Sofialta vakava ulostulo

Anonyymi-ap

"haluan perheen ja läsnäolevan miehen"

33

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

"Vaikka kaikkien kavereiden miehet oli rikollisia niin minä ajattelin että minulla on rehellinen suomalainen liikemies."

• Anonyymi
        UUSI

Sofia on kova likka papattaan.

Papa papapapapapa paapa.....

• Anonyymi
      UUSI

"Harkitsin meneväni naimisiin Mikkelin vankilassa. Koska emme saaneet tapaamisoikeutta me vahvasti harkitsimme menevämme naimisiin."

• Anonyymi
        UUSI

Se nyt menisi kenen hyvänsä miehen kanssa naimisiin. On vain niin, etteivät miehet huoli ketä vaan aviovaimokseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se nyt menisi kenen hyvänsä miehen kanssa naimisiin. On vain niin, etteivät miehet huoli ketä vaan aviovaimokseen.

Oli avoliitossa Englannissa Luken kanssa ja lähti lomille yksin ja tapasi huumerikollisen Niko Ranta Ahon. Avioliitossa oli Niko Nousiainen kanssa. Avoliitossa Niko Ranta Ahon kanssa. Avoliitossa Stefan Thermanin kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

"mitäs toi lapsensa tänne kun MINÄ olen täällä"

• Anonyymi
      UUSI

"sit ku ottaa sellasii näin pienii ni sit saa viidekstoist minuutiks ilon"

• Anonyymi
      UUSI

"Bambin sukunimi on Ranta-aho koska se on ystävänpäivälahja Nikolta."

• Anonyymi
      UUSI

"Minun mieheni on yksityshenkilö ja annetaan hänen sellaisena pysyä"

• Anonyymi
        UUSI

Se ei voi olla Sofian mies! Jeffrey on avioliitossa ja pienen lapsen isukki. Kaikkia miehiä sanoo miehekseen, vaikka ne ovat olleet avioliitossa.

• Anonyymi
      UUSI

Soila: "Sofia Belórf aloittaa uuden bisneksen: "Kasaan supertiimiä"."

• Anonyymi
      UUSI

"vaikka minä olen puoleksi marokkolainen niin Stefu on se joka meillä heittelee tavaroita"

Sofia Stefusta: "meidän perheen pullahiiri"
      Sofia Stefusta: "idiootti ihminen"

• Anonyymi
        UUSI

"ei ole Niko pahoinpidellyt" "Niko oli hyvä ja lojaali poikaystävä"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"ei ole Niko pahoinpidellyt" "Niko oli hyvä ja lojaali poikaystävä"

Sofia Nikolle viestissä: "hakkaatsä mut taas?"

• Anonyymi
      UUSI

"olen huumevastainen"

• Anonyymi
        UUSI

Sofian asianajaja: "Sofia on vain kotirouvana ottanut vastaan mieheltään elatusta kuten kunnon naisen kuuluukin tehdä"

• Anonyymi
      UUSI

Sofia huhtikuun 2020 lopulla: "en todellakaan muuta heidän asuntoon, muutan yksin omaan asuntoon".

• Anonyymi
        UUSI

Martina videolla toukukuun 2020 alkupäivinä Bambille: "Ootsä muuttanut mun kotiin?".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Martina videolla toukukuun 2020 alkupäivinä Bambille: "Ootsä muuttanut mun kotiin?".

Martinan " mun kodista " josta kaikki vuokrat oli maksamatta !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia olisi joutunut asumaan kadulla, jos ei Stefan olisi sitä säälistä ottanut asuntoonsa. Ja siinnä asuivat myöskin sillä hetkellä Martina ja tyttärensä. Käärme on todellakin oikea nimitys annettu ja hyvin sen Stefan viimein ymmärsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Stefu oli vuokrannut asunnon perhetutulta ja perhetuttu oli karhunnut vuokraa vain Stefulta. Tuskin oli muut edes tietoisia että Stefu ei ollut maksanut. Mutta Stefuhan nyt jättää kaiken maksamatta. Limusiinikyydeistäkin oli ulosottossa 17 tuhatta ja pääasiassa Sofian hemmottelukyytejä alkuvuodesta 2020 lähtien. Stefun äiti maksoi sitten koko vuokran ja myös siltä ajalta kun Sofia siinä asui.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Stefu oli vuokrannut asunnon perhetutulta ja perhetuttu oli karhunnut vuokraa vain Stefulta. Tuskin oli muut edes tietoisia että Stefu ei ollut maksanut. Mutta Stefuhan nyt jättää kaiken maksamatta. Limusiinikyydeistäkin oli ulosottossa 17 tuhatta ja pääasiassa Sofian hemmottelukyytejä alkuvuodesta 2020 lähtien. Stefun äiti maksoi sitten koko vuokran ja myös siltä ajalta kun Sofia siinä asui.

Sofia olikin Stefun äidin suosikkiminiäkokelas. Meni Sofian sarjaankin esiintymään. Siis siihen sarjaan jossa Sofia haukkui törkeästi poikansa lapsen äitiä eli ex-miniäänsä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia olikin Stefun äidin suosikkiminiäkokelas. Meni Sofian sarjaankin esiintymään. Siis siihen sarjaan jossa Sofia haukkui törkeästi poikansa lapsen äitiä eli ex-miniäänsä.

Kun on syytteessä rahanpesusta ja huumerikoksista ja yleisesti tietty että golddigger niin tottakai se on kova meriitti. Saa elatuksen perheenisältä ja tuleva anoppi tykkää ja saa alkaa tekemään blogia Metropoliin ja saa aivan oman tv-sarjan ja tuomion jälkeen vielä jatko-osankin ja pääsee naispoliisin kanssa tekemään podcastia ja pääsee jopa ehdolle johonkin gaalaan huumejulkisuuden takia saadusta tv-sarjasta, jonka tuottajana oli Seiskan entinen päätoimittaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut suosikkiminiä kokelas ollenkaan ja varma tieto. Stefanin äiti oli mennyt ainoastaan ohjelmaan, sen takia että poika saa hyvää julkisuutta kiinteistövälittäjänä. Toisin kävi ja maine meni, ohjelma alaarvoinen ja häpeäksi Thermanin koko suvulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vuokranmaksu on vain sellainen pieni muodollisuus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut suosikkiminiä kokelas ollenkaan ja varma tieto. Stefanin äiti oli mennyt ainoastaan ohjelmaan, sen takia että poika saa hyvää julkisuutta kiinteistövälittäjänä. Toisin kävi ja maine meni, ohjelma alaarvoinen ja häpeäksi Thermanin koko suvulle.

Olis mies ensin ajatellut itse omilla aivoillaan ja nyt on turha katua, kun on vellit housuissa 💩.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olis mies ensin ajatellut itse omilla aivoillaan ja nyt on turha katua, kun on vellit housuissa 💩.

Jokos tänä vuonna vihdoin aloittaa Sofia siis opiskelut ? Vai miksi on siltä tulossa vakava ulostulo ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sofian pettämä vankilassa istunut huumekauppias avomiehensä sanoi vähäksi ajaksi vapauduttuaan jossain radiohaastattelussa että Stefun pitää seistä tekojensa takana, mitä sitten tarkoittikaan. Muuten, huumekauppiasta kohdeltiin kuin filmitähteä ja pääsi mediaan ja tehtiin tv-sarjaa ja pääsi haastatteluihin jopa radioon ja vielä kirjakin kirjoitettiin. Ja nyt Seiskan paparazzi seuraa ja ihastelee kaverinsa uutta tyttöystävää jonka on löytänyt vankila-aikana kun pääsee aina joskus vapaakävelylle panta jalassa tyttöystäväänsä tapaamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sofian pettämä vankilassa istunut huumekauppias avomiehensä sanoi vähäksi ajaksi vapauduttuaan jossain radiohaastattelussa että Stefun pitää seistä tekojensa takana, mitä sitten tarkoittikaan. Muuten, huumekauppiasta kohdeltiin kuin filmitähteä ja pääsi mediaan ja tehtiin tv-sarjaa ja pääsi haastatteluihin jopa radioon ja vielä kirjakin kirjoitettiin. Ja nyt Seiskan paparazzi seuraa ja ihastelee kaverinsa uutta tyttöystävää jonka on löytänyt vankila-aikana kun pääsee aina joskus vapaakävelylle panta jalassa tyttöystäväänsä tapaamaan.

Joutuiko Stefu vähän puun ja kuoren väliin kun sekaantui kaverinsa avovaimoon ja siitä seurasi että Sofia joutui asunnottomana kadulle ilman elatusta? Ei ihme että Stefu oli pari viikkoa myöhemmin siitä, kun vei asunnottoman huumerikoksista myöhemmin tuomitun naikkosen perheensä kotiin asumaan, niin oli jo jossain poikain pokeriporukassa käskenyt laittaa siellä mukana olleelle aikuisviihdetähdelle 2000 euroa ja Sofialle 3500 euroa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joutuiko Stefu vähän puun ja kuoren väliin kun sekaantui kaverinsa avovaimoon ja siitä seurasi että Sofia joutui asunnottomana kadulle ilman elatusta? Ei ihme että Stefu oli pari viikkoa myöhemmin siitä, kun vei asunnottoman huumerikoksista myöhemmin tuomitun naikkosen perheensä kotiin asumaan, niin oli jo jossain poikain pokeriporukassa käskenyt laittaa siellä mukana olleelle aikuisviihdetähdelle 2000 euroa ja Sofialle 3500 euroa.

Maksulisia naisia nää molemat olivat, ei kai muuten olisi Stefan Therman lähettänyt niille tuollaisia rahoja noin vain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jokos tänä vuonna vihdoin aloittaa Sofia siis opiskelut ? Vai miksi on siltä tulossa vakava ulostulo ?

Aloitti jo opiskellut näin kertoi seiskalehden toimittaja, kävi Dubaissa 2 viikon meikkikurssin 🤭.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi tuossa tapauksessa ollut sillä hetkellä mustasukkainen nainen, olisi voinut päästä hengestään heti tää Sofia. Martinalla oli jo oma asunto varattuna lasten kanssa ja Stefan kertoi seiskalehdessä, että Martina halusi eron ja ei hän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi tuossa tapauksessa ollut sillä hetkellä mustasukkainen nainen, olisi voinut päästä hengestään heti tää Sofia. Martinalla oli jo oma asunto varattuna lasten kanssa ja Stefan kertoi seiskalehdessä, että Martina halusi eron ja ei hän.

Miten voi toi Sofia käyttäytyä noin törkeällä tavalla ja totta kirjoitit, voi päästä hengestään menee perheellisen asuntoon laukkuineen ja koirineen asumaan ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      90
      1634
    2. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1075
    3. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      332
      1026
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      969
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      60
      747
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      656
    7. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      30
      651
    8. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      636
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      41
      598
    10. Onko nainen pakka sekaisin jo?

Manipulaatio tuottanut tuloksia? Porukat saatu sekaisin?
      Ikävä
      37
      589
    Aihe