Jauhelihapula riivaa yhä – hyllyt ammottavat tyhjyyttään
Jauhelihapula jatkuu eikä kukaan uskalla luvata helpotusta tilanteeseen.
Loppuuko nyt ruoka?
10
169
Vastaukset
- Anonyymi
Tiistaina esimerkiksi naudanjauhelihaa sai etsimällä etsiä. Saatavuusongelmat koskevat yhtä lailla kaikkia kaupparyhmiä, ja myös S-ketjun ja K-ryhmän kaupoissa puutteet ovat olleet silmin nähtäviä.
- Anonyymi
Mistä ennen ostettiin jauhelihaa? Sitähän ei kaupoissa myyty pakkauksissa. Oliko esim. Karjakunnalla jauhelihan tuotantoa?
- Anonyymi
Tiistaina esimerkiksi naudanjauhelihaa sai etsimällä etsiä. Saatavuusongelmat koskevat yhtä lailla kaikkia kaupparyhmiä, ja myös S-ketjun ja K-ryhmän kaupoissa puutteet ovat olleet silmin nähtäviä.
- Anonyymi
Kannattaa ostaa suoraan tuottajalta.
- Anonyymi
Eikö sitä ny muuta voi syödä ku jauhelihaa???
- Anonyymi
Mä syön aamusta iltaan jauhelihaa. Jos jostain löydän.
- Anonyymi
Ruoka ei tietenkään lopu. Hinnat nousee sen mukaisikseksi, että ne syö kellä on varaa ja se on oikein
- Anonyymi
Nyt alkaa tapahtua ja syyllisiä etsitään jo!
Ministeri jyrähti. - Anonyymi
Suoramyynti kukoistaa ja rahaa virtaa lihantuottajille.
- Anonyymi
Jauhelihasta jopa 25€/kilo. Ja asiakkaita riittää.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929