Näe, emmekä kuule toisiamme.
Ajattelen silti sinua joka päivä💔
Me emme...
36
889
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi emme näe?
- Anonyymi
Kyllä mä tuun esiin vielä näät sitte
- Anonyymi
Oma tilanne on ihan samanlainen. 💔
- Anonyymi
Taitaa olla aika yleistä tää ja pelko läsnä, et ryssiii kuitenkin kaiken jollain tavalla? Harvoin nähdään, mut sitku nähdään on se enemmän sitä onnen hetkeä (sisäistä, jonka haluaa salata toiselta, ettei joudu kiusalliseen tilanteeseen). Uskon puutetta hyvään tulemaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla aika yleistä tää ja pelko läsnä, et ryssiii kuitenkin kaiken jollain tavalla? Harvoin nähdään, mut sitku nähdään on se enemmän sitä onnen hetkeä (sisäistä, jonka haluaa salata toiselta, ettei joudu kiusalliseen tilanteeseen). Uskon puutetta hyvään tulemaan?
Tuo menee ohi.
- Anonyymi
Sama tilanne minullakin.
-m>n. - Anonyymi
Minä en joka päivä mieti,sellaisesta mitään tule.
- Anonyymi
No mikset vaan ottaa yhteyttä, mies? 💁🏼♀️
- Anonyymi
😅luuleksää että nää vässykät uskaltaa? Sehän olis elämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅luuleksää että nää vässykät uskaltaa? Sehän olis elämää
Jos mies on ihastunut, se ei päästä naista irti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän pahaenteinen lisäys sinulla tähän palstamiehen dialogiin itsensä kanssa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toiveajattelua kaikki sinulla.
- Anonyymi
Ajattelet päivittäin, muttet halua kysyä, miten mulla menee? 🤔 Etkö ole edes kiinnostunut…
- AnonyymiUUSI
Mikset itse soita? Eikö kiinnosta olenko edes hengissä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset itse soita? Eikö kiinnosta olenko edes hengissä?
En koskaan soita kenellekään 😬
- Anonyymi
Keneltä kenelle suunnattu, aloittajalta kysyn. Mikä syynä ettei näe ja kuule? onko m-n? Onko aikomusta nähä jos avautuisi mahdollisuus ?
- AnonyymiUUSI
Tee se mahdolliseksi, niin näet itse.
Aloittaja on n.
- Anonyymi
See no evil, hear no evil. Win-win?
- Anonyymi
Kohta näen koska haluan.
- AnonyymiUUSI
Puhuu vaa 🤤
- AnonyymiUUSI
Missä ja milloin🤔
- AnonyymiUUSI
Hän näkee, mut mä en🩷🤍
- AnonyymiUUSI
Onkohan ihan noin 😉 ihan oikeasti 😉 ei taida olla
- AnonyymiUUSI
Mitenkä se sinun mielestä sitten on?
- AnonyymiUUSI
Näin on. E
- AnonyymiUUSI
parasta on olla sillon kun lopettaa välittämästä kaikesta ylimääräsestä kuluttavasta mikä ottaa enemmän kun antaa. lamppu sytty tämän asian suhteenkin ittellä verrattaen myöhään mutta parempi nyt kun ei millonkaan.
🐈⬛- AnonyymiUUSI
Se on helppo aina syyttää toisia. Mielestäni teit virheen. Se harmittaa, että tahdoit kaiken unohtaa.
- AnonyymiUUSI
Näin se on...
- AnonyymiUUSI
Minä en ajattele ketään, jota en näe, unohdan nopeasti.
- AnonyymiUUSI
Juuri näin.
- AnonyymiUUSI
Niin, mutta jos olet nähnyt ja kuullut, ehtinyt rakastua, silloin sä vttu mietit toista aamusta iltaan. 😟
- AnonyymiUUSI
Jotkut ihmiset tekee suuren vaikutuksen, eikä heitä niin vaan unohda, vaikka ei näkisi
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Mua pelottaa tuo sun riehuminen, se on vain ajan kysymys, kun ei materian paskominen riitä ja jollekkin sattuu.
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin häntä. Olen ihan varma että kaikki on tapahtunut syystä.
- AnonyymiUUSI
Veit sanat suustani Rakkain💖
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841350Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761145- 891096
- 81934
- 77911
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815