Hävettää olla Lappeenrantalainen

Anonyymi-ap

Viimenen voi sammuttaa valot - koko kaupungista!

12

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, nyt pelissä katkos jääongelmien takia, jäätä murtunut KalPan päädyssä

• Anonyymi

"Sähkönjakelu keskeytynyt klo 17:04. Häiriötä selvitetään"

Joko alkoi?

• Anonyymi

Vladi kääns katkaisijasta⚡️⚡️⚡️pois

• Anonyymi

Lappeenranta on aivan hieno kaupunki, parhaita Suomessa. Lehmusten kaupunki.
      Kaunis luonto, symppikset ihmiset.
      Lappeenrantalaiset ovat oppineet elämään rajan vieressä vuosisatoja. Se asia on muokannut myös ihmisiä positiiviseen suuntaan.
      En ole koskaan asunut Lappeenrannassa, mutta käynyt olen matkoilla.
      Lappeenranta on hieno helmi itäsuomalaisten kaupunkien joukossa.

• Anonyymi

Lappeenranta on kaunis kaupunki ja tähän asti myös tullut toimeen kohtalaisen hyvin. Tämän hetken russofobinen politiikka on aiheuttanut Lappeenrannalle ennen kokemattoman kovan taloudellisen syöksyn kohti tuntematonta. Mitään hyvää ei ole tiedossa, ennen kuin meno muuttuu. Syylliset siis löytyvät poliittisista päättäjistä.

• Anonyymi

Niinpä jos asuisit tässä loukossa pysyvästi niin huomaisit ompas helmi lantakasassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä jos asuisit tässä loukossa pysyvästi niin huomaisit ompas helmi lantakasassa.

👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍

Äänestyksen tulos junttila mikä junttila on Lappeenranta.

• Anonyymi

Kaupunki ok, ihmiset kusipäitä.

• Anonyymi

Ihanko,

• Anonyymi

Älä ny mulla on hyvin luultavasti siellä setiä ja tätejä enemmänkin ukkini kun nääs.muutti sinne suunnille kun haminasta lähti vaimonsa kanssa vai menivätkö siellä naimisiin oli putkimies ammatiltaan sitä en tiedä toimiko siellä vielä yrittäjänä vai oliko jonkun palkkalistoilla mu luulen että oli jo piintyny tapa pettää vaimoaan eikä tainnu ehkäsyä juurikaan käyttää täältä lähdön jälkeen ei kai kokenu ettäkö oli enään suurestikaan mitään menetettävää haminassa asuessaan kai useimpien kanssa ehkäisyä käytti kun isoäitini ei ainakaan minulle koskaan maininnu muuta kun että mahdollisesti ukillani yksi lapsi jonkun kanssa oli on en tiedä kenen kun ei mummini nimeä sanonu vaikka luultavasti sen tiesikin sanonnu muuta kun että oli messin tarjoilija

• Anonyymi

Monelta ne tappiojuhlat alkaa huomenna? Saako lyhytkasvuisetkin tulla vai käykö se petmanni kimppuun?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe