Hikoileva (?!) perse

Hikipeppu

Elmämä on kuin silkkiä vain, paitsi että ei ole. Ennemminkin paskaa!

Minulla todettiin vuosi sitten ärtynyt paksusuoli (tosin mitään ultria tai tähystyksiä ei tehty), johon olen syönyt Visibliniä. Se auttaa, ainakaan vatsa ei ole ihan niin paha kuin mitä se oli ennen.

Mainitsin lääkärille jo silloin vuosi sitten, että usein ulostaessa tulee kirkasta verta paperiin. Lääkäri selitti suolensupistelusta ja pienistä haavoista, jotka ei ole vaarallisia. (Ei tutkinut mitään.) Verta tulee edelleen, kuinkakohan kauan se on normaalia, että suoli on haavoilla???

Toinen juttu, joka kuulostaa ihan naurettavalta, tiedän, on perseen kostuminen. Se alkaa yleensä ennen ulostuksen tarvetta. En tiedä onko se hikoilua, vai mitä, mutta alushousut ovat selvästi märät. Inhottavaa ja noloa! Onko kenelläkään vastaavaa?

9

8595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nosugari

valk. jauhot, valk. pastat, peruna vähemmälle, riisi vähemmälle,pun. liha vähemmälle "heiniä" ja hedelmiä lissää, vettä lissää, se auttoi mulla tohon samaan vaivaan, se "vesi" on kait jotain lihasnestettä jota sieltä tulee ennen lähetystä, en tiä, mulla oli pahimmillaan sitä samaa.Loppui kun rupesin syömään oikeemmin ja vähemmän.
      Onko sulla peräpukamia vielä?

• Hikipeppu

En tiedä onko mulla pukamia. Ei ainakaan näkyviä. (Onko muunlaisia edes?) Ainakin tuutti on välillä kipeä ja kutiseva.

Hmm... Mut oikeesti kiitos kovasti "vertaistuesta". Pitää kyllä laittaa elämää uusiksi, vaikka vaikeeta se tulee olemaan.

Kyllästyttää olla tämmönen vatsavammainen!

• jokuvaaa
        Hikipeppu kirjoitti:

En tiedä onko mulla pukamia. Ei ainakaan näkyviä. (Onko muunlaisia edes?) Ainakin tuutti on välillä kipeä ja kutiseva.

Hmm... Mut oikeesti kiitos kovasti "vertaistuesta". Pitää kyllä laittaa elämää uusiksi, vaikka vaikeeta se tulee olemaan.

Kyllästyttää olla tämmönen vatsavammainen!

Mulla on ollu samanlaista, mutta nyt huomasin takapuolessa reijän vieressä olevan aika ison näppylän, patin oikeastaan. Se on kummallisen (musta keskeltä) värinen ja istuminen sattuu vietävästi. Usein on maha kovalla ja takapuolesta tulee sillon tällön verta. Mutta onko toi patti peräpukamiin?

• nosugari
        jokuvaaa kirjoitti:

Mulla on ollu samanlaista, mutta nyt huomasin takapuolessa reijän vieressä olevan aika ison näppylän, patin oikeastaan. Se on kummallisen (musta keskeltä) värinen ja istuminen sattuu vietävästi. Usein on maha kovalla ja takapuolesta tulee sillon tällön verta. Mutta onko toi patti peräpukamiin?

käyppä tohtorin luona näyttämässä. Jos et kehtaa, apteekista saa pukamavoidetta ensi apuun.
        Pukamia voi olla sisälläkin päin, eikä vaan ulkona, näin oon joskus jostain lukenu.
        Ja kiitti kiittämisestä, hikipehva.

• Anonyymi
        jokuvaaa kirjoitti:

Minua ainakin kutittaa

• nolona

Mullakin on sama "ongelma" eli "kostea peppu" eli peräaukko ;p .
      Pukamia en ole huomannut.
      Ei ole ollut aina, vaan lähinnä aikuisiällä.
      En kyllä ole varma mihin ajankohtaan per* silmäni valuminen ajoittuu, mutta tunne on tuttua... aika inhaa.
      Noin muuten oman suoleni kunto ja toiminta tuskin on aivan mahdoton, joskaan ei täysin ongelmaton. Kuitua pyrin syömään paljon - se on edellytys normaalille toiminnalle. Vehnäset ja sokeri ovat varmaankin pahasta, sillä pasta- ja pullakausien jälkeen huomaa "faksilaitteessa" olevan vähän vikaa ja tuotos hankalaa, mutta ei olekaan mitenkään uutta tieoa että nuo ruoka-aineet aiheuttavat monille ongelmia suurina määrinä ;) .
      Voi olla että joskus pitää jättää nuo ruoka-aineet kokonaan pois listalta :( .
      Liman/kosteudenerityksen olen myös huomannut tapahtuvan toisinaan "tulostuksen" päätteeksi :o eli pyyhinkin lopuksi limavanaa enkä tulostetta...
      Ei aavistustakaan onko tämä normaali tilanne vai ei. Ei näistä asioista oikeiden ihmisten kanssa voi keskustella enkä lääkärillekään ole asian kanssa ajatellut mennä, kun veri ei liity kuvaan mukaan.

• Täälläkin

Sama vamma täällä!
      Minulla myös ns. hikipeppu eli housut kastuu peräaukon kohdalta.
      Enpä oo senkummemmin asiaa noteerannut, tosi inhottvaahan se on, varsinkin jos jossain julkisella paikalla kahvilat ym. muovituoliin jää ns. hikiläntti.
      Päälyhousuissa ei senkummemmin ole kuitenkaan länttejä näkynyt, vaikka tuoliin on jäänytkin. Ja ihan olen pannut merkille, hikoilee vain silloin kun ulostuttaa!

Mäkin hain apteekista visibliniä, on auttanut, eikä enää niin kamalasti kostu. Johtuu varmaan siitä että visiblin sitoo nestettä.

Mullakin tulee silloin tällöin vertakin. Vuosia sitten synnytyksen jälkeen todettiin pukamia, mutttei sen kummempia ohjeita tai tms. sanottu. Sanottiin vain että on pukamia.
      Olen ostanut apteekista salvaa ja peräpuikkoja. On auttanut.
      Mutta onhan se vaan ihme tauti, tämä hikoileva takamus!

• Anonyymi

Kutittaa

• Anonyymi

Moikka hikipeppu, vaikutat mukavalta ihmiseltä! Haluaisitko olla kaverini?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe