Toyota on paska auto ensinnäkin siksi että tuleeko paljon vikoja, takalasin pyyhin roikkuu alas rekisterikilven päälle,koiranluut, iskarit ja taka-akselisto menee mäsäksi eli hajoaa. Vesi menee suuttimeen ja tulee käy kolmella pytyllä vika. Kiihtyy huonosti max 40 kilometriin tunnissa vaikka saisi ajaa 50 tai 60 kilometriä tunnissa. En suosittele!
Toyota laatu
11
131
Vastaukset
- Anonyymi
Trafi ja perjantai pistää röllykät satuilemaan.
- Anonyymi
Euroopan köyhin maa ostelee Toyotoita. Siitä se vain kertoo. Yariksia ja Yaris Crosseja!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroopan köyhin maa ostelee Toyotoita. Siitä se vain kertoo. Yariksia ja Yaris Crosseja!!!!
Mitähän ylpeyden tunnetta Tojomies tuntee astuessaan mummoankka-Yarikseen? Luuleeko saavansa kateellisia katseita liikenteessä?
- Anonyymi
VW menee menojaan ja Toyota jää jälkeen joka kuukausi.
- Anonyymi
Roikkuu siellä Tojossa muukin.
- Anonyymi
Tojotassa on aina osat rempallaan.
- Anonyymi
Onhan tuo Tojota surkea tekele, mutta jos on itään päin kallellaan, niin kai se on oltava.
- Anonyymi
Näissä rekisterikilven valot aina paskana vesi pääsee sisään ja syövyttää liitokset!
- Anonyymi
Toyota on automerkki joka...
https://www.ts.fi/teemat/4884970- Anonyymi
Ei tulisi mieleenkään ostella 20 vuotiaita Tojoja.
- Anonyymi
Tämähän meni niin kuin ennustettiin.
"Trafi ja perjantai pistää röllykät satuilemaan."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181