Kävin:
- kolme kertaa terveysasemalla
- kaksi kertaa yksityisellä
- kerran akuutissa
Totuus on, tämän jälkeen viisastuneena:
Ainoa hyvä mikä yksi yksityinen lääkäri sai parin käynnin jälkeen sanottua:
Sinulla on lievä poskiontelotulehdus
Mutta ei mitään muuta.
Totuus on, lääkärit tuppaavat lääkkeitä, että menevät kaupaksi. Ole varovainen. Rahaa menee kaivoon täyttä vauhtia jos jatkat yksityisellä ja "kokeilet" lääkkeitä.
Loppu.
Tiedättekö mitä EI KUKAAN lääkäreistä sanonut?
Kotihoito - hoito kotona, mitä pitää tehdä. Ei sanaakaan. Vain lääkkeitä.
Joten aloitin Googlaamisen, ja mitä kaikkea löysin! Kuin aarre!
Sarvikuono, suihku/pesu/puhtaat vaatteet, ilman kosteus suositusten mukaan (höyrystävä ilmankostutin, kosteusmittari), hengittää höyryjä (kattilasta), vettä litra päivässä minimi, rapsiöljyä sieraimiin, lämmintä kasvoille, vitamiinit, ruoka, niistä jos mahdollista (höyryn jälkeen) tärkeintä koska bakteerit täytyy poistaa ei jättää).
Nykyään ei löydy enää isoäitiä jolla kotikonstit vaan ainoastaan lääkäreitä jotka eivät ymmärrä normaaleista vilustumisista jne. mitään, tuppaavat vain lääkkeitä eivät anna mitään hoito ohjeita eivät edes pysty diagnostisoimaan (rahaa meni yli 100€ ja pari käyntiä ennen kuin pystyivät diagnostisoimaan).
Pahimmissa tapauksissa henkilökuntaa on erotettu (sanottiin minulle lääkäristä joka oli hoitanut minua) tai vastaan tulee pieni pippurinen "lotta" joka ihan tahallaan irvistelee ja nöyryyttää suoraan sinua vaikka olet sairas.
Toivottavasti tästä on hyötyä monelle!
Totuus - kannattaa lukea
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056