Olen kokenut että olutta voidaan juoda sivistyneesti ruoan kanssa. Ja tosihan se on. Mutta jos känniin halutaan, niin ei mulla onnistu täyteen mahaan kaljalla. 30olutta menee, eikä juuri tule humala, tosin kusettaa rajusti ja krapula kyllä tulee jonkunlainen parin päivän kiusana. Viinaan en koske periatteesta, eikä vaimokaan hyväksy viinaa. Eli vois kaljatkin jättöö pois. Kun niistä vaan krapulan saa.
Kalja ja ravinto
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla mäni sixpakki santtua heti aamutoimien kanssa. Ei tule känniin, mutta koukuttaa kyllä.
- Anonyymi
Kun syö tukevasti ennen kuin nauttii alkoholia niin rasvat hidastavat alkoholin imeytymistä, hiilarit estävät verensokeriasi laskemasta ja hedelmät sekä vihannekset sisältävät vettä, sokereita ja vitamiineja jotka ovat hyödyksi huonon olon torjumisessa.
- Anonyymi
Tai jos vaikka kokeilisi normaalia elämää missä alkoholilla ei ole osuutta .jotenkin käynaäöliksimihmisiämsiis alkoholisteja , nuo selitykset oluesta , toisaalta ihanaa etti omassa piirissä ole ihmisiäsillå tasolla .
Juominen kun on elämän sisältö niin siitä vaan ,ei ole minultakaan pois - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos vaikka kokeilisi normaalia elämää missä alkoholilla ei ole osuutta .jotenkin käynaäöliksimihmisiämsiis alkoholisteja , nuo selitykset oluesta , toisaalta ihanaa etti omassa piirissä ole ihmisiäsillå tasolla .
Juominen kun on elämän sisältö niin siitä vaan ,ei ole minultakaan poisTaidat olla tavan AAkävijä.
- Anonyymi
Eikö se vaimo tiedä että,oluessa on ihan samaa alkoholia kun muissakin alkoholia sisältävistä tuotteissa.
Jaa , että, kusettaa kovasti, on munuaisilla tekemistä kaljan suodattamisesta , kohta dialyysissä sitten muistelet niitä 30 olutta kun munuaiset ovat lakanneet toimnimasta.kai se vaimo sitten luovuttaa sinulle toisen munuaisistaan kun on hyväksynyt oluen juonnin.
Ihme porukkaa kun joku känniin tuleminen on jotain keskustelun aihetta. Aika vajaa jotenkin on ihminen jolla ainoastaan päihtymis asiat mielessä. - Anonyymi
Alkoholi vähentää vasopressiinin tuotantoa, mikä aiheuttaa lisääntyneen pissaamistarpeen. Alkoholi lisää munuaisten toimintaa ja poistaa nestettä kehosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717457Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435281HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032876- 1622278
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362225- 241824
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401688mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121642Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51567