Natseilla(suurin osa Persuja)on paskat vaipoissa kun Venäjä on aikeissa laajentaa De Natzifikaation koko Eurooppaan? Kiitos Herra että tuet uskollista palvelijaasi Putinia tämän tavoitteen saavuttamisessa.🙏😇
Joko Pyhäjärven
12
220
Vastaukset
- Anonyymi
Heh heh . Persuin suuri unelma on Putin ja Persuputinland .
- Anonyymi
Mikä hätänä Suomi/Venäjä seura lienee toiminnassa,vai onko.?
- Anonyymi
Ainakin Putinnuoret jaksavat hyvin Tynkkysen johdolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Putinnuoret jaksavat hyvin Tynkkysen johdolla
Putinnuorten mainos metsäkoneen hytissä?
- Anonyymi
Suomi / Venäjä seura oli Cepun heiniä kuten Suomi / Neuvostoliito seurakin ! Onko faktat hallussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi / Venäjä seura oli Cepun heiniä kuten Suomi / Neuvostoliito seurakin ! Onko faktat hallussa?
Tynkkynen on Putinnuori. Huhtasaari äänesti Venäjän pakotteita vastaan. Halla-aho vei venäjämielisten ryhmään. Kaipaatko lisää faktoja?
- Anonyymi
Persuilla menee huonosti, kun pitää tuontasoisia provoja kehitellä!
- Anonyymi
Muistojen Belomorsk.
- Anonyymi
Aloittaja kuuluu Cepun Tena & Suonikohju iskuosastoon ja kyttää Persuja yötä päivää
- Anonyymi
Kyllä se sama henkilö, joka vastaakin niihin eli meidän Marisijana tuntema...
- Anonyymi
Rengon Keinu tulee olemaan PERSUjen suosituin liikuntamuoto tulevaisuudessa😇🙏
- Anonyymi
Kepulla on siis suunnitelma hirttääPersut tuleaiuudessa! (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023