mutta ei auta kuin unohtaa❤️🩹
Ikävä on T naista
34
388
Vastaukset
- Anonyymi
Siinähän ikävöit, oikein sulle rotta. Minkä taakseen jättää, edestään löytää, karma. Paskaa loppuelämää myös sulle, niinkuin eräs joutui sun vuoksi kärsimään ja ei vieläkään ole kunnossa.
- Anonyymi
Aika monta se hajotti😒🤨 kusipäide kuningas
- Anonyymi
Toivotaan nyt kovasti aloittajaäijä, että saat näillä houreilla pidettyä ketjusi trendikkäänä ns. Muuta sulla ei ole ku tämä internetin kellariteatteri
- Anonyymi
ei kiinnosta vttuakaan
- Anonyymi
Niimpä. Kumpa vaan saisit paskaa olan takaa. Kunnon karmaa ison miehen kädestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Kumpa vaan saisit paskaa olan takaa. Kunnon karmaa ison miehen kädestä.
Ooh maakuliinisia miehiä paikalla. Olisko tämä sankari kuitenkin aloittajaäijä monologinsa kanssa. Otetaan rennosti eiks je
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
J miehelle. Olen ymmärtänyt että haluat vain unohtaa❤️🩹
- Anonyymi
Eikö sinun kannattaisi aloittajaäijä pitää joku kurssi näissä esim niin, että vain yksi nimikirjain per aloitus?
- Anonyymi
lähtikö ne loputkin elämän estäjät, työn ja, rahan ja delaisivat jo, päästään takaisin normi arkeen.
- Anonyymi
No lähtikö ne aloittajasetä?
- Anonyymi
ja karsikon että viime vidrsta ke hakataan kunnolla ja kärsivät saatanasti ja, maksavat viime vuodet ja ottavat saatanan kovaa turpaan, mielellään selaavat.
- Anonyymi
No voi piiiip!!!
Miksei auta muu kuin unohtaa?
Olis kyllä hienoa tietää kuka unohtaa.- Anonyymi
Pitkä kulaus mukista ja röyhtäys päälle, vai mitä aloittajaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä kulaus mukista ja röyhtäys päälle, vai mitä aloittajaäijä?
Ei hajuukaan mitä hölötät!
Jos sul ei oo muuta kun harhasia syytöksiä,
ni oo vaikka hiljaa.
😘
- Anonyymi
ne äijät jotka noita juttuja on tehnyt ja järjestellyt vähön ammutaan pian ja, raha liikkuu 😂🤫
- Anonyymi
No niin aloittajagubbe, pois sieltä rintamalta, olet kaikkien tiellä vaan
- Anonyymi
varotouksrn sana Leena sulta lähti tuki pois ja mitä kautta urpo ämmä on juttujaan tehnyt. sama sille papulle. Susannat ei henkiin jää kumpikaan, hoikat.
- Anonyymi
älää yhtään sääliä niitä, ovat hakanneet, varastaneet ja nöyryyttäneet vuosia. tuhonneet lasten ja nuorten tulevaisuutta että saivat itse. turpaan ja hautaan koko sakille viime vuosista. ja kidutuksesta ja muusta. ei mitään sääliä.
- Anonyymi
Etkö sinä iso mies voisi päästä yli siitä sakinhivutyksesta mihin tämä varjonyrkkeily oikeasti perustuu? Sais pöyröötkin rauhan mustalle sielulle
- Anonyymi
samoin se jukka. mun kauan kun elävät syövät muita ja hakkaavat alas jotta saavat pidettyä kaikkea ja, muut kärsii ja kituu, ja, menettävät
- Anonyymi
Yucca? Mikä päihde tämä on aloittajasetä?
- Anonyymi
Joo o kyllä pojat kannatti hukata minuutti taas tämän guben saagan takia. Harmi ettei osunut voittoa tyhjässä arvassa👊
- Anonyymi
Oisin ollu liian pomo sul muutenki
- Anonyymi
Mitäs perkeleen sairasta mölinää täällä on ? Olkaa hiljaa, mä en kaipaa ketään, ainakaan teistä täällä. Enkä kyllä muuallakaan.
Eräskin Tn- Anonyymi
Tällainen aloitus herättää yllättävän paljon negatiivisuutta ihmisissä, kuhan sivusta totean?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen aloitus herättää yllättävän paljon negatiivisuutta ihmisissä, kuhan sivusta totean?
Mietin sitä itsekin. 🤔 Miksi palstasetä kirjoitit sellaisen aloituksen kun tiesit miten siihen reagoidaan? Sä taidat vihaa T naista..😞
T nainen
- Anonyymi
Kenellä on ikävä?
- Anonyymi
Onpa pahoinvoivia ihmisiä tässä ketjussa.
- Anonyymi
No sanopas muuta....😲😯👎
- Anonyymi
En unohda ihnaa T naista koskaan, voisi laittaa minulle viestiä näin vuosien jälkeen. Olisi kiva vaihtaa kuulumiset
- Anonyymi
No niin olisi kiva kyl hani 🩷🩵💋
- Anonyymi
Minulla on ikävä T-miestä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676