Meinaako hyryn poijat koristella loppuun ajetut mersut serpentiineillä ja ilimapalloilla vapun kunniaksi? Virittäkäähän myös tehot niihin jumputuslaetteisiin kohalleen.
Serpentiinie vappuna
16
902
Vastaukset
- Anonyymi
Äitisi on tämän kylän ainut loppuun ajettu kampe
- Anonyymi
Ei ole. On vielä timmissä kunnossa. Tiukat ja kimakat on pierut. Parraillaan sisäänajettu. Siksi ei vielä kuitenkaan täysillä voi kaasutella
- Anonyymi
Routalevystä justiinsa poilereita vestellään.
On pillu vappuna nilallaan, kunhan tytöt näkee tuotoksemme! - Anonyymi
Tosijaan, kostuu rollaatorin penkki, kun jumputatte ohi sillä avensiksellanne
- Anonyymi
Melko kouhoja nuo mesekuskit on, mutta täysiä paska housuja nuoret siis
- Anonyymi
Johan nuo oli torin kuusessa valot kuin jouluna konsanaan.
- Anonyymi
Pallit paukkuu!
- Anonyymi
Vieläkö palaa valot
- Anonyymi
Joopa joo. Pittäähän se koristella tuo oma bemari. Tänäänpä sitä pitääkin töissä ottaa rennosti ja levon kannalta kun tulossa meijän työläisten juhla, jotta jaksaa juhlia kunnolla. Pittää perjantaina sitten kohmelon sairastamispäivän jos semmonen kerkiää tulla. Ei muuta kuin kaikille työläisille Klara Vappen.
- Anonyymi
Paukkuu!
- Anonyymi
Noloja nuo volovokuskit näyttäs olevan. Nuoret että vanahat
- Anonyymi
Volvot paukkuu!
- Anonyymi
Join simaa ja nyt on mukavaa...
- Anonyymi
Oli kultakauppaki saanu omat serpentiinit
- Anonyymi
Liekö roestot jääny kiinni?
- Anonyymi
On se kyllä ihme, kun rahalla ei osteta. Vai lie tullut valtava kiire kihlautua yösyömmellä ja liike ei ollut auki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339