Kannattaa lopettaa tilaus
Haapavesi-lehti on demari
13
376
Vastaukset
- Anonyymi
Paikallislehden kannattas olla tarkka mihin suuntaa kumartaa ja mihin pyllistää. Näyttäis suosivan Haapavesi ryhmää ja eritoten Heikin kannattaja.
- Anonyymi
Persujen ei kannattaisi enään tehdä itsestään enempää naurunalaisia typerällä mökällään, eli kun alkaa suuvärkki papattaa niin korkatkaa seuraava keppana ja imuttakaa vain sisäänpäin.
- Anonyymi
Jaa joo juu eihä demaria oo koskaa ollu.nyt on yks. Se
juorulehti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa joo juu eihä demaria oo koskaa ollu.nyt on yks. Se
juorulehti.Persut ovat yksiä juorulehtiä itse, aina toitottavat omia totuuksiaan.
- Anonyymi
Olipahan niin nolo avaus päätoimittajalta lehden facebook sivulla, että kävi jo mielessä että onkohan korkki auennut jo
- Anonyymi
Mikä avaus? En löydä mitään epämääräistä. Kerro mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Suomalaisista toimittajista on tehty tutkimus,jonka mukaan 81% kaikista toimittajista ovat Vasemmiston kannattajia.
- Anonyymi
Tuo on vanhaa tietoa, nyt persut ovat ykkösenä, persuista saa eniten juttuja mistä kirjoittaa, eikä muulla ole väliä.
- Anonyymi
Panehan linkki tutkimukseen, jos ei linkkiä ilmaannu, olet pelkkä valehtelijatolvana.
- Anonyymi
Vain sika räkii.
- Anonyymi
Ei kai se ny..
- Anonyymi
Eikös olis ihan aiheellista että paikkakunnalta edes yksi demari löytyis, vaikka se oliskin paikallislehti.
- Anonyymi
Vaikka kuinka monta ennen kuin tuomioinsaaneita persuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803