Kauhea tilanne päivähoidossa

Anonyymi-ap

Ei ole ksiaa, kuntaspero kuoli jäätyään ykdityisen päiväkodin pihalla mulistuvan lannkupinon alle.

14 lasta vahtimaan oli jätetty vai puoli vuottaharjoittelijana ollut tyttö, ei koulutusta.
Muut, johtaja mukaan lukien olivat lähtenekin nukkeyeatteriin
Valvomaan jätetty tyttö oli ruvennit haravoimaan pihaa, eikä seurannut taaperoiden touhuja.
Laittomasti pihalla säilytettu puukasa kaatui pienen päälle. Ei tiedätä kauanko hänen kuolemisensa kesti tai kauanko hän siinä oli .
Päiväkoti on lopettanut toimintansa. Kaikille rahanahneille hunsvoteille sitä toimilupia on annettukin!

11

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yks hoitaja oli käynyt vessas . Kyllä se pitäisi myös kieltää työläiseltä .

• Anonyymi

Eihän ny työläiseltä mitään voi kieltää!

• Anonyymi

Nyt sitten Pyhäjoen kai kunnallisessa päiväkodissa ulkona nukutettu vauva kuolee vaunuihinsa.

Olosihteista on tiedotettu, että vauva nukkui noin 3 tunnin ajan, eikä kukasan käynyt katsomassa sinä aikana häntä.

• Anonyymi

Hirveää! Vauvaparka siis kuoli kylmyyteen? 3 tuntia yksin ulkona!! Jaksamista pienokaisen vanhemmille.

• Anonyymi

Kolmen tunnin päikkärit??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmen tunnin päikkärit??

Onko tarhoissa tapana, että taaperot nukkuu heti monta tuntia yhtä soittoa?? Ymmärrän ihan n. 0-3 kk ikäiset, mutta isommatkin?

Huomio eräälle, lapsi oli hyvin puettu vaunuisiin, joten kylmään ei menehtynyt. Äärettömän järkyttävä tapaus.

• Anonyymi

Nämä sydäntä särkevät tilanteet ..vastaavista uutisoidaan tuon tuosta eti laitoksissa.

Alkaa olla ajatus,että onko Suomi enää pikeusvaltiokaan, kun ihmiset jäävät heitteille.

• Anonyymi

Kolmi kaveria kuoli teltasa häkähän vestifaaleisa kun veivät hiilirillin teltaan eikä järjestysmiehet kahtonee perähän olivat kuitenko vasta parikymppisii.

• Onpas surullista ja kamalaa! Olen ollut töissä lasten parissa, niin ikävä kuulla tällaista..

• Anonyymi

Jokainen joka on hakenut lastaan päivähoudosta voi kuvitella miltä tuntuisi viedä menehtynyt lapsi kotiin.

Ihmishenkiä kun aletaan menettää on valtiovallan syytä tarkistaa lait ja kiristää määräyksiä.. kokemattlmat eivät ole 14 päisen lapsikatraan paimentajia.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen joka on hakenut lastaan päivähoudosta voi kuvitella miltä tuntuisi viedä menehtynyt lapsi kotiin.

Ihmishenkiä kun aletaan menettää on valtiovallan syytä tarkistaa lait ja kiristää määräyksiä.. kokemattlmat eivät ole 14 päisen lapsikatraan paimentajia.

Minulla ei ole omia lapsia, mutta pidin kovasti työstäni lasten parissa. Niin, ei harjoittelijaa saa jättää yksin hoitamaan lapsilaumaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50