Taas menee joku tehdashanke tai investointi Vaasaan.
Stubbit vierailevat Vöyrillä ja Vaasassa, mukana KAJ
28
197
Vastaukset
- Anonyymi
Aina on joku syy olla kateellinen ja korkata uusi pullo...
- Anonyymi
Ikävästi hymyileekin koko ajan. On varmasti varmasti aidosti onnellinen ja moni ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävästi hymyileekin koko ajan. On varmasti varmasti aidosti onnellinen ja moni ei ole.
Marin oli muuten yes mutta Euroopan miehet on mutubeja jotka ammattimaisesti huijaa naisia.
- Anonyymi
Siis voi apua, taas tätä! 🙈😂 Mä en vaan ymmärrä miksi Vaasa aina nostetaan esiin kuin joku megakeskus, vaikka oikeesti… ei se oo mitään verrattuna Kokkolaan! ✨
Vaasahan on ihan syrjässä, ei edes suoraa kunnollista junayhteyttä etelästä pohjoiseen, ja koko paikka tuntuu jotenkin kuolleelta ja pysähtyneeltä… 😶 Mä oon käyny siellä ja ihan rehellisesti, kyllä Kokkolassa on ihan eri elämän meininki! Täällä on Kokkojoki, ihana Meripuisto, ja vaikka mitä kehitysjuttuja meneillään. ✨
Eikä tää oo mitään pelkkää kotiseuturakkautta (no okei, ehkä vähän haha 😅) vaan ihan fakta, että Kokkolan henki ja kasvuvoima pesee Vaasat mennen tullen!
#SydänKokkolassa #KokkolaVoittaa- Anonyymi
Kokkola on käpykylä, Vaasan lähiöissäkin on enemmän vilskettä kun Kokkolan keskustassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkola on käpykylä, Vaasan lähiöissäkin on enemmän vilskettä kun Kokkolan keskustassa
Just näin 👍🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö uimalla Ruotsiin asti. Kummasta lyhyempi matka. Onneksi joet on täynnä kutevia kaloja !
- Anonyymi
Ei oo ihme että suomalaiset muutti Ruotsiin.
- Anonyymi
Von Viitalalla menee paikkakunnat sekaisin lähin Kokkojoki on Utajärvellä. Lääkitys vaihtoon ja kykenee taas johonkin työllisyys töihin osaaikaiseksi.
- Anonyymi
Siis hei oikeesti, en mä tiedä kuka von Viitala ees on, mutta yhden jutun mä ainakin tiedän ihan satavarmasti: Kokkojoki on Kokkolassa! 🙈✨ Ja se on ihan maailman ihanin joki, vaikka sitä välillä vähän nälvitään.
Mutta hei… työjutut ja lääkkeet ja muut ei kyllä kuulu sulle, sori vaan. Ei toisten asioilla kuulu spekuloida täällä, eikä varsinkaan noin tylyyn sävyyn. 🙃💖
#SydänKokkolassa #HyvätTavatKunniaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hei oikeesti, en mä tiedä kuka von Viitala ees on, mutta yhden jutun mä ainakin tiedän ihan satavarmasti: Kokkojoki on Kokkolassa! 🙈✨ Ja se on ihan maailman ihanin joki, vaikka sitä välillä vähän nälvitään.
Mutta hei… työjutut ja lääkkeet ja muut ei kyllä kuulu sulle, sori vaan. Ei toisten asioilla kuulu spekuloida täällä, eikä varsinkaan noin tylyyn sävyyn. 🙃💖
#SydänKokkolassa #HyvätTavatKunniaanValehtelet. Kartalta ei sellaista Kokkolasta löydy.
- Anonyymi
Hyvärialueelle vaan, työkaverit pitää huolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet. Kartalta ei sellaista Kokkolasta löydy.
Heh 🙈 no voi höpsö sentään… Ei ehkä löydy just sun kartalta, mut kyllä mun kartalla Kokkojoki virtaa ja kirkkaana! 💦✨ Se löytyy ihan siitä missä eräs majurismies on katsonut jokea silmät sirrillään ja todennut: ”Tämä ei ole mikään Suntti. Tämä on Kokkojoki.” 💬💖
#MunKartallaKokkojoki #JosEtTajuuNiinEiSeMitään
- Anonyymi
Stuppi on Kaj.n suuri fani...joka viikko tapaaminen.
- Anonyymi
Erika voittaa koska naiset.
- Anonyymi
Stupidosta tulee Vaasan yliopiston kunniatohtori, siitä siinä on kyse
- Anonyymi
Onko Tumppi opiskellut Vaasassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trumpetti ja Stupid eikun Stubbi olisko suppilo. Stoi olisi liian venäjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaasa on luvattu maa mitä ei koskaan saa. Koska se on oikeasti lähi idässä.
- Anonyymi
Vaasasta pääsee Ruotsiin ei tarvi tulla takaisin. Lähi itään luvatun maan valheisiin. Lennot vaikka Prahan kautta vanha huumelinja. Niinku hanko hollanti turkki.
- Anonyymi
Kokkola yrittää matkia Vaasaa, mutta vanhoillisilla touhuillansa todellisuudessa yhtälailla kun käpykylä -70 luvulta!
- Anonyymi
Kokkola oli vilkkaampi 70-luvulla kuin nykyään.
- Anonyymi
Vaasassa on nykyään venäläisiä ortodokseja ja muutama hellari. Ahmii ruokaa enemmän kuin 10 miestä yhteensä nämä.
- Anonyymi
Siis oikeesti… aina jaksan ihmetellä tätä ilmiötä! 🙈 Miksi just Kokkolassa on niin paljon niitä, jotka mollaa omaan kaupunkiaan!? Ja sitten samaan hengenvetoon haikaillaan jonkun Vaasankin perään, joka on ihan eri maailmassa ja ei millään pahalla mut siis… ei siellä oo yhtään mitään verrattuna Kokkolaan! 😅
Kokkola on eloisa, erikoinen, ja just sopivan kokoinen täällä on historiaa, kulttuuria, teollisuutta, ja hei… fiksuja ihania ihmisiä! 😍💖 Vaasassa on ruotsinmurre ja tylsä fiilis.
Ja joo, jos joku täällä nyt kokee jonkunlaista alemmuutta jotain Vaasaa kohtaan, niin kannattaa miettiä mistä se tunne kumpuaa. Kokkolassa on paljon enemmän kuin moni tajuaakaan kun vaan malttais katsoa! 💁🏼♀️✨
#SydänKokkolassa#VaasaEiTunnuMissään- Anonyymi
Kyse on vain sarkasmista sekä itseironiasta. Flikka ei nyt oikein snaijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, jos vain uhoaa ja ylistää itseään sekä takoo nyrkeillä rintaan kuin Tarzani konsanaan, on sama asia kuin hakkaisi päätä puuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaasa ja Helsingin Sörnäisten slangi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaasa ja Helsingin Sörnäisten slangi.
Se on universaalia bamlaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327