Minkälainen on Vappusi?

Anonyymi-ap

Itse yksin kotonani, syön mussuttelen jotakin, juon simaa. Katson telkkaria. Serpentiiniä pöydillä ja kattolampussa. 🎈🎉

Itsekseni kuuntelin iltapäivällä netistä joitain iloisia laulelmia ja lauloin hiljaa mukana. Tunnelman kohotusta.

14

212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsekseni olen nyt vappuna. Ei mitään tilpehööriä, ei vappuruokia ei -juomia.
      Kiusausta tein ja kahvikakun. Riittää kolmeksi päiväksi, ehkä.
      Rankasti satoi koko päivän, vaan iltaseitsemältä aurinko tuli esiin.
      Pienen lenkin tein sadevaatteet päällä päivällä.
      Telkkari on rattonani. Äänikirja unilääkkeenä.
      Pääsiäisenä tapasin läheisiäni, joten nyt on taas mukavaa olla omin nokin.
      Leppoisaa vappua!

• Anonyymi

Pikulenkki sauvakävelyllä sohvalla päikkäreitä nukkunu useamman pätkän,
      tv koitan kattoa, ei thdo tulla mieleistä ohjelmaa, TV7 parasta pitkäkestoista ohjelmaa johon ei kyllästy koskaan.
      kiukuttelen itselleni noita kipuja siellä sun tällä,
      hiukan tylsää ajan viettoa,
      olis tekemistäki
      mutt en viitti,

semmonen vappu.

• Anonyymi

Vapunaattona oltiin reinpasst päivätansseissa. Siinä oli hyvä alku.

• Anonyymi

Mikä/mitä on reinpasst?
        En tanssi itse, niin en tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä/mitä on reinpasst?
        En tanssi itse, niin en tiedä.

anteeksi: ...reippaasti ...

• Anonyymi

Olen kyylännyt sääennusteita. Klo 15 aurinko tulisi kokonaisuudessaan esiin. Sitten ulos.
      Katsoisin mielelläni telkkarista dekkareitakin. Vaan miksi, miksi jokaiseen ympätään joku koominen vanhempi nais- tai mieshahmo, ylinäyteltynä. Hyväkin juoni surkastuu. Haluaisin joko itse funtsia juonta tai sitten pitäisi olla hyvin tehty hiuksia nostattava juonenkulku.
      Olisi vaihtelua näihin kokkaus, remontti tai julkkistositv-ohjelmiin.
      Tällainen vappuvuodatus minulta.
      Pitäkää te kivaa :D

• Anonyymi

Ulkona on hiljaista.

Olen miettinyt tämän kesän pukeutumistani. Tuo keväinen vyöruusu vas. jalassani jätti jäljet, laajat punaiset läiskät ja en tiedä, voiko se jalka saada lainkaan aurinkoa.

Eikai vyöruusu auringossa uusiudu?

En tiedä milloin voin ottaa siihen rokotteen. Pitääkin laittaa lääkärille / hoitajille kysymys Maisaan.

Keväisiä vappumietteitä. Taidanpa kuumentaa kahvin ja syödä viimeisen hillo-possumunkin.

• Anonyymi

En tiedä onko auringonvalolla aktivoiva vaikutus vyöruusuun. Huuliherpes minulla aktivoituu joskus kevätauringosta. Samaa virusta muistan niiden olevan. Ruusu kivulias. Tyttärelläni oli lapsena sääressä punajäkälää. Pitkään olikin ja aktivoitui välillä. Aikuistuttuaan hävisi jäkälä.

• Anonyymi

Ei ollut varaa ostaa simaa. Viimeisillä kolikoilla maksoin punalappuiset kauraleivät ja kasvislevitettä niille. Kauraryyniä löytyi. Sain niistä keitettyä puuroa.
      Silliä tekee aina mieli. On se vähän suolaista mutta hanavesi on meillä hyvää.

Kai ne eläkkeet tulevat tileille jo huomenna, toivon.

Hieno poutapäivä tänäänkin Kaakkois-Suomessa. Maamyyrä on myllännyt pihan multakasoille kauttaaltaan. Ihme, että se on vielä rauhoitettu.

Kohta lehtipuut tulevat sirkalle. Tuntuu kohtuuttomalta, että ensi kuun puolella päivän valoisuus täällä Pohjolassa kääntyy jo lyhenemään päin. Artturilta moro!

• Anonyymi

Onko Artturi miehesi?
        Moro hänellekin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Artturi miehesi?
        Moro hänellekin!

Sinä sen sanoit! Useimmiten joltain joku sana irtoaa.
        Minä olen iloinen, että alkaa arki. Nämä arkipyhät vievät ajantajun minulta. Kelloa en tarvii, mutta jonniinmoiset rutiinit pitää vähän järissään.

• Anonyymi

Yksin. Yksin. Yksin. oli vappu tai joulu. Ihan samanlaista kuin aina oli vappuna.
      Kaipaus rakkaita kohtaan seuralaisena.

• Anonyymi

No, et ole aivan yksin. Olemmehan me täällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, et ole aivan yksin. Olemmehan me täällä!

Se on kiva, kiitos teille kaikille !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe