j miehelle

Anonyymi-ap

Mitä meille oikein tapahtui?

79

840

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

ois pitäny ymmärtää jo viimekesänä pistellä stuntti seis mutta se on kun on päästään jäärä niin on jäärä. ei mulla enää mitään tunteita ole älä huoli.

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta - vaikka et vastannut minulle kun en ole aloittaja ja tuskin minulle tuota osoitit muutenkaan niin vastaan sinulle sillä uskon että olet hän joka elämässäni on vieläkin mukana ja jolle olen kiitollinen jokaisesta yhteisestä läheisyyden hetkestämme ja tästä yhteydestämme.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - vaikka et vastannut minulle kun en ole aloittaja ja tuskin minulle tuota osoitit muutenkaan niin vastaan sinulle sillä uskon että olet hän joka elämässäni on vieläkin mukana ja jolle olen kiitollinen jokaisesta yhteisestä läheisyyden hetkestämme ja tästä yhteydestämme.

Voisin vastata eräälle j :lle myös sivusta että ole hyvä🥰en unohda sinua koskaan. Olet minun kallioni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ohi.

• Anonyymi
        UUSI

Oliko se vain esitystä voi nyt vittu🤣
        No et löydä mua enää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se vain esitystä voi nyt vittu🤣
        No et löydä mua enää

Semmoisia ne J-miehet on. Stuntteja vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Semmoisia ne J-miehet on. Stuntteja vaan.

Kiitos mielenkiintoisesta tiedosta, aloittajasedän monologeihin panoksesi tarjoava tyyppi

• Anonyymi
      UUSI

H.naisen kanssa etenee hitaasti johtuen yhteystietojen puutteesta.

• Anonyymi
        UUSI

Hillevi?

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitään vielä.V-nainen edelleen kokoajan mielessä.

• Anonyymi
        UUSI

Olet liian vanha😎

• Anonyymi
        UUSI

Juhan kannattaa keskittyä oman ikäisiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet liian vanha😎

Hahah. Mä päinvastoin tykkään itseäni ~10v vanhemmista miehistä 😂 sivu V

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

20 vuotta on vähän liikaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko?

No, ottaen huomioon, että oon melkein 30v, 20v ikäero oisi mulle liikaa 🤔 sivu V

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No, ottaen huomioon, että oon melkein 30v, 20v ikäero oisi mulle liikaa 🤔 sivu V

20v beibi 😍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

20v beibi 😍

Lue uudelleen bedofiili

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lue uudelleen bedofiili

20v on jo aikuinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

20v on jo aikuinen

Hän on 30 vtun runkkari. Mene kouluun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotaan😉😘💦💥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet liian vanha😎

Voi tuota teinin älyä😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet liian vanha😎

ja sä liian läski😎

• Anonyymi
      UUSI

Oliko Jussille?

• Anonyymi
        UUSI

Ei kai hän enää täällä ole?

• Anonyymi
        UUSI

Miksi käyt kyselemässä vuorotellen eri nimiä ehdotellen tämän palstaäijän avauksiin- onko sinulla joku nimeämiseen liittyvä pakkomielle, ”ystävä”?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai hän enää täällä ole?

Miksi täällä keskustelupalstalla olisi ikinä ollutkaan mitään jusseja? Ellet ole aloittajaäijä itse, jonka koko jiisaaga perustuu johonkin Juhaan vuodelta nakki ja tappara(jep), eli tämä fiksaatio liittyy enemmän tuohon kyseiseen jamppaan, joka on ymmärrykseni mukaan ollut tuon aloittajan primääri katkeruuden ja trollailun kohde. Juhia sanotaan joskus jusseiksi, joten tämä perustuu siihen, eikä dorkaan ihmisten henkilöintiin per se

• Anonyymi
      UUSI

Mitään ei kunnolla tapahtunut. Suojelin vain itseäni. En tiedä kuinka yleistä se on ihmisillä ja puhutaanko tästä mutta kerran rakastuin, hommat meni puihin ja sain rakkaudesta fobian. Siksi yritän vältellä joutumasta sellaisiin tilanteisiin joissa sama kaava mahdollisesti toistuisi. Haluan sydämeni olevan jäässä vaikka ei sekään tervettä ole. - sivusta.

• Anonyymi
        UUSI

Ok. Ei siinä sit mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Elät menneessä ja annat jonkun edellisen naisen rajoittaa sun elämää "fobian" varjolla.

• Anonyymi
        UUSI

Onpa ikävää, jos yhdestä pettymyksestä olet saanut traumoja. Itselläni on ollut useita suhteita ja syystä tai toisesta on aina mennyt puihin. Se ei ole kuitenkaan saanut minua lannistumaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa ikävää, jos yhdestä pettymyksestä olet saanut traumoja. Itselläni on ollut useita suhteita ja syystä tai toisesta on aina mennyt puihin. Se ei ole kuitenkaan saanut minua lannistumaan.

Ei me kaikki olla samanlaisia. Itse koen myös että tauko on niin kauan kuin sitä itse tarvitsen. Toki toivon sisällä jossain että jonain päivänä se prinssi uljas saapuisi ja herättäisi minut iki unesta ja saattaisi minut valkealla ratsullaan pois täältä pilvenpiirtäjästä🥹😚💖💕🌹ruusu hampaissaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me kaikki olla samanlaisia. Itse koen myös että tauko on niin kauan kuin sitä itse tarvitsen. Toki toivon sisällä jossain että jonain päivänä se prinssi uljas saapuisi ja herättäisi minut iki unesta ja saattaisi minut valkealla ratsullaan pois täältä pilvenpiirtäjästä🥹😚💖💕🌹ruusu hampaissaan

Herää todellisuuteen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herää todellisuuteen

En mä halua se on liian karua

• Anonyymi
        UUSI

Rohkeus puuttui minulta lähestyä häntä. Olen varma sen pelkän elekielen perusteella että kiinnostus oli molemminpuolista. Olin se nihkeämpi osapuoli kuin se silloinen kaivattuni. Tuo tapahtui siis ensin ja sen myötä defenssini jäivät myöhemmin päälle erästä toista kohtaan. - Klo 21:17.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rohkeus puuttui minulta lähestyä häntä. Olen varma sen pelkän elekielen perusteella että kiinnostus oli molemminpuolista. Olin se nihkeämpi osapuoli kuin se silloinen kaivattuni. Tuo tapahtui siis ensin ja sen myötä defenssini jäivät myöhemmin päälle erästä toista kohtaan. - Klo 21:17.

Painele sinne transbaariin ja Jätä toisten kiusaaminen!

• Anonyymi
        UUSI

Ai sait fobian
        Voi vittu.
        Et jää kyllä itsekään ... En halua enää rakastua ikinä!
        Joku muu sydanmensä särkenyt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Painele sinne transbaariin ja Jätä toisten kiusaaminen!

Onko hyviä suositella , sivusta vaan kaverille kysyen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herää todellisuuteen

Herää sinäkin naisen kuvatus- ei se mustamaalaamasi nainen esiinny tässä palstaäijän saagassa. Kirjoittele sinä vaan siitä fiktiivisistä poikaystävästä, joka tukee tätä vihakampanjaa sivussa. Oikeasti näin ollen keskittyisit varmaan siihen heppuun, etkä tähän lapselliseen maalittamiseen😉

• Anonyymi
      UUSI

Kasvoimme erilleen.

🙂🙂➡️😘 😏

• Anonyymi
      UUSI

....

• Anonyymi
        UUSI

....

• Anonyymi
        UUSI

Ota mut taas ostoskeskuksessa 😇

• Anonyymi
        UUSI

Miltä tuntuu olla neitimäinen mies, jolla ei ole mitään muuta elämää kuin pinpointtailla näitä aloittajaäijän tekstejä miettien kuumeisesti, että mikä jii?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota mut taas ostoskeskuksessa 😇

😇🚀🚀🚀🚀🚀🚀🐽🍆💦💦💦

• Anonyymi
      UUSI

Sinun epävarmuudet ja leikit. Se on totuus siitä mitä tapahtui ja valitettavasti se olet sinä joka joutuu osoittamaan minulle, että olet kasvanut niistä.

Ja jos sitä ei tapahdu, niin ei asiatkaan etene sillä minä en tule tiedustelemaan enää.

• Anonyymi
        UUSI

Täälä huutelet muttet minulle suoraan
        Huomaat kyllä miten poistun taas
        Ja nyt itse haluat niin joten teenpä niin sitten .
        Eihän tässä oo muita vaihtoehtoja edes

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täälä huutelet muttet minulle suoraan
        Huomaat kyllä miten poistun taas
        Ja nyt itse haluat niin joten teenpä niin sitten .
        Eihän tässä oo muita vaihtoehtoja edes

Luulis sun itekki tajuavan sen, että jos oot mokannut, niin se on mokaajan korjattava.

Minä haluan naisen joka tiedostaa että on mokannut ja joka osaa ja uskaltaa korjata tilanteen myös yksin.

En todellakaan halua olla se, joka joutuu ottaan aina homman haltuun kun nainen mokailee juttunsa itse tahallaan, tai tiedostamatta ja sitten vetäytyy aivan mykäksi koko hommasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulis sun itekki tajuavan sen, että jos oot mokannut, niin se on mokaajan korjattava.

Minä haluan naisen joka tiedostaa että on mokannut ja joka osaa ja uskaltaa korjata tilanteen myös yksin.

En todellakaan halua olla se, joka joutuu ottaan aina homman haltuun kun nainen mokailee juttunsa itse tahallaan, tai tiedostamatta ja sitten vetäytyy aivan mykäksi koko hommasta.

Mistä sä puhut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sä puhut?

Miksi utelet tältä itsensä kanssa jutskaavalta äijältä jostain naisesta- kuvitteletko kerääväsi tietoa jostain tietystä henkilöstä? Siltä tämä älyttömyys vaikuttaa ulkoapäin katsoen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sä puhut?

Asioista mitä ajattelen ja tiedän tapahtuneen. Jos ei oo tapahtunut sulle, niin ei todellakaan ole tarkoitettu silloin sinulle, eli ole hyvä ja poistu omimasta asioita mitkä eivät koske sinua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Asioista mitä ajattelen ja tiedän tapahtuneen. Jos ei oo tapahtunut sulle, niin ei todellakaan ole tarkoitettu silloin sinulle, eli ole hyvä ja poistu omimasta asioita mitkä eivät koske sinua.

No mutta kun hän hakee aloittajaäijä tarinaa siitä naisesta palstalla, eli tästä sinun luomasta hologrammista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kyllä kannattas keskustella asiat halki eikä arvailla. Saatte ton homman ihan solmuun tollasella luulemisella!!! Ei ihminen voi lukea toisen ajatuksia.. Saatana soikoon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi korjata enää mitään muuten kuin teoilla.. 🤔 Ja niitä mahdollisuuksia ei oo näkyny..
        Paha tehdä toisin kun et luota mulle mahdollisuutta näyttää.
        Oletko loukkaantunut asioille joille ei voida mitään, etkä oikeasti minulle?
        Sanat on helinää, anteeksikin olen pyytänyt. Sitten kysyt "mistä pyydät anteeksi..." 🤦🏻‍♀️Öhh. Vaikka käytöksestäni..

• Anonyymi
      UUSI

Kysyy ässä.

• Anonyymi
        UUSI

Älä viitti värittää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitti värittää.

No kuule ässä, sinäkin voisit lopettaa tämän palstaäijän jiisaagan värittelyn.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule ässä, sinäkin voisit lopettaa tämän palstaäijän jiisaagan värittelyn.

Ei ollut ässältä kun ei ole mitään draamaakaan

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole tapahtunut yhtään mitään :)

• Anonyymi
        UUSI

Ompas
        Mua ei oo enää siellä missä mua etsit ihan lähipäivinä.
        Naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ompas
        Naiselta

Miten itse arvelet aloittajaäijä- seuraako nämä radonkäryjen vaivaamat ihmiset näitä kiinnostavia vastauksia itse itsellesi vai tätä aloitusta? Mahdat olla onnen omena kun saat tällä jollotuksella huamiota vuodesta toiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ompas
        Naiselta

Minä en häntä etsi enää mistään, joten älä kuvittele turhia. Jatka elämääsi pliide.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ompas
        Naiselta

Ei ole mitään tapahtunut, paitsi ehkä oman pääsi sisällä. Voi kun poistuisitkin lopullisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään tapahtunut, paitsi ehkä oman pääsi sisällä. Voi kun poistuisitkin lopullisesti.

Aiot siis nainen yksisarvinen jatkaa tällä samalla linjalla aloittajaäijälle tulkutusta ja vihamielistä sekä suhteetonta viestintää? Turhaan sinä sitä naista syyttelet, jos oma elämäsi on pilalla antaumuksellisen valehtelun takia😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten itse arvelet aloittajaäijä- seuraako nämä radonkäryjen vaivaamat ihmiset näitä kiinnostavia vastauksia itse itsellesi vai tätä aloitusta? Mahdat olla onnen omena kun saat tällä jollotuksella huamiota vuodesta toiseen.

Yksisarvinen se ei vaan millään ota opikseen, vaan kuvittelee näiden ikuisteb viimeisten sanojen rakentavan todellisuutta🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korostus

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ompas
        Naiselta

Eli siis gubbelta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aiot siis nainen yksisarvinen jatkaa tällä samalla linjalla aloittajaäijälle tulkutusta ja vihamielistä sekä suhteetonta viestintää? Turhaan sinä sitä naista syyttelet, jos oma elämäsi on pilalla antaumuksellisen valehtelun takia😉

Lykkää tulkku vaan värkkiis🍆💦🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yksisarvinen se ei vaan millään ota opikseen, vaan kuvittelee näiden ikuisteb viimeisten sanojen rakentavan todellisuutta🙄

Otanpas musta ei ei enää kuule.
        Mut sun iloksi palstalla riittää väkeä joita luulla minuksi jatkossakin kunnes ikäväsi on ohi
        Minä en keskusteluja aijo seurata
        Kiinnostukseni jatkaa on loppunut todella
        Heippa👋
        Terveisin 🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Otanpas musta ei ei enää kuule.
        Mut sun iloksi palstalla riittää väkeä joita luulla minuksi jatkossakin kunnes ikäväsi on ohi
        Minä en keskusteluja aijo seurata
        Kiinnostukseni jatkaa on loppunut todella
        Heippa👋
        Terveisin 🦄

Taidat olla aloittajaäijä, joka ns pölli yksärin, joka on luonnollinen henkilö tunnarin. Helppo erottaa em emännän paatoksesta. Ei sen väliä. Tässä vaiheessa itse ilkimys vaikenee hetkeksi kun tästä taipumuksesta tulee puhe.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja onko tämä lopullinen poistuminen synonyymi sille t#pa it juu nou, mikä palstaäijän toisessa gallupissa esiintyi? Jätän tämän vain tähän. Jospa jollekin löytyy ymmärrystä tämän vihalle ja se on sitä parempaa vihaa ns Li Anderssonia palkkaamatta, vaan aivan muiden nihkeitä ”arvoja”

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla aloittajaäijä, joka ns pölli yksärin, joka on luonnollinen henkilö tunnarin. Helppo erottaa em emännän paatoksesta. Ei sen väliä. Tässä vaiheessa itse ilkimys vaikenee hetkeksi kun tästä taipumuksesta tulee puhe.

En oo mikään äijä
        Jätän palstan tasksenibhyvin mielin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En oo mikään äijä
        Jätän palstan tasksenibhyvin mielin

No ei kai se aloittajaäijä muukaan auta jos et saa monguttua edes tällä jiisaagalla huomiota. Kaiken toivon saat heittää ns

• Anonyymi
        UUSI

Niin. Se kai se ongelma sit onkin.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää

• Anonyymi
      UUSI

Sometimes I get tired of breathing myself..

• Anonyymi
      UUSI

ihastuttiin ja rakastuttiin?

<3

• Anonyymi
        UUSI

ei multa, sivusta.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      51
      1878
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      39
      1509
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1395
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1223
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      161
      1124
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      218
      1085
    7. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1046
    8. 73
      986
    9. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      976
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      891
    Aihe