Näin kaupungin katukuvassa koirien taluttajan, jolla kaksi nättiä koiraa ja niin osasivat nätisti rinnalla mennä, ja mikä tärkeintä, eivät vieneet koko katua itselleen vaan antoivat tilaa kanssakulkijoillekkin!
Sitten on nämä muut, kiusantekijät, eivät kunnioita kanssakulkijoita missään, antavat koiransa levittäytyä koko mitallaan niin , ettei tiedä mistä menisi, nauravat vaan eli siis tekevät sitä ihan tahallaan.
Sitten eräs pariskunta antoi koiransa tulla ihan minun jalkaan lähes kiinni ja nauroivat vaan eli kiusaavat tuolla yksinäisiä kävelijöitä.
EIVÄT YMMÄRRÄ, ETTÄ JOKU VOI OLLA KOIRA KAMMOINEN JA VAIKKA POTKAISTA SITÄ KOIRAA PAHOIN SEURAUKSIN!
Pitää alkaa videoimaan kaikki koiranulkoiluttajat aina , kun vastaan tulevat ja jos ilmenee yhtään epäasiallista käyttäytymistä niin lähtee poliisille videot!
Koiranulkoiluttajalla hyvin koulutetut koirat, ilo katsella!
23
397
Vastaukset
- Anonyymi
Äänekoskella taitaa olla koiria enemmän ihmisillä kuin lapsia, että kannattanee vaihtaa asuinpaikkaa, tai hankkia ammattiapua noihin pelkotiloihisi.
- Anonyymi
Osu ja upposi!! 🤣
Se ensimmäisenä älähtää, johon kalikka kalahtaa! 🤣🤣🤣 - Anonyymi
🥳😈💩🥴😵🤪😁🤣
- Anonyymi
Niin, se voi olla seuraavalla kerralla poliisi siviiliasuisena, jota kisaat koiran avulla.
- Anonyymi
Kerro misä asut niin käydään paskalla sinun pihassa.
- Anonyymi
Rakkisi kuolee.
- Anonyymi
Karhukarkoite toimii hyvin päälle käyviin huonosti koulutettuihin koiriin.
Ja se on vieläpä laillinen sumute 👍.
Mut on se kyllä pakko myöntää, että Äänekoskella on enemmän koiria kuin ihmisiä. Koirien omistajia en pidä edes ihmisinä.
Koirat on alinta kastia, ja myös niiden omistajat.
Allahu Akbar- Anonyymi
Koiriahan nuo "akubaarit" ovat, valitettavasti ja raiskaajia.
- Anonyymi
Kissan omistajat ovat alinta kastia. Kukaan tervejärkinen ei ota kissaa.
- Anonyymi
On ne nuo koirien omistajat sellasia että! Suuttuvat jos niiden koirista ei pidetä, vähän vaikeaa pitää, kun opettavat ne huonoille käytöstavoille!
Esim. yks koiranulkoiluttaja antoi koiransa määrätä tahdin ja paikan ja seilas laidasta laitaan, kävele siinä sitten, kun ei tiedä mistä pääsis ja eivät muuten väistä, jos kävelen sitä yhtä ja samaa kävelytien reunaa ja koiranulkoiluttaja antaa koiransa seilata edes takasin, ei väistä. Onko heillä joku erityisoikeus vallata kadut tanteret?- Anonyymi
Et kännissä osunut ohi?
- Anonyymi
sauvakävelijänä terävät sauvankärjet, jos tulee metrinkin päähän. niin tökkään, kaverini pitää kävelykeppiä jossa piilossa terä, sekin iskee koiraan kipeästi. pitäkää koirat hihnassa ja ei saa päästää muitten ihmisten lähellä l u v a t t a.
- Anonyymi
Hyvä vinkki sauvakävelyyn, kiitos!
- Anonyymi
En ymmärrä ihmisiä joiden mielestä se niiden piski on ihana kaikkien mielestä.
- Anonyymi
Minäkään en ymmärrä, miksi niiden kotieläimet on niitä kaiksit ihanimpia, kauhistus sentään!
- Anonyymi
Koiranomistaja näyttäytyy juuri sellaisenaan kuin hän voi olla.
- Anonyymi
Mitenkäs nämä äitin ja isin kullannuput jotka potkivat koiria.. opettakaa kakaranne!
- Anonyymi
Eläimen pitää aina olla omistajansa hallittavissa, eli hihnassa tai ketjussa, lapset on lapsia, eivät he aina ymmärrä mikä on oikein ja mikä väärin.
- Anonyymi
Lapset myös kiinni..valjaisiin esim. Juoksentelevat miten sattuu. Päsähtävät eteen ja luulevat saavansa tehdä mitä haluavat. Pitäisi osata kasvattaa jälkikasvunsa paremmin eikä kitistä,että ei ne osaa eikä ymmärrä.
- Anonyymi
Yksikin kissa tulee päälle tai tontille niin turha parkua kattinne perään. Katit kiinni tai omistajat joutaa linnaan.
- Anonyymi
koirat ihan turhia,sontaavat jokapaikan
- AnonyymiUUSI
https://www.minilex.fi/a/järjestyslaki-velvoittaa-keräämään-koiran-jätökset
Miksi te koiran omistajat ette noudata lakia Äänekoskella, pihaltani löytyi paskaa kevät siivouksessa., oletan että oli koiran vai oliko sivistymättömän Äänekoskelaisen koiranomistajan omaa. Ihmetyttää tämä paskojen keräämättömyys, kun se kaikissa muissa kaupungeissa toimii, niin miksi ei täällä?- AnonyymiUUSI
Mikäpä täällä toimisi, omaan napaan tuijottavat vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2172954Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131299Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1181279Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3711200- 1111083
- 921043
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4041005Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa10990- 66914
- 46914