Olen kuuskymppinen mies, joka on elänyt täyttä elämää, jossa kaikki on onnistunut yli odotusten. Jälkikasvuakin on siunaantunut kiitettävästi. Viimeaikoina minua on toistuvasti häirinnyt ajatus, että alan olemaan valmis... Kaikki mitä olen ikinä kuvitellut saavuttavani on tullut tehtyä ja enemmänkin... Toisaalta olen edelleen A1 kunnossa ja elämä maittaa, mutta välillä tulee fiilis, että kun en pelkää kuolemaa, niin tuleeko kuolema ennen aikojaan? Olisi kuitenkin kiva vielä olla lastenlastenkin ilona jokunen vuosi ja auttaa nuoria vanhempia eteenpäin tarjoamalla heille omaa aikaa.
Onko tämä tuttua kenellekään muulle - siis se, että pelkää kuoleman pelon puutetta?
Pelkään kuolemanpelon puutetta...
3
251
Vastaukset
- Anonyymi
Nauti ja ja annan sun lapsenlapsille iloa. Olet terve niin ole kiitollinen siitä. Sun lapset ei tarvi olla sun omaishoitaja tai murehtia sitä miten sinä pärjäät. Ajattele sitä kuinka monet työikäiset lapset joutuu olee vanhempansa omaishoitaja. Arvosta sitä että olet terve.
- Anonyymi
Kyllä terveenä pysyy, kun ei syö ja juo itseänsä siaksi.
Olen täysterve 79 vuotias ukko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä terveenä pysyy, kun ei syö ja juo itseänsä siaksi.
Olen täysterve 79 vuotias ukko.Älä puhu asioista joista et tiedä. Muistisairaus voi tulla normaalipainoiselle ja henkilölle joka ei ole ikinä juonut. Huomaa ettei sulla ole kaikki hyvin pääkopassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853952
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.513268Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1583008Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,602931SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.762453Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52276Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251974Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621951Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1611912- 911311