On. Ei voi muuta sanoa.
Ikävä....
37
3151
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoitko yhtään kertaa mua?
- Anonyymi
Kummallakin kerralla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallakin kerralla
Millä kummallakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kummallakin
Ohi
- Anonyymi
Tänä aamuna katsoin ( taisit jarruttaa ) mutta äsken en ehtinyt vaikka sitä aiemmin olin siinä odottelemassa.. sit tiesin että tulit jo.
- Anonyymi
Kyllä katsoin. Hieno, komea mies.
Äitin on ylpeä 🫶 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitin on ylpeä 🫶Äitikin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitin on ylpeä 🫶Ei ole palstaäijä nykyään enää tapan edetä tuolla tyylillä vanhemmat ensin tms
- Anonyymi
Niin minullakin erästä vaaleaa tatuoitua miestä :*
Mitäköhän hän tänään illalla puuhaa? Tulisikohan luokseni? Vaalealta naiselta- Anonyymi
Mistäpäin?
- Anonyymi
Niin on. Kaiken järjen mukaan ei pitäisi enää olla, olisi pitänyt jo unohtaa aikoja sitten, mutta silti ajatuksissa on edelleen. Joka päivä.
- Anonyymi
Sama juttu
- Anonyymi
Näytit siltä, että haluaisin sua itseasiassa. Toivottavasti me nähdään vielä ihan kahdestaan joskus.
- Anonyymi
Keneltä kenelle? Oliko mieheltä naiselle ?
- Anonyymi00039UUSI
Niinpä, jos olis m-n
Niin on ikävä sua🫢
- Anonyymi
sit puhelin kauniiseen käteen ja yhteyttä
- Anonyymi
Niin on. Kiva katella sua, kauneuttasi.
- Anonyymi
Ei niin, ajattelin tänään, että miksi hän ei koskaan tule vastaan minua. Istu junassa, kävele vastaan ihan, missä vaan. Miksi?
- Anonyymi
Mitä sitten vaikka tulisi. et saisi sanaa suusta ulos.
- Anonyymi
Minulla on Paulaa ikävä.
- Anonyymi00033UUSI
Liinamaata varmaan?
- Anonyymi
ahaaa. no mullapa ei
- Anonyymi
Ei ole ikävä onneksi 😊
- Anonyymi
Niljakkaan palstasedän höpötysmonologi 💩
- Anonyymi
On. Mut nyt sentään vielä nähdään. Kun loma koittaa, tulee pitkä tauko. Niin ptkä, että kun seuraavan kerran nähdään, voi tunteet olla poissa ainakin toiselta, jos ei molemmilta. Oon jo valmiiksi surullinen siitä, vaikka se olisi ehkä parempikin niin. Oon vaan tottunut tähän lämpöön mun sisällä. Suhun.
- Anonyymi
Ei olla nähty.
- Anonyymi
Niin on. Todella ikävä... Miksi tämä ei voi jo loppua? 💔
- Anonyymi
Ikuinen ikävä.
K.- Anonyymi
K:a kaipaan. <3
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi kirjoitti:
K:a kaipaan. <3
Montako kirjainta ? Naiselta ❤️
- Anonyymi00030UUSI
Menee toiselta perusluottamus ihmisiin ja ihmisyyteen, kun ei mistään löydy edes järkevää tasoa millä vois toisen kohdata, arvostaen, ihmisenä.
- Anonyymi00031UUSI
avoimesti, jutellen.
- Anonyymi00037UUSI
Et taida ymmärtää sitä, että jos joku ei ole huomioinut sinua mitenkään moneen vuoteen, niin se tarkoittaa sitä, ettei hän ole kiinnostunut sinusta, eikä keskustelemisesta kanssasi!
- Anonyymi00032UUSI
Kumpa tietäisin varmasti että se nainen on minulle oikea. Että hän on se nainen ketä varten olen olemassa. Epävarmuus väsyttää. Toiset sanovat että pitää kokeilla, että voi tietää. No en minä välitä sellaisesta. Eikä kiva nainenkaan siihen suostuisi. Mutta en tiedä miten asia selviäisi. Mieheltä.
- Anonyymi00034UUSI
Kysymällä ja puhumalla.
- Anonyymi00036UUSI
Minä en voi sanoa muuta kuin, etten ole kokenut ikävöimisen tunteita pariinkymmeneen vuoteen!
- Anonyymi00038UUSI
Mä en voi mitään jos olet hölmöilyt pitäis oppia sä et
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2763971Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881033632Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1712608Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.412388- 622345
- 1541932
- 341737
- 401329
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v311317- 461222