Viimenen voi sammuttaa valot - koko kaupungista!
Hävettää olla Lappeenrantalainen
12
351
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, nyt pelissä katkos jääongelmien takia, jäätä murtunut KalPan päädyssä
- Anonyymi
"Sähkönjakelu keskeytynyt klo 17:04. Häiriötä selvitetään"
Joko alkoi?- Anonyymi
Vladi kääns katkaisijasta⚡️⚡️⚡️pois
- Anonyymi
Lappeenranta on aivan hieno kaupunki, parhaita Suomessa. Lehmusten kaupunki.
Kaunis luonto, symppikset ihmiset.
Lappeenrantalaiset ovat oppineet elämään rajan vieressä vuosisatoja. Se asia on muokannut myös ihmisiä positiiviseen suuntaan.
En ole koskaan asunut Lappeenrannassa, mutta käynyt olen matkoilla.
Lappeenranta on hieno helmi itäsuomalaisten kaupunkien joukossa.- Anonyymi
Lappeenranta on kaunis kaupunki ja tähän asti myös tullut toimeen kohtalaisen hyvin. Tämän hetken russofobinen politiikka on aiheuttanut Lappeenrannalle ennen kokemattoman kovan taloudellisen syöksyn kohti tuntematonta. Mitään hyvää ei ole tiedossa, ennen kuin meno muuttuu. Syylliset siis löytyvät poliittisista päättäjistä.
- Anonyymi
Niinpä jos asuisit tässä loukossa pysyvästi niin huomaisit ompas helmi lantakasassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä jos asuisit tässä loukossa pysyvästi niin huomaisit ompas helmi lantakasassa.
👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍
Äänestyksen tulos junttila mikä junttila on Lappeenranta.
- Anonyymi
Kaupunki ok, ihmiset kusipäitä.
- Anonyymi
Ihanko,
- Anonyymi
Älä ny mulla on hyvin luultavasti siellä setiä ja tätejä enemmänkin ukkini kun nääs.muutti sinne suunnille kun haminasta lähti vaimonsa kanssa vai menivätkö siellä naimisiin oli putkimies ammatiltaan sitä en tiedä toimiko siellä vielä yrittäjänä vai oliko jonkun palkkalistoilla mu luulen että oli jo piintyny tapa pettää vaimoaan eikä tainnu ehkäsyä juurikaan käyttää täältä lähdön jälkeen ei kai kokenu ettäkö oli enään suurestikaan mitään menetettävää haminassa asuessaan kai useimpien kanssa ehkäisyä käytti kun isoäitini ei ainakaan minulle koskaan maininnu muuta kun että mahdollisesti ukillani yksi lapsi jonkun kanssa oli on en tiedä kenen kun ei mummini nimeä sanonu vaikka luultavasti sen tiesikin sanonnu muuta kun että oli messin tarjoilija
- Anonyymi
Monelta ne tappiojuhlat alkaa huomenna? Saako lyhytkasvuisetkin tulla vai käykö se petmanni kimppuun?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398