**Arvostelu Honkoworks ja Lumenpudotus Jyväskylä:**
Valitettavasti joudun antamaan erittäin negatiivisen arvostelun Honkoworksille, joka käyttää myös nimeä *Lumenpudotus Jyväskylä* (https://www.lumenpudotusjyvaskyla.fi). Kokemukseni tämän yrityksen kanssa oli suorastaan järkyttävä, ja olen todella pettynyt heidän toimintaansa.
Asiakaspalvelu on täysin ala-arvoista. Henkilökunta ei ole vain epätavallisen epäystävällistä, vaan myös suorastaan välinpitämätöntä ja töykeää. Ei ole mitään halua auttaa asiakasta, eikä kysymyksiin vastata asiallisesti. Tällaisesta asenteesta ei ole minkäänlaista ammattitaitoa tai kiinnostusta, joka voisi perustella hinnoittelua tai palveluja.
Yrityksen kyky huolehtia omasta henkilökunnastaan on myös täysin epäonnistunut. Asiakas joutuu itse huolehtimaan siitä, että työntekijöillä on riittävästi lepoa ja että he eivät ole liiallisessa kuormituksessa. Tällainen käytäntö kertoo koko yrityksen organisaation huonoudesta ja asiakaspalvelun täydellisestä puutteesta.
Erityisesti huolestuttavaa on se, että Honkoworks rikkoo pihan isolla koneella, joka ei vain tee työtä huonosti, vaan myös tuo lisää vaivannäköä ja stressiä asiakkaille. Koko prosessi tuntuu kaoottiselta, ja mitään vastuuta ei ole otettu virheistä. Ei etukäteisilmoituksia, ei pahoitteluja – vain työskentelyä, joka jättää paljon toivomisen varaa.
Ja sitten se kaikkein hämmästyttävin asia: asiallisesta palautteesta yritys nostaa hintoja heti 100%. Ei ole mitään järkeä siinä, että asiakas yritetään rankaista siitä, että hän haluaa tuoda esiin parannusehdotuksia. Tämä kertoo vain yrityksen täydellisestä ammattitaidottomuudesta ja asiakassuhteiden huonosta hoidosta.
En voi missään nimessä suositella Honkoworks / Lumenpudotus Jyväskylää kenellekään. Jos arvostat itseäsi ja rahojasi, vältä tätä yritystä kaikin mahdollisin tavoin. On olemassa paljon parempia vaihtoehtoja, jotka osaavat hoitaa asiakaspalvelun kunnolla ja noudattavat perusammattimaisuutta.
Lumenpudotus Jyväskylä
Anonyymi-ap
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986