Köyhyys-onko sitä- on sitä

Anonyymi-ap

Nyt käsi sydämelle kaikki hyrynsalmiset. Kuinka paljon teillä menee syömäkelpoista ruokaa roskiin viikossa? Itsellä ei yhtään. No, perunankuoret ja pehmenneet hedelmät ehkä korkeintaan. Ja luut ja ruodot mutta syömäkelpoista ruokaa? Ei yhtään. Mutta joilla menee, kuinka paljon ja mitä? Ajatus tässä taustalla se että voisiko hyödyntää ja antaa eteenpäin niille joilla ei ole. Ajat ovat kovat ja kovemmaksi muuttuvat. Joillakin on ihan oikeasti nälkä. Srk ja kunta jotain organisointia? Onko jotain ruokapankkia tms? Tai että meiltä jäi ruokaa yli, tuutko syömään?

10

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Neljän tonnin bruttoeläkkeestäni huolimatta elän vaatimattomasti; Ruokaa ei mene yhtään haaskoon.
      Vappuevääksi varsin S-ryhmän kotimaista -merkin nakkipaketin ja jallupullon. Ei siitä enää köyhille liikene.

• Anonyymi

Miten jollakin voi olla noin pieni eläke?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten jollakin voi olla noin pieni eläke?🤔

1200.on mulla.siitä maksan vuokran sähkön puhelimen.ajoneuvoveron kot.vakuutus.auton vak.lääkkeeni.en ole syömätä ollut päivääkään.joskus lainaan lapselleni.

• Anonyymi

Ei meillä jää ruokaa hukkaan kun syödään useampana päivänä samaa ruokaa jos sitä riittää ei pidä olla kranttu jos haluaa säästää ruokamenoissa jos ruokavieraita kutsuisi niin ei ne oikeasti köyhät ilkiäisi tulla syömään

• Anonyymi

Kaikki syödään 😋 pohjasta kaavitaan loputkin. Ruokaa ei saa heittää roskii!

• Anonyymi

Kotona itse laitan ruokaa ja leivon sämpylät yms. , ihan perusjuttuja. Pottua ja kastiketta jne. En osta eineksiä. Joskus jää ruokaa yli, pakastan jne ikinä en laita mitään roskiin. Mutta voisin kyllä kutsua jonkun syömään ihan oikeasti. Mulla on täällä ruokaa, tervetuloa syömään. Missä tällaisesta voi ilmoittaa, onko mitään foorumia, sivustoa tms? Semmoinen pitäisi olla kyllä, eikö?

• Anonyymi

Ilmoita puskaradiossa

• Anonyymi

On tullut koettua elämässä aikoja että tili nollilla ja jääkaappi tyhjä ja viimeset makaroonit kaapista on jo keitetty. Nälkää on saanut nähdä monta päivää jopa viikonkin ennenku rahaa on jostain tullut. Silloin olisi kyllä kelvannut vaatimatonkin ruoka jos joku olisi tarjonnut. Varmasti tätä on nykyäänkin vaikka kyllähän esim. seurakunnat ja jotkut järjestöt ruoka-apua tarjoavatkin ja ruokailuja järjestävät. Hyvä asia olisi.

• Anonyymi

Ei yhtään.

• Anonyymi

Minäpä kommentoin tuohon asiaan.olen ollut yhteydessä srk .aan.ei ole halukkaita vapaaehtoisia.Ja jossain vaiheessa helluntasrk jakoi .jakajat väsyi.se loppui.Jos viedään puolangalle ..vieläkin .se on väärin.itse haen suomussalmen hlsrk silloin tällöin.siellä on hartaus aluksi..surullista on kun ei ole hyryllä toimijoita.herätkää kaikki .ryhtykää toimeen.minä olen ollut yhdistysaktiivi.paljon tein.eu ruoka apujen puitteissa.Ei se täällä valittamalla asia etene.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe