Minkälainen on Vappusi?

Anonyymi-ap

Itse yksin kotonani, syön mussuttelen jotakin, juon simaa. Katson telkkaria. Serpentiiniä pöydillä ja kattolampussa. 🎈🎉

Itsekseni kuuntelin iltapäivällä netistä joitain iloisia laulelmia ja lauloin hiljaa mukana. Tunnelman kohotusta.

14

171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsekseni olen nyt vappuna. Ei mitään tilpehööriä, ei vappuruokia ei -juomia.
      Kiusausta tein ja kahvikakun. Riittää kolmeksi päiväksi, ehkä.
      Rankasti satoi koko päivän, vaan iltaseitsemältä aurinko tuli esiin.
      Pienen lenkin tein sadevaatteet päällä päivällä.
      Telkkari on rattonani. Äänikirja unilääkkeenä.
      Pääsiäisenä tapasin läheisiäni, joten nyt on taas mukavaa olla omin nokin.
      Leppoisaa vappua!

• Anonyymi

Pikulenkki sauvakävelyllä sohvalla päikkäreitä nukkunu useamman pätkän,
      tv koitan kattoa, ei thdo tulla mieleistä ohjelmaa, TV7 parasta pitkäkestoista ohjelmaa johon ei kyllästy koskaan.
      kiukuttelen itselleni noita kipuja siellä sun tällä,
      hiukan tylsää ajan viettoa,
      olis tekemistäki
      mutt en viitti,

semmonen vappu.

• Anonyymi

Vapunaattona oltiin reinpasst päivätansseissa. Siinä oli hyvä alku.

• Anonyymi

Mikä/mitä on reinpasst?
        En tanssi itse, niin en tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä/mitä on reinpasst?
        En tanssi itse, niin en tiedä.

anteeksi: ...reippaasti ...

• Anonyymi

Olen kyylännyt sääennusteita. Klo 15 aurinko tulisi kokonaisuudessaan esiin. Sitten ulos.
      Katsoisin mielelläni telkkarista dekkareitakin. Vaan miksi, miksi jokaiseen ympätään joku koominen vanhempi nais- tai mieshahmo, ylinäyteltynä. Hyväkin juoni surkastuu. Haluaisin joko itse funtsia juonta tai sitten pitäisi olla hyvin tehty hiuksia nostattava juonenkulku.
      Olisi vaihtelua näihin kokkaus, remontti tai julkkistositv-ohjelmiin.
      Tällainen vappuvuodatus minulta.
      Pitäkää te kivaa :D

• Anonyymi

Ulkona on hiljaista.

Olen miettinyt tämän kesän pukeutumistani. Tuo keväinen vyöruusu vas. jalassani jätti jäljet, laajat punaiset läiskät ja en tiedä, voiko se jalka saada lainkaan aurinkoa.

Eikai vyöruusu auringossa uusiudu?

En tiedä milloin voin ottaa siihen rokotteen. Pitääkin laittaa lääkärille / hoitajille kysymys Maisaan.

Keväisiä vappumietteitä. Taidanpa kuumentaa kahvin ja syödä viimeisen hillo-possumunkin.

• Anonyymi

En tiedä onko auringonvalolla aktivoiva vaikutus vyöruusuun. Huuliherpes minulla aktivoituu joskus kevätauringosta. Samaa virusta muistan niiden olevan. Ruusu kivulias. Tyttärelläni oli lapsena sääressä punajäkälää. Pitkään olikin ja aktivoitui välillä. Aikuistuttuaan hävisi jäkälä.

• Anonyymi

Ei ollut varaa ostaa simaa. Viimeisillä kolikoilla maksoin punalappuiset kauraleivät ja kasvislevitettä niille. Kauraryyniä löytyi. Sain niistä keitettyä puuroa.
      Silliä tekee aina mieli. On se vähän suolaista mutta hanavesi on meillä hyvää.

Kai ne eläkkeet tulevat tileille jo huomenna, toivon.

Hieno poutapäivä tänäänkin Kaakkois-Suomessa. Maamyyrä on myllännyt pihan multakasoille kauttaaltaan. Ihme, että se on vielä rauhoitettu.

Kohta lehtipuut tulevat sirkalle. Tuntuu kohtuuttomalta, että ensi kuun puolella päivän valoisuus täällä Pohjolassa kääntyy jo lyhenemään päin. Artturilta moro!

• Anonyymi

Onko Artturi miehesi?
        Moro hänellekin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Artturi miehesi?
        Moro hänellekin!

Sinä sen sanoit! Useimmiten joltain joku sana irtoaa.
        Minä olen iloinen, että alkaa arki. Nämä arkipyhät vievät ajantajun minulta. Kelloa en tarvii, mutta jonniinmoiset rutiinit pitää vähän järissään.

• Anonyymi

Yksin. Yksin. Yksin. oli vappu tai joulu. Ihan samanlaista kuin aina oli vappuna.
      Kaipaus rakkaita kohtaan seuralaisena.

• Anonyymi

No, et ole aivan yksin. Olemmehan me täällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, et ole aivan yksin. Olemmehan me täällä!

Se on kiva, kiitos teille kaikille !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3174
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1869
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1735
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1691
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1536
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1240
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    Aihe