisi. Haluan sydämeni olevan jäässä vaikka ei sekään tervettä ole. - sivusta.
- AnonyymiUUSI
Ok. Ei siinä sit mitään.
- AnonyymiUUSI
Elät menneessä ja annat jonkun edellisen naisen rajoittaa sun elämää "fobian" varjolla.
- AnonyymiUUSI
Onpa ikävää, jos yhdestä pettymyksestä olet saanut traumoja. Itselläni on ollut useita suhteita ja syystä tai toisesta on aina mennyt puihin. Se ei ole kuitenkaan saanut minua lannistumaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ikävää, jos yhdestä pettymyksestä olet saanut traumoja. Itselläni on ollut useita suhteita ja syystä tai toisesta on aina mennyt puihin. Se ei ole kuitenkaan saanut minua lannistumaan.
Ei me kaikki olla samanlaisia. Itse koen myös että tauko on niin kauan kuin sitä itse tarvitsen. Toki toivon sisällä jossain että jonain päivänä se prinssi uljas saapuisi ja herättäisi minut iki unesta ja saattaisi minut valkealla ratsullaan pois täältä pilvenpiirtäjästä🥹😚💖💕🌹ruusu hampaissaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei me kaikki olla samanlaisia. Itse koen myös että tauko on niin kauan kuin sitä itse tarvitsen. Toki toivon sisällä jossain että jonain päivänä se prinssi uljas saapuisi ja herättäisi minut iki unesta ja saattaisi minut valkealla ratsullaan pois täältä pilvenpiirtäjästä🥹😚💖💕🌹ruusu hampaissaan
Herää todellisuuteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Herää todellisuuteen
En mä halua se on liian karua
- AnonyymiUUSI
Rohkeus puuttui minulta lähestyä häntä. Olen varma sen pelkän elekielen perusteella että kiinnostus oli molemminpuolista. Olin se nihkeämpi osapuoli kuin se silloinen kaivattuni. Tuo tapahtui siis ensin ja sen myötä defenssini jäivät myöhemmin päälle erästä toista kohtaan. - Klo 21:17.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rohkeus puuttui minulta lähestyä häntä. Olen varma sen pelkän elekielen perusteella että kiinnostus oli molemminpuolista. Olin se nihkeämpi osapuoli kuin se silloinen kaivattuni. Tuo tapahtui siis ensin ja sen myötä defenssini jäivät myöhemmin päälle erästä toista kohtaan. - Klo 21:17.
Painele sinne transbaariin ja Jätä toisten kiusaaminen!
- AnonyymiUUSI
Ai sait fobian
Voi vittu.
Et jää kyllä itsekään ... En halua enää rakastua ikinä!
Joku muu sydanmensä särkenyt - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Painele sinne transbaariin ja Jätä toisten kiusaaminen!
Onko hyviä suositella , sivusta vaan kaverille kysyen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Herää todellisuuteen
Herää sinäkin naisen kuvatus- ei se mustamaalaamasi nainen esiinny tässä palstaäijän saagassa. Kirjoittele sinä vaan siitä fiktiivisistä poikaystävästä, joka tukee tätä vihakampanjaa sivussa. Oikeasti näin ollen keskittyisit varmaan siihen heppuun, etkä tähän lapselliseen maalittamiseen😉
- AnonyymiUUSI
Kasvoimme erilleen.
🙂🙂➡️😘 😏 - AnonyymiUUSI
....
- AnonyymiUUSI
....
- AnonyymiUUSI
Ota mut taas ostoskeskuksessa 😇
- AnonyymiUUSI
Miltä tuntuu olla neitimäinen mies, jolla ei ole mitään muuta elämää kuin pinpointtailla näitä aloittajaäijän tekstejä miettien kuumeisesti, että mikä jii?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ota mut taas ostoskeskuksessa 😇
😇🚀🚀🚀🚀🚀🚀🐽🍆💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Sinun epävarmuudet ja leikit. Se on totuus siitä mitä tapahtui ja valitettavasti se olet sinä joka joutuu osoittamaan minulle, että olet kasvanut niistä.
Ja jos sitä ei tapahdu, niin ei asiatkaan etene sillä minä en tule tiedustelemaan enää.- AnonyymiUUSI
Täälä huutelet muttet minulle suoraan
Huomaat kyllä miten poistun taas
Ja nyt itse haluat niin joten teenpä niin sitten .
Eihän tässä oo muita vaihtoehtoja edes - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täälä huutelet muttet minulle suoraan
Huomaat kyllä miten poistun taas
Ja nyt itse haluat niin joten teenpä niin sitten .
Eihän tässä oo muita vaihtoehtoja edesLuulis sun itekki tajuavan sen, että jos oot mokannut, niin se on mokaajan korjattava.
Minä haluan naisen joka tiedostaa että on mokannut ja joka osaa ja uskaltaa korjata tilanteen myös yksin.
En todellakaan halua olla se, joka joutuu ottaan aina homman haltuun kun nainen mokailee juttunsa itse tahallaan, tai tiedostamatta ja sitten vetäytyy aivan mykäksi koko hommasta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulis sun itekki tajuavan sen, että jos oot mokannut, niin se on mokaajan korjattava.
Minä haluan naisen joka tiedostaa että on mokannut ja joka osaa ja uskaltaa korjata tilanteen myös yksin.
En todellakaan halua olla se, joka joutuu ottaan aina homman haltuun kun nainen mokailee juttunsa itse tahallaan, tai tiedostamatta ja sitten vetäytyy aivan mykäksi koko hommasta.Mistä sä puhut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä puhut?
Miksi utelet tältä itsensä kanssa jutskaavalta äijältä jostain naisesta- kuvitteletko kerääväsi tietoa jostain tietystä henkilöstä? Siltä tämä älyttömyys vaikuttaa ulkoapäin katsoen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä puhut?
Asioista mitä ajattelen ja tiedän tapahtuneen. Jos ei oo tapahtunut sulle, niin ei todellakaan ole tarkoitettu silloin sinulle, eli ole hyvä ja poistu omimasta asioita mitkä eivät koske sinua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asioista mitä ajattelen ja tiedän tapahtuneen. Jos ei oo tapahtunut sulle, niin ei todellakaan ole tarkoitettu silloin sinulle, eli ole hyvä ja poistu omimasta asioita mitkä eivät koske sinua.
No mutta kun hän hakee aloittajaäijä tarinaa siitä naisesta palstalla, eli tästä sinun luomasta hologrammista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulis sun itekki tajuavan sen, että jos oot mokannut, niin se on mokaajan korjattava.
En todellakaan halua olla se, joka joutuu ottaan aina homman haltuun kun nainen mokailee juttunsa itse tahallaan, tai tiedostamatta ja sitten vetäytyy aivan mykäksi koko hommasta.Nyt kyllä kannattas keskustella asiat halki eikä arvailla. Saatte ton homman ihan solmuun tollasella luulemisella!!! Ei ihminen voi lukea toisen ajatuksia.. Saatana soikoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi korjata enää mitään muuten kuin teoilla.. 🤔 Ja niitä mahdollisuuksia ei oo näkyny..
Paha tehdä toisin kun et luota mulle mahdollisuutta näyttää.
Oletko loukkaantunut asioille joille ei voida mitään, etkä oikeasti minulle?
Sanat on helinää, anteeksikin olen pyytänyt. Sitten kysyt "mistä pyydät anteeksi..." 🤦🏻♀️Öhh. Vaikka käytöksestäni..
- AnonyymiUUSI
Kysyy ässä.
- AnonyymiUUSI
Älä viitti värittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti värittää.
No kuule ässä, sinäkin voisit lopettaa tämän palstaäijän jiisaagan värittelyn.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kuule ässä, sinäkin voisit lopettaa tämän palstaäijän jiisaagan värittelyn.
Ei ollut ässältä kun ei ole mitään draamaakaan
- AnonyymiUUSI
Ei ole tapahtunut yhtään mitään :)
- AnonyymiUUSI
Ompas
Mua ei oo enää siellä missä mua etsit ihan lähipäivinä.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ompas
NaiseltaMiten itse arvelet aloittajaäijä- seuraako nämä radonkäryjen vaivaamat ihmiset näitä kiinnostavia vastauksia itse itsellesi vai tätä aloitusta? Mahdat olla onnen omena kun saat tällä jollotuksella huamiota vuodesta toiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ompas
NaiseltaMinä en häntä etsi enää mistään, joten älä kuvittele turhia. Jatka elämääsi pliide.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ompas
NaiseltaEi ole mitään tapahtunut, paitsi ehkä oman pääsi sisällä. Voi kun poistuisitkin lopullisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään tapahtunut, paitsi ehkä oman pääsi sisällä. Voi kun poistuisitkin lopullisesti.
Aiot siis nainen yksisarvinen jatkaa tällä samalla linjalla aloittajaäijälle tulkutusta ja vihamielistä sekä suhteetonta viestintää? Turhaan sinä sitä naista syyttelet, jos oma elämäsi on pilalla antaumuksellisen valehtelun takia😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten itse arvelet aloittajaäijä- seuraako nämä radonkäryjen vaivaamat ihmiset näitä kiinnostavia vastauksia itse itsellesi vai tätä aloitusta? Mahdat olla onnen omena kun saat tällä jollotuksella huamiota vuodesta toiseen.
Yksisarvinen se ei vaan millään ota opikseen, vaan kuvittelee näiden ikuisteb viimeisten sanojen rakentavan todellisuutta🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten itse arvelet aloittajaäijä- seuraako nämä radonkäryjen vaivaamat ihmiset näitä kiinnostavia vastauksia itse itsellesi vai tätä aloitusta? Mahdat olla onnen omena kun saat tällä jollotuksella huamiota vuodesta toiseen.
Korostus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ompas
NaiseltaEli siis gubbelta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aiot siis nainen yksisarvinen jatkaa tällä samalla linjalla aloittajaäijälle tulkutusta ja vihamielistä sekä suhteetonta viestintää? Turhaan sinä sitä naista syyttelet, jos oma elämäsi on pilalla antaumuksellisen valehtelun takia😉
Lykkää tulkku vaan värkkiis🍆💦🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksisarvinen se ei vaan millään ota opikseen, vaan kuvittelee näiden ikuisteb viimeisten sanojen rakentavan todellisuutta🙄
Otanpas musta ei ei enää kuule.
Mut sun iloksi palstalla riittää väkeä joita luulla minuksi jatkossakin kunnes ikäväsi on ohi
Minä en keskusteluja aijo seurata
Kiinnostukseni jatkaa on loppunut todella
Heippa👋
Terveisin 🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otanpas musta ei ei enää kuule.
Mut sun iloksi palstalla riittää väkeä joita luulla minuksi jatkossakin kunnes ikäväsi on ohi
Minä en keskusteluja aijo seurata
Kiinnostukseni jatkaa on loppunut todella
Heippa👋
Terveisin 🦄Taidat olla aloittajaäijä, joka ns pölli yksärin, joka on luonnollinen henkilö tunnarin. Helppo erottaa em emännän paatoksesta. Ei sen väliä. Tässä vaiheessa itse ilkimys vaikenee hetkeksi kun tästä taipumuksesta tulee puhe.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko tämä lopullinen poistuminen synonyymi sille t#pa it juu nou, mikä palstaäijän toisessa gallupissa esiintyi? Jätän tämän vain tähän. Jospa jollekin löytyy ymmärrystä tämän vihalle ja se on sitä parempaa vihaa ns Li Anderssonia palkkaamatta, vaan aivan muiden nihkeitä ”arvoja”
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla aloittajaäijä, joka ns pölli yksärin, joka on luonnollinen henkilö tunnarin. Helppo erottaa em emännän paatoksesta. Ei sen väliä. Tässä vaiheessa itse ilkimys vaikenee hetkeksi kun tästä taipumuksesta tulee puhe.
En oo mikään äijä
Jätän palstan tasksenibhyvin mielin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En oo mikään äijä
Jätän palstan tasksenibhyvin mielinNo ei kai se aloittajaäijä muukaan auta jos et saa monguttua edes tällä jiisaagalla huomiota. Kaiken toivon saat heittää ns
- AnonyymiUUSI
Niin. Se kai se ongelma sit onkin.
- AnonyymiUUSI
Hyvää
- AnonyymiUUSI
Sometimes I get tired of breathing myself..
- AnonyymiUUSI
ihastuttiin ja rakastuttiin?
<3- AnonyymiUUSI
ei multa, sivusta.
- AnonyymiUUSI
Sinä olit kaunis
minä olin rohkea
tavattiin ja halattiin
sinä kävelit pois
minä katsoin jälkeesi
ja mietin hetken
mikä teki hetkestä
niin kauniin ja pysäyttävän.
https://www.youtube.com/watch?v=mghXR9JTzHY
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman511878- 391509
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761395Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911223Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1611124Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2181085- 891046
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?73986Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21976- 82891