Viimenen voi sammuttaa valot - koko kaupungista!
Hävettää olla Lappeenrantalainen
12
454
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, nyt pelissä katkos jääongelmien takia, jäätä murtunut KalPan päädyssä
- Anonyymi
"Sähkönjakelu keskeytynyt klo 17:04. Häiriötä selvitetään"
Joko alkoi?- Anonyymi
Vladi kääns katkaisijasta⚡️⚡️⚡️pois
- Anonyymi
Lappeenranta on aivan hieno kaupunki, parhaita Suomessa. Lehmusten kaupunki.
Kaunis luonto, symppikset ihmiset.
Lappeenrantalaiset ovat oppineet elämään rajan vieressä vuosisatoja. Se asia on muokannut myös ihmisiä positiiviseen suuntaan.
En ole koskaan asunut Lappeenrannassa, mutta käynyt olen matkoilla.
Lappeenranta on hieno helmi itäsuomalaisten kaupunkien joukossa.- Anonyymi
Lappeenranta on kaunis kaupunki ja tähän asti myös tullut toimeen kohtalaisen hyvin. Tämän hetken russofobinen politiikka on aiheuttanut Lappeenrannalle ennen kokemattoman kovan taloudellisen syöksyn kohti tuntematonta. Mitään hyvää ei ole tiedossa, ennen kuin meno muuttuu. Syylliset siis löytyvät poliittisista päättäjistä.
- Anonyymi
Niinpä jos asuisit tässä loukossa pysyvästi niin huomaisit ompas helmi lantakasassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä jos asuisit tässä loukossa pysyvästi niin huomaisit ompas helmi lantakasassa.
👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍
Äänestyksen tulos junttila mikä junttila on Lappeenranta.
- Anonyymi
Kaupunki ok, ihmiset kusipäitä.
- Anonyymi
Ihanko,
- Anonyymi
Älä ny mulla on hyvin luultavasti siellä setiä ja tätejä enemmänkin ukkini kun nääs.muutti sinne suunnille kun haminasta lähti vaimonsa kanssa vai menivätkö siellä naimisiin oli putkimies ammatiltaan sitä en tiedä toimiko siellä vielä yrittäjänä vai oliko jonkun palkkalistoilla mu luulen että oli jo piintyny tapa pettää vaimoaan eikä tainnu ehkäsyä juurikaan käyttää täältä lähdön jälkeen ei kai kokenu ettäkö oli enään suurestikaan mitään menetettävää haminassa asuessaan kai useimpien kanssa ehkäisyä käytti kun isoäitini ei ainakaan minulle koskaan maininnu muuta kun että mahdollisesti ukillani yksi lapsi jonkun kanssa oli on en tiedä kenen kun ei mummini nimeä sanonu vaikka luultavasti sen tiesikin sanonnu muuta kun että oli messin tarjoilija
- Anonyymi
Monelta ne tappiojuhlat alkaa huomenna? Saako lyhytkasvuisetkin tulla vai käykö se petmanni kimppuun?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait603332Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31114Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3940- 21927
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60734Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45709Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es28704Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4647Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29643