Hauska paikka tämä. Kauheen monta apteekkia jokaisesta isoja mainoksia postissa. Mutta klo 21 ei mikään apteekki auki. Joka paikassa paljon henkilökuntaa joko istuuvat kahvilla takahuoneessa tai kädet suotina tuijottavat ryhmässä mutta eivät osaa palvella. Ehkä yksi proviisori painaa töitä pää hiessa kun muut seisoo ja vain tuijottaa. Joa kysyt jotain jostain lääkkeestä niin ei edes tiedetä mihin se vaikuttaa ja miten?????? Oikeesti. Teillekkö maksetaan palkkaakin vielä? Toisekseen. Alan ammattilaiset paikalla ja valikoima on tyyliin eläin lääkkeitä ja ulostuslääkkeitä
Haavahoidoista ei tiedetä mitään oikeata asiaa. Koulutetaanko teitä täällä muuta kuin tumput suorina seisomaan. Hätilässä opiskelijat ykainään kassoilla? Ei apua sieltäkään
APTEEKKI
11
232
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisit, virkamiehet, poliitikot, kaupan myyjät, apteekkarit, metsurit, bussikuskit eikä kukaan osaa hommiaan. Eli täysin samaa mieltä palstavanhuksen kanssa. Ennen hommat osattiin nyt ei.
- Anonyymi
Laastaria kannattaa ostaa kotiin siltä varalta että haava tuleekin vasta klo 21 jälkeen.
- Anonyymi
Itse tykkään paikallisten apteekkien palvelusta. Hyvää palvelua saanut olen aina.
- Anonyymi
Jukolan apteekissa on mies joka on kuin harry potteri. Silmälasit hahahahahh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jukolan apteekissa on mies joka on kuin harry potteri. Silmälasit hahahahahh
Törkeästi sanottu. Mikäköhän ilmestys itse olet.
- Anonyymi
Koska ja missä apteekissa olette nähneet hymyilevän farmaseutin.
- Anonyymi
Kyllä ne ainakin naureskelee asiakkaille.
- Anonyymi
Se on totista työtä kun ei naurata.
- Anonyymi
Yksi mitä olen huomannut apteekeissa niin ne yrittää myydä vähemmän kuin saisi myydä. Syynä se että apteekki saa joka kerran toimitusmaksun. Lääkettä pitää antaa kerralla 3 kk ajaksi. Monissa apteekeissa yritetään rahastaa tällä varokaa.
- Anonyymi
Aulangon apteekkia kartan viimeiseen asti. Kaurialan apteekki on ykkönen.
- Anonyymi
Ei siellä ole apteekkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844