Stubbit vierailevat Vöyrillä ja Vaasassa, mukana KAJ

Anonyymi-ap

Taas menee joku tehdashanke tai investointi Vaasaan.

28

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina on joku syy olla kateellinen ja korkata uusi pullo...

• Anonyymi

Ikävästi hymyileekin koko ajan. On varmasti varmasti aidosti onnellinen ja moni ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävästi hymyileekin koko ajan. On varmasti varmasti aidosti onnellinen ja moni ei ole.

Marin oli muuten yes mutta Euroopan miehet on mutubeja jotka ammattimaisesti huijaa naisia.

• Anonyymi

Siis voi apua, taas tätä! 🙈😂 Mä en vaan ymmärrä miksi Vaasa aina nostetaan esiin kuin joku megakeskus, vaikka oikeesti… ei se oo mitään verrattuna Kokkolaan! ✨

Vaasahan on ihan syrjässä, ei edes suoraa kunnollista junayhteyttä etelästä pohjoiseen, ja koko paikka tuntuu jotenkin kuolleelta ja pysähtyneeltä… 😶 Mä oon käyny siellä ja ihan rehellisesti, kyllä Kokkolassa on ihan eri elämän meininki! Täällä on Kokkojoki, ihana Meripuisto, ja vaikka mitä kehitysjuttuja meneillään. ✨

Eikä tää oo mitään pelkkää kotiseuturakkautta (no okei, ehkä vähän haha 😅) vaan ihan fakta, että Kokkolan henki ja kasvuvoima pesee Vaasat mennen tullen!

#SydänKokkolassa #KokkolaVoittaa

• Anonyymi

Kokkola on käpykylä, Vaasan lähiöissäkin on enemmän vilskettä kun Kokkolan keskustassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokkola on käpykylä, Vaasan lähiöissäkin on enemmän vilskettä kun Kokkolan keskustassa

Just näin 👍🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääseekö uimalla Ruotsiin asti. Kummasta lyhyempi matka. Onneksi joet on täynnä kutevia kaloja !

• Anonyymi

Ei oo ihme että suomalaiset muutti Ruotsiin.

• Anonyymi

Von Viitalalla menee paikkakunnat sekaisin lähin Kokkojoki on Utajärvellä. Lääkitys vaihtoon ja kykenee taas johonkin työllisyys töihin osaaikaiseksi.

• Anonyymi

Siis hei oikeesti, en mä tiedä kuka von Viitala ees on, mutta yhden jutun mä ainakin tiedän ihan satavarmasti: Kokkojoki on Kokkolassa! 🙈✨ Ja se on ihan maailman ihanin joki, vaikka sitä välillä vähän nälvitään.

Mutta hei… työjutut ja lääkkeet ja muut ei kyllä kuulu sulle, sori vaan. Ei toisten asioilla kuulu spekuloida täällä, eikä varsinkaan noin tylyyn sävyyn. 🙃💖

#SydänKokkolassa #HyvätTavatKunniaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis hei oikeesti, en mä tiedä kuka von Viitala ees on, mutta yhden jutun mä ainakin tiedän ihan satavarmasti: Kokkojoki on Kokkolassa! 🙈✨ Ja se on ihan maailman ihanin joki, vaikka sitä välillä vähän nälvitään.

Mutta hei… työjutut ja lääkkeet ja muut ei kyllä kuulu sulle, sori vaan. Ei toisten asioilla kuulu spekuloida täällä, eikä varsinkaan noin tylyyn sävyyn. 🙃💖

#SydänKokkolassa #HyvätTavatKunniaan

Valehtelet. Kartalta ei sellaista Kokkolasta löydy.

• Anonyymi

Hyvärialueelle vaan, työkaverit pitää huolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet. Kartalta ei sellaista Kokkolasta löydy.

Heh 🙈 no voi höpsö sentään… Ei ehkä löydy just sun kartalta, mut kyllä mun kartalla Kokkojoki virtaa ja kirkkaana! 💦✨ Se löytyy ihan siitä missä eräs majurismies on katsonut jokea silmät sirrillään ja todennut: ”Tämä ei ole mikään Suntti. Tämä on Kokkojoki.” 💬💖

#MunKartallaKokkojoki #JosEtTajuuNiinEiSeMitään

• Anonyymi

Stuppi on Kaj.n suuri fani...joka viikko tapaaminen.

• Anonyymi

Erika voittaa koska naiset.

• Anonyymi

Stupidosta tulee Vaasan yliopiston kunniatohtori, siitä siinä on kyse

• Anonyymi

Onko Tumppi opiskellut Vaasassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trumpetti ja Stupid eikun Stubbi olisko suppilo. Stoi olisi liian venäjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaasa on luvattu maa mitä ei koskaan saa. Koska se on oikeasti lähi idässä.

• Anonyymi

Vaasasta pääsee Ruotsiin ei tarvi tulla takaisin. Lähi itään luvatun maan valheisiin. Lennot vaikka Prahan kautta vanha huumelinja. Niinku hanko hollanti turkki.

• Anonyymi

Kokkola yrittää matkia Vaasaa, mutta vanhoillisilla touhuillansa todellisuudessa yhtälailla kun käpykylä -70 luvulta!

• Anonyymi

Kokkola oli vilkkaampi 70-luvulla kuin nykyään.

• Anonyymi

Vaasassa on nykyään venäläisiä ortodokseja ja muutama hellari. Ahmii ruokaa enemmän kuin 10 miestä yhteensä nämä.

• Anonyymi

Siis oikeesti… aina jaksan ihmetellä tätä ilmiötä! 🙈 Miksi just Kokkolassa on niin paljon niitä, jotka mollaa omaan kaupunkiaan!? Ja sitten samaan hengenvetoon haikaillaan jonkun Vaasankin perään, joka on ihan eri maailmassa ja ei millään pahalla mut siis… ei siellä oo yhtään mitään verrattuna Kokkolaan! 😅

Kokkola on eloisa, erikoinen, ja just sopivan kokoinen täällä on historiaa, kulttuuria, teollisuutta, ja hei… fiksuja ihania ihmisiä! 😍💖 Vaasassa on ruotsinmurre ja tylsä fiilis.

Ja joo, jos joku täällä nyt kokee jonkunlaista alemmuutta jotain Vaasaa kohtaan, niin kannattaa miettiä mistä se tunne kumpuaa. Kokkolassa on paljon enemmän kuin moni tajuaakaan kun vaan malttais katsoa! 💁🏼‍♀️✨

#SydänKokkolassa#VaasaEiTunnuMissään

• Anonyymi

Kyse on vain sarkasmista sekä itseironiasta. Flikka ei nyt oikein snaijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, jos vain uhoaa ja ylistää itseään sekä takoo nyrkeillä rintaan kuin Tarzani konsanaan, on sama asia kuin hakkaisi päätä puuhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaasa ja Helsingin Sörnäisten slangi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaasa ja Helsingin Sörnäisten slangi.

Se on universaalia bamlaamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3313
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1883
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      32
      1809
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1721
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1409
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe