nyt nauttimaan ja odottamaan Mestarin videoita.
Varhaisperunat, kuohuva ja nakit hankittu Wapuksi ja
9
220
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko potut maksoi?
- Anonyymi
22 e kilo kotimaisia.
- Anonyymi
Eikö olisi ollut parempi hankkia kunnon kalakukko ja Luipakkoo tai sitä uutta olutmerkkiä?
- Anonyymi
1,99 makso ulkomaalainen varhaisperuna Päivärannan Cittarissa
- Anonyymi
Terveppä terve! Tilloohan Forest Finn kanava! 100% laatuva, ei pallautusoikeutta! Eikä videoita tarvii odottaa...
- Anonyymi
Minusta ne finin videot vaikuttaa vanhoilta eli ne on ainakin kerran olleet näytillä.
Onkohan tää fini kaheli jotenkin?
- Anonyymi
Nakit ym. tarpeellinen hankittuna. Nyt eikun vapun viettoon,ajattelin katsoa nonstoppina metsamannen videotuotantoa,kahlaten aina alkupään tuotannosta asti. Menee vappu hujauksessa ,hyvän viihteen parissa.
- Anonyymi
Minä taas aloitin jo lukemaan Tuusniemipalstan vinkujien kirjoituksia alusta pitäen.
Kaverit löivät vetoa että jaksanko kolmea tuntia ennen kuin vitutuskäyrä nousee niin paljon että tietokone lentää seinään🤓
- Anonyymi
Lääkity on hyvä ottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258