olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en osannut ajatella, että se olisi ollut merkityksellistä muuta kuin itselleni (ja ehkei se ollutkaan). Toivoisin että voisin korjata tai hyvittää jotenkin..
Hei rakas A,
54
801
Vastaukset
- Anonyymi
Olit ehkä julma. Et ymmärtänyt mua, olisi pitänyt ehkä olla tukenani jollakin tavalla . Se oli todella raskasta aikaa. Mutta selvisin siitä. Saat anteeksi.
Ja sinä olet minulle rakas ihminen.
En usko että minä olen sinun rakas.- Anonyymi
Ootko muuten aloittaja vanhempi mies Prkanmaalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko muuten aloittaja vanhempi mies Prkanmaalta?
En ole, mutta itsesi kannalta on varmaan hyvä että osaat suhtautua noin positiivisesti menneeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole, mutta itsesi kannalta on varmaan hyvä että osaat suhtautua noin positiivisesti menneeseen.
Olin ihan varma että olet hän. 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin ihan varma että olet hän. 😞
Ei täällä ole kovin todennäköistä törmätä tuttuihin, mutta on hyvä sanoittaa ja tuulettaa ajatuksiaan.
- Anonyymi
Kenelle? M/N/ X 🐷🥳
- Anonyymi
X (😶🌫️) -> Y (📬)
- Anonyymi
Omenapuita nakertava vesimyyrä voi saada lapiosta, jos kohdalle osuu.
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Olit todella julma.
Ja vielä enempi ihminen joka ei yhtään ymmärtänyt
Mitä yritin sanoa ja viestittää
Mä oon nyt niin hajalla ettei sitä mikään hyvitä!- Anonyymi
Luulet olevasi, sitä voi luulla, senkin kynttilä Alma, kaivossasi.
T. morot sulle, mmmmmoro.
https://m.youtube.com/watch?v=yrpmxkWXg4o&t=150s - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://m.youtube.com/watch?v=yrpmxkWXg4o&t=150sKynttilä Alma kaivossa? Sulla on aina yhtä oudot jutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://m.youtube.com/watch?v=yrpmxkWXg4o&t=150sJoo sä tiedät kyllä et mä tokenen kyllä
Jossainvaiheessa mut ei tee nyt pahemmin
mieli mongertaa just sulle yhtään mitään
Mikä pitää myöski tajuta.
Joskus vielä voi kyllä ehkäpä ...
Terkkuin kynttilä Alma ...
(Vittu minkä kuvauksen paiskasit kääpiö.
Pitäiskö itkeä vai nauraa ku sekopää) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kynttilä Alma kaivossa? Sulla on aina yhtä oudot jutut.
Sinun epätoivonen yritys luovia näitä aloittajaäijän monologeja ja aloituksia ei vaikuta juuri sen tasapainoisemmalta😉
- Anonyymi
Siis mitä puolet meni oikein?
- Anonyymi
Ääh, joku vain väitti aloittajan olevan "A nainen".
Nainen kyllä, mutta ei A. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ääh, joku vain väitti aloittajan olevan "A nainen".
Nainen kyllä, mutta ei A.Lukemisen ymmärtäminen…🤣. Eiköhän se Ap viestitellyt jollekin A:lle ei ilmoittanut olevansa A?? 🤨
- Anonyymi
Se kun sanoin että rakastan.... Muistan sen.
- Anonyymi
Mä en muista tällaista ollenkaan, pahoittelut.
- Anonyymi
Olet naurettava tapaus.
- AnonyymiUUSI
Haluatko täsmentää palstan nimikirjaimilla ratsastatava tuksari🦄, että mitä nyt tällä kertaa suhteessa siihen ajojahtisi kohteeseen? Väitätkö taas, että mustamaalsuksesi kohde ”esittää” jotain toista henkilöä? Anna mennä jos se korkeakulttuurista menee läpi, suutarin lapsella ei ole kenkiä näin ollen. Helppo todeta ilman diedeellistä raporttia summuuta. Joskus voi suunnata ihan maalaisjärjen avulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko täsmentää palstan nimikirjaimilla ratsastatava tuksari🦄, että mitä nyt tällä kertaa suhteessa siihen ajojahtisi kohteeseen? Väitätkö taas, että mustamaalsuksesi kohde ”esittää” jotain toista henkilöä? Anna mennä jos se korkeakulttuurista menee läpi, suutarin lapsella ei ole kenkiä näin ollen. Helppo todeta ilman diedeellistä raporttia summuuta. Joskus voi suunnata ihan maalaisjärjen avulla
Voi kortti peistiset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vaikutat todellakin ihan kahelilta noiden muka fiksujen heittojesi kanssa 🤯
- Anonyymi
Ketä tässä on riistetty, potilaat hammaslääkäriltä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä tässä on riistetty, potilaat hammaslääkäriltä?
Onko sisäänheittobisnes nykyään kova tienestin muoto? Tule meille hoidamme legosi paremmin. Kas kaksoset tuli taas paikalle kyyläämään tekstiä mikä menee yli hilseen, mutta päätä vaivaa tämä ajatus että kaikki olevainen liittyy heihin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sisäänheittobisnes nykyään kova tienestin muoto? Tule meille hoidamme legosi paremmin. Kas kaksoset tuli taas paikalle kyyläämään tekstiä mikä menee yli hilseen, mutta päätä vaivaa tämä ajatus että kaikki olevainen liittyy heihin
Minä kun luulin että tämä laittomuuden muoto olisi jo kuopattu muodon vuoksi esittäen herran terttua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä kun luulin että tämä laittomuuden muoto olisi jo kuopattu muodon vuoksi esittäen herran terttua
Ringa linga ling ja nii
- Anonyymi
Ihan oikein toimit.
Ei pidä odottaa liikoja, tiedän sen.
Ei tullut traumoja sillä olen vahvaa tekoa ja paljon jo elämässä kokenut, eikä aina todellakaan niin hyvää.
Kaikki siis ok.- AnonyymiUUSI
Ei taida sulle olla täällä nuo jutut...Luulo ei ole tiedon väärti. Ja manittakoobn nainen että Kun liikaa trollaa ja provoo ja kuvittelee niin siitä voi syntyä psykoosi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida sulle olla täällä nuo jutut...Luulo ei ole tiedon väärti. Ja manittakoobn nainen että Kun liikaa trollaa ja provoo ja kuvittelee niin siitä voi syntyä psykoosi.
Eli yritätkö sanoa toisin sanoen, että sinulla on tällainen psykoottinen kehä pääsi ympärillä johonkin naiseen liittyen? No joo joo, olet aloittajasetä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli yritätkö sanoa toisin sanoen, että sinulla on tällainen psykoottinen kehä pääsi ympärillä johonkin naiseen liittyen? No joo joo, olet aloittajasetä
Sinä se et kyllä tajua mistään mitään trollijankkaaja. Soita itsellesi ambul anssi...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jätä siis se trollaaminen ja harhaluuloisuus.
Pääset sinäkin normaalien kirjoihin 😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jätä siis se trollaaminen ja harhaluuloisuus.
Pääset sinäkin normaalien kirjoihin 😂Kaikki on iha ookoo! Toisinko sulla 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Siis alottaja mies vai nainen? Mikä oli tämä julma teko
- AnonyymiUUSI
Eikö sulla ole oikeasti muuta elämää kuin kuvitella selvittäväsi luonnollisten henkilöiden asioita utelemalla palstasedän jorinaa? Ksi tuolle joku diagnostiikka on olemassa. Esim epävakaa huomionhakuinen persoonallisuus lievemmästä päästä lähtien.
- Anonyymi
Elät valintojesi kanssa loppuun asti.
- Anonyymi
Kyllä kai omien valintojensa kanssa voi ja pitää elää, ikävämpää olisi joutua elämään jonkun toisen ihmisen tekemien valintojen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Mitähän valintoja tämä palstasetä ja aapee on tällä kertaa tehnyt? Ostakaa pussi aakkosia niin pääsette näistä nimikirjainvisiosta yli, vähän sokeria nassuun
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kai omien valintojensa kanssa voi ja pitää elää, ikävämpää olisi joutua elämään jonkun toisen ihmisen tekemien valintojen kanssa.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😀
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän valintoja tämä palstasetä ja aapee on tällä kertaa tehnyt? Ostakaa pussi aakkosia niin pääsette näistä nimikirjainvisiosta yli, vähän sokeria nassuun
Onhan se jossain delululandiassa mahdollista että kirjain, vokaali tai konsonantti riittää epätoivoisten ja paranoidisten filmaavaan oman elämän mediapeliin
- Anonyymi
Kyllä sinä olit kylmä ja jopa julma. Tunteeton. Se viilsi todella kivuliaasti, minkä varmasti ymmärsitkin sanoistani.
Olisin toivonut hivenen empaattisempaa ja armeliaampaa loppua kaikelle, kun olit päättänyt kaiken lopettaa. Olisin mielestäni edes selityksen ansainnut. Viis anteeksipyynnöstä, teit mitä parhaaksi katsoit, mutta satutti eniten ettet halunnut edes selittää, vaan jätit mut hölmönä ihmettelemään mitä tapahtui ja miksi.
Olisit suhtautunut muhun kuin ihmiseen edes, vaikket olisikaan nähnyt mua arvostuksen ja kunnioituksen ansainneena niin että asiat ois käsitelty.
Ei sun enää tartte asiaa miettiä. Mennyttä ja ollutta. Selvisin hengissä ja sain arvet muistuttamaan lopuksi ikää kuinka rakkaus voi lopulta satuttaa. En enää anna muille mahdollisuutta samaan. Opin läksyni ja nyt opetan muita.
Olit suurin jytkyni ja sitä tulet aina olemaan. Muistan sut aina lämmöllä, ja muistelen yhteisiä juttujamme niin kauan kuin muisti pelaa, sit mä delaan- AnonyymiUUSI
Onpa aloittajasetä ihanan dramaattista tekstiä, alkaa heti tehdä mieli näppästä ja kahvia. Pistäkäähän pöytä koreaksi, selvitetään tämä tilanne heti kun siltä tuntuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa aloittajasetä ihanan dramaattista tekstiä, alkaa heti tehdä mieli näppästä ja kahvia. Pistäkäähän pöytä koreaksi, selvitetään tämä tilanne heti kun siltä tuntuu.
Onko se verkko_alan ammattilainen se joka tekee serviisin raa’an työn eli hoitaa tarjoilun?
- Anonyymi
En halua edes muistaa sinua.
- Anonyymi
Mitä sä täällä pyydät anteeksi?
- AnonyymiUUSI
Mitä sä haet tällä utelulla näiden palstaäijän jonnin joutavien stoorien joukosta- mainetta ja kunniaa vai menetettyä uskottavuutta? Mene oikeisiin töihin
- AnonyymiUUSI
Voisitko laittaa viestiä suoraan luuriini jotain kanavaa pitkin? Olisi kivaa kuulla sinusta
- AnonyymiUUSI
Voi ei, mä en ole koskaan tainnut laittaa viestiä puhelinnumeroosi, en ainakaan muista sellaista.. eli olen väärä. :/ Sitäpaitsi hävitin numerosi vuosia sitten, toki netistä löytyy joku, mutta en tiedä onko se omasi vai työpuhelin (tai ehkä joku ihan muu)..
Aurinkoista vappua kuitenkin. 🥂🎈☀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi-ap kirjoitti:
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en osannut ajatella, että se olisi ollut merkityksellistä muuta kuin itselleni (ja ehkei se ollutkaan). Toivoisin että voisin korjata tai hyvittää jotenkin..
Keistäköhän henkilöistä tässä on kysymys ja missä päin Suomea ollaan. Varmaankin oikeille henkilöille merkityksellistä tämä kirjoituksesi. Ehkä voisit vähän tarkentaa tunnisteita? Onko A mies vai nainen, entä sinä? Voisiko olla joku tunniste itsestäsi. Oliko tarkoitus kirjoittaa ei kellekään? Ihan vaan kirjoitella niin kuin minäkin tässä.
Hauskaa vappua! - AnonyymiUUSI
A who?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi604174Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521774Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141473Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351228Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671026- 56894
- 76885
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54801Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.156786- 39771