Minkälainen on Vappusi?

Anonyymi-ap

Itse yksin kotonani, syön mussuttelen jotakin, juon simaa. Katson telkkaria. Serpentiiniä pöydillä ja kattolampussa. 🎈🎉

Itsekseni kuuntelin iltapäivällä netistä joitain iloisia laulelmia ja lauloin hiljaa mukana. Tunnelman kohotusta.

15

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsekseni olen nyt vappuna. Ei mitään tilpehööriä, ei vappuruokia ei -juomia.
      Kiusausta tein ja kahvikakun. Riittää kolmeksi päiväksi, ehkä.
      Rankasti satoi koko päivän, vaan iltaseitsemältä aurinko tuli esiin.
      Pienen lenkin tein sadevaatteet päällä päivällä.
      Telkkari on rattonani. Äänikirja unilääkkeenä.
      Pääsiäisenä tapasin läheisiäni, joten nyt on taas mukavaa olla omin nokin.
      Leppoisaa vappua!

    • Anonyymi

      Pikulenkki sauvakävelyllä sohvalla päikkäreitä nukkunu useamman pätkän,
      tv koitan kattoa, ei thdo tulla mieleistä ohjelmaa, TV7 parasta pitkäkestoista ohjelmaa johon ei kyllästy koskaan.
      kiukuttelen itselleni noita kipuja siellä sun tällä,
      hiukan tylsää ajan viettoa,
      olis tekemistäki
      mutt en viitti,

      semmonen vappu.

    • Anonyymi

      Vapunaattona oltiin reinpasst päivätansseissa. Siinä oli hyvä alku.

      • Anonyymi

        Mikä/mitä on reinpasst?
        En tanssi itse, niin en tiedä.


      • havumetsäin_mies
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä/mitä on reinpasst?
        En tanssi itse, niin en tiedä.

        anteeksi: ...reippaasti ...


    • Anonyymi

      Olen kyylännyt sääennusteita. Klo 15 aurinko tulisi kokonaisuudessaan esiin. Sitten ulos.
      Katsoisin mielelläni telkkarista dekkareitakin. Vaan miksi, miksi jokaiseen ympätään joku koominen vanhempi nais- tai mieshahmo, ylinäyteltynä. Hyväkin juoni surkastuu. Haluaisin joko itse funtsia juonta tai sitten pitäisi olla hyvin tehty hiuksia nostattava juonenkulku.
      Olisi vaihtelua näihin kokkaus, remontti tai julkkistositv-ohjelmiin.
      Tällainen vappuvuodatus minulta.
      Pitäkää te kivaa :D

    • Anonyymi

      Ulkona on hiljaista.

      Olen miettinyt tämän kesän pukeutumistani. Tuo keväinen vyöruusu vas. jalassani jätti jäljet, laajat punaiset läiskät ja en tiedä, voiko se jalka saada lainkaan aurinkoa.

      Eikai vyöruusu auringossa uusiudu?

      En tiedä milloin voin ottaa siihen rokotteen. Pitääkin laittaa lääkärille / hoitajille kysymys Maisaan.

      Keväisiä vappumietteitä. Taidanpa kuumentaa kahvin ja syödä viimeisen hillo-possumunkin.

    • Anonyymi

      En tiedä onko auringonvalolla aktivoiva vaikutus vyöruusuun. Huuliherpes minulla aktivoituu joskus kevätauringosta. Samaa virusta muistan niiden olevan. Ruusu kivulias. Tyttärelläni oli lapsena sääressä punajäkälää. Pitkään olikin ja aktivoitui välillä. Aikuistuttuaan hävisi jäkälä.

    • Anonyymi

      Ei ollut varaa ostaa simaa. Viimeisillä kolikoilla maksoin punalappuiset kauraleivät ja kasvislevitettä niille. Kauraryyniä löytyi. Sain niistä keitettyä puuroa.
      Silliä tekee aina mieli. On se vähän suolaista mutta hanavesi on meillä hyvää.

      Kai ne eläkkeet tulevat tileille jo huomenna, toivon.

      Hieno poutapäivä tänäänkin Kaakkois-Suomessa. Maamyyrä on myllännyt pihan multakasoille kauttaaltaan. Ihme, että se on vielä rauhoitettu.

      Kohta lehtipuut tulevat sirkalle. Tuntuu kohtuuttomalta, että ensi kuun puolella päivän valoisuus täällä Pohjolassa kääntyy jo lyhenemään päin. Artturilta moro!

      • Anonyymi

        Onko Artturi miehesi?
        Moro hänellekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Artturi miehesi?
        Moro hänellekin!

        Sinä sen sanoit! Useimmiten joltain joku sana irtoaa.
        Minä olen iloinen, että alkaa arki. Nämä arkipyhät vievät ajantajun minulta. Kelloa en tarvii, mutta jonniinmoiset rutiinit pitää vähän järissään.


    • Anonyymi

      Yksin. Yksin. Yksin. oli vappu tai joulu. Ihan samanlaista kuin aina oli vappuna.
      Kaipaus rakkaita kohtaan seuralaisena.

      • Anonyymi

        No, et ole aivan yksin. Olemmehan me täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, et ole aivan yksin. Olemmehan me täällä!

        Se on kiva, kiitos teille kaikille !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe