En jaksa elää vanhaks

Anonyymi-ap

Täytin 50 vuotta. Olen korkeakoulutettu, ok -kunnossa, ei sairauksia, enkä ole läskikään. Mutta en jaksaisi elää enää monia vuosia. Tunnen vahvasti, että kaikki on koettu, useaankin kertaan jopa, ja elämäntehtäväni on täytetty.
Ajatus, että tätä samaa pskaa maailmaan pitäisi sietää vielä 20-35 vuotta tuntuu helvetiltä!
Tietysti jos olisin varakas, voisin hankkia kauniin talon koskemattoman luonnon äärestä ja elää siellä säästöineni. Mutta eipä ole semmoisia varoja, että voisin semmoisiin "omiin maailmoihini" uppoutua!

Nukkuminen ja unet ovat ainoa ihana asia ja hymyilen kuin lapsi aina kun käyn maate ja saan vetää peiton ylleni ja vaipua ihmeellisten unieni maisemiin ja tapahtumiin.
Viime yönkin uni on oli niin ihanan ihmeellinen, että oli taas synkkää herätä todellisuuteen, vanhentuneen ihmisen elämään tylsässä idioottien ja vittumaisten apinoiden maassa ja maailmassa.

2

65

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänne o pakko tulla, se on totta.
      Mutta täällä ei ole pakko olla!

• Anonyymi

Matt6:24 Hesarissa(Helsinkiläislle ilmestyvä sanomalehti)oli mainio juttu oikein helposta elämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe