Kysyisin teiltä nuoremmilta n. 18-35+ ikäisiltä miehiltä, jotka joudutte arjessanne käyttämään myös päiväaikaan imukykyisempiä teippivaippoja, niin miten teidän elämä sujuu ja menee kodin ulkopuolella, esim. opiskelupaikalla, töissä, vapaa-ajalla, sosiaalisessa elämässä, ystävät, kaverit ja deittailu/seurustelu?
Miten olette sopeutuneet teippivaippoihin, kauanko se on vienyt aikaa? Oletteko pystyneet pitämään asian salassa ja piilossa vai onko joku huomannut tai oletteko kertoneet tai jakaneet asiasta, jonkun ystävän tai kavereiden kanssa sekä miten on suhtauduttu? Miten vaipat ovat vaikuttaneet minäkuvaan, itsetuntoon, itseluottamukseen ja itsevarmuuteen? Miten pukeudutte tai oletteko joutuneet miten muuttamaan pukeutumista teippivaippojen koon ja paksuuden vuoksi? Mietityttääkö teitä vaipan muotojen näkyminen ja sen kätkeminen piilottaminen ja häivyttäminen? Miten se onnistuu teiltä?
Jouduin käyttämään imukykyisimpiä teippivaippoja päiväkäytössä 18-vuotiaana, kun pissat alkoivat tulla 5-15 minuutin välein. Jouduin itse 23-vuotiaana virtsanpidätyskyvyttömyyden vuoksi reilusti yli puoleksi vuodeksi 24/7, välissä vähän tasaisimpina kausina lähes aina jos noin tunniksi tai pidemmäksi aikaa lähtee kodin ulkopuolelle, niin olen tarvinnut vaipat. Sitten on ollut eri pituisia 24/7 kausia. 32-vuotiaana voimakkaan päiväkastelun oheen alkoi jälleen yökastelu ja olen nyt ollut teippivaipoissa yli kaksi vuotta 24/7 eli pidätyskyvyttömänä kaikki pissat tulevat vaippaan.
Olen pyrkinyt salaamaan asian aina. Vain pari ihmistä tietää sekä lääkärit ja terveydenhuolto tietenkin. En kyllä itse oikein rohkene tai kehtaa kertoa ystäville tai kavereille kaveripiirissä. Pikemmin pelkään ja häpeän, että ystävät, kaverit, läheiset, tuttavat huomaavat vaippojen käytön tai jossain tilanteessa joku itselle uusi tai tuntematon ihminen ja miten siihen suhtauduttaisiin, että olen virtsanpidätyskyvytön ja vaipoissa. Siksi usein tapaankin lyhyesti vain pari-kolme tuntia ja poistun, kun vaippa alkaa täyttyä, kastua ja turvota erittyvästä virtsasta. Sen takia en uskalla mennä useammaksi tunniksi yöelämään, baareihin tai yökerhoihin, koska pelkään täydemmän ja märemmän, lähellä vaihtamista olevan vaipan näkyvyyttä housuissa, että joku huomaa ja tajuaa.
Vuosien varrella on mahtunut ihmisten ilmoilla tilanteita julkisilla paikoilla tai pikaruokaravintolan jonossa, useissa erilaisissa paikoissa ja tilanteissa, kun minulla on pakosti ollut teippivaipat housuissa tai jo varsin märät tai olen etsinyt/jonottanut vessaa vaihtoa varten, niin ollut teini-ikäisistä noin reilusti yli kolmekymppisiin miehiin ja naisiin, joiden olen huomannut, nähnyt ja kuullut nauraa tirskahtelevan, tuijottavan, osoittelevan sormella sekä kommentoivan toisilleen minua koskien lyhyesti vastaavilla tavoilla "huomasitko, näitkö miten kookas, iso ja pullottava housun etumus, miten tuo voi olla noin iso... onpa iso vehje..." sekä vastaavia kommentteja ja reagointeja takapuolestani "miten pyöreä ja iso takapuoli, jättipylly tuolla kundilla..."
Tilanteet ovat olleet kiusallisia ja vaivaannuttavia, olen pyrkinyt nopeasti tilanteista pois. Näissä joku on saattanut juuri tajuta tai epäillä, että minulla on vaipat sekä eräässä tilanteessa oikeasti pari ikäistäni miestä totesi karun pilkallisesti ja halveksuvan aggressiivisesti, että "tuollaisesta noin isosta pullotuksesta farkkujen etumuksessa ja isosta pullottavan pyöreästä takapuolesta näkee selvästi, että sulla on aika isot ja paksut märät kusivaipat jalassa". Tuo on ollut raskain, karuin, rumin ja järkyttävin syvästi satuttava tilanne, joka juuri on tietyn kammon ja epävarmuuden sekä paljastumisen / huomatuksi tulemisen pelon jättänyt minulle, jonka toistumista ja seuraamuksia pelkään. Siksi en oikein uusiin ystäviin tai kavereihinkaan uskalla tutustua ja päästää lähelle, sillä pelkään ja häpeän ajatusta, että pidätyskyvyttömyyteni ja vaippojen käyttö tulee ilmi tai huomatuksi.
Millaisia kokemuksia teillä on ja onko teillä millaista teippivaipan näkyvyyden kanssa, ja kun kastuessa ja täyttyessä vaipan etupullotus lisääntyy ja takapuolen koko kasvaa ja peppu pyöristyy?
Teippivaipan näkyvyys miehillä
Anonyymi-ap
1
150
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku ilkeyksistään kommetoi niin näyttävät ainoastaan oman tyhmyytensä.
Entäs eikä lääkäri ole antanut muita mahdollisuuksi kun vaipat vaivaasi , kai aitä nyt luulisi olevan erilaisia hoitomahsollisuuksia. Tuttavani sai leikkauksen avulla ne asiat kuntoon eikä tarvinnut enää vaippoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026598
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313950törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303385Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3831807- 331418
- 271360
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471093Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv111006Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11940- 42889