Kehittyvä ja yhä teollistuva Äänekoski ajaa pian Jyväskylän ohi. Äki vetää jo pystyviä työntekijöitä jyvässeudulta.
Kilpailu kiristyy
9
153
Vastaukset
- Anonyymi
Äkissä ei ole muuta hyvää kuin hautaustoimisto
- Anonyymi
Kaltaisillesi ei varmaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaltaisillesi ei varmaankaan.
Kyllä se kuolo sinutkin vielä korjaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kuolo sinutkin vielä korjaa
kuolema meidät kaikki kohtaa, se päätöksiä vanhetessa ohjaa.
- Anonyymi
Saatte hyvityksenä meidän työntekijät Äänekoskelta...reilu kauppa.
- Anonyymi
Pitäkää vaan hyvänänne ne kelan elätit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäkää vaan hyvänänne ne kelan elätit
Kela on Suomen suurin työllistäjä, palkat on vaan pienet kuten Kurikalla
- Anonyymi
Onko äänekoskella vapaamuurarilooshia? Voisihan kaupunki olla ihan hyvä paikka asua.
- Anonyymi
Eläkää nyt helevetisä tänne muuttako. Vaikka jklssä asiat on sekasin niin tämä on helvetin esikartano sdp, ay, vasemmistoliiton sekoilijoineen. Kaupungin vetäjäjinä muutama sdpläinen huru-ukko ja iso kasa nuoria naisia pompoteltavina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418