nyt nauttimaan ja odottamaan Mestarin videoita.
Varhaisperunat, kuohuva ja nakit hankittu Wapuksi ja
9
236
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko potut maksoi?
- Anonyymi
22 e kilo kotimaisia.
- Anonyymi
Eikö olisi ollut parempi hankkia kunnon kalakukko ja Luipakkoo tai sitä uutta olutmerkkiä?
- Anonyymi
1,99 makso ulkomaalainen varhaisperuna Päivärannan Cittarissa
- Anonyymi
Terveppä terve! Tilloohan Forest Finn kanava! 100% laatuva, ei pallautusoikeutta! Eikä videoita tarvii odottaa...
- Anonyymi
Minusta ne finin videot vaikuttaa vanhoilta eli ne on ainakin kerran olleet näytillä.
Onkohan tää fini kaheli jotenkin?
- Anonyymi
Nakit ym. tarpeellinen hankittuna. Nyt eikun vapun viettoon,ajattelin katsoa nonstoppina metsamannen videotuotantoa,kahlaten aina alkupään tuotannosta asti. Menee vappu hujauksessa ,hyvän viihteen parissa.
- Anonyymi
Minä taas aloitin jo lukemaan Tuusniemipalstan vinkujien kirjoituksia alusta pitäen.
Kaverit löivät vetoa että jaksanko kolmea tuntia ennen kuin vitutuskäyrä nousee niin paljon että tietokone lentää seinään🤓
- Anonyymi
Lääkity on hyvä ottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863601
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683082On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271789- 351745
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601658