Kaipaatko ketä?
Oletko homo vai hetero? Etkö voi kertoa tunteista koska hän on samaa sukupuolta?
S-nainen, ikävöi M-miestä
Ketä kaipaat?
29
544
Vastaukset
- Anonyymi
Yxi S nainen (hetero) sinkku ikävöi nuorempaa J miestä (oletettu sinkku) mut ehkä ikävä on väärä sana enää tässä vaiheessa kun olemme kuitenkin tekemisissä irl intiimistikin …en kyl tiedä oikeastaan miksi vielä täällä vastailen aloituksiin kun kasvotustenkin voimme keskustella näistä tällä hetkellä… ehkä tämä palstailu alkaa tulla vihdoinkin päätökseen
- Anonyymi
tymyys lisääntyy mitä enemmän opiskelee yliopistoissa, niin missä haluaisin asua, niin amerikkalaisten aavikolla, Nevadassa Las Vegasissa
- Anonyymi
Kiitos tiedosta
- Anonyymi
Heteronainen kaipaa myöskin M-miestä, varmaan eri mies. Ei pääse kertomaan, kun ei kohdata millään, eikä ole yhteystietoja.
- Anonyymi
Mä kaipaan nuoruuden tunteita ja sitä yhtä poikaa.
- Anonyymi
M mies on hetero.
- Anonyymi
Vai bitsku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai bitsku?
Ihan hetero on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hetero on.
Ihanaa kun luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hetero on.
Kysy uimahallissa käynneistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kun luulet.
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
M-mieheltä S-naiselle😚
- Anonyymi
S 😚 M
- Anonyymi
Poikaani kaipaan hetkittäin silloin tällöin mu se on mulle yksinkertainen tunne käsitellä joutu senkin josku vaikeimman kautta opettelemaan kun tyttären äidin kanssa tytön tapaamisista vääntä kun ei sen kanssa pystyny mistään sopimaan järjellisesti ainakaan tietojeni mukaan olen hetero hyvknkin monelle taitaa olla epäselvää kun toisinaan on yrittäny homojakin iholle tunteistani mä en puhu siksi että niistä ole mua ainakaan kukaan koskaan opettanu puhumaan ja sivustaseuranneena noi miehet mitkä kovinkin vuolaasti tunteistaan puhuvat vaikuttas että he useimmiten käyttävät sitä tapana saada nainen sänkyyn enkä sillai yhdestä olen kiinnostunu ja en pelkää mitään omaltakohdaltani muuta että hän saattaisi mennä rikki kanssani kun ei välttis ymmärrä mua mitä en itse pidä edes tärkeänä tottunu jo siihen mu se ei välttis ole toisen mielenterveydelle hyväksi jostain syystä jossain vaiheessa olen tehnyt häneen kai lähtemättömän ensivaikutelman siitä en ole ihan varma miten missä milloin kun mä pystyn si taas muistaan käymiäni keskustelujakin oli niillä keskusteluilla mulle mitään merkitystä tai ei ja se taas jos hän on se sama neito vähä reilun parinkymmenen vuoden takaa satuin paikalle sattumalta ja silloin mulla ei ollu tarkoituksena ainakaan muuta kuin saada hänet ajattelemaan ettei ainakaan asiaa harkitsematta/miettimättä pällin ihan varma en toki ole oliko pälli mu muistaakseni oli matkaan eksyny sillä kun ei silloin ollu kyseiseltä neidolta tavoitteena tai tarkoituksenaan muuta kun saada pillua taispa sitä jopa vähä vituttaa että satuin paikalle kun sain vaikutelma että hän yritti ainakin parasta osaamistaan kyseiseen neitoon kun koki kai että olis tarvinnu mun kanssa kilpailla oli vähän muita huolia itellä sillon että onni onnittomuudessa että kerkisin sillä hetkellä edes välittään neidosta sen verran että halusin estää häntä tekemästä harkitsematonta päätöstä ainakin
- Anonyymi
Ota hyvä ihminen pikimmiten yhteyttä äidinkielenopettajaan!
- Anonyymi
ihmistä kaipaan.
- Anonyymi
Hei, mäki! Ihmiset on kyl parhaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, mäki! Ihmiset on kyl parhaita.
Suurin osa ihmisistä on ihan persiistä.
- Anonyymi
Kerrotko tarkemmin kaipaamastasi miehestä!?
- Anonyymi
Sanotaan sillä lailla että en ole hetero ja muuta en sano.
- Anonyymi
Joo siis täällä yks heteronainen kaipaa myös yhtä heteronaista ja ei hävetä.
- Anonyymi
Olen hetero ja kaipaan ikäistäni vanhempaa miestä. Emme ole vielä keskustelleet toistemme kanssa, mutta toivon että niin tapahtuu toukokesäkuun vaihteessa.
- Anonyymi
Aloitus oli miehelle, huomasitko?
- Anonyymi
Heteronainen olet ilmeisesti? Toivotaan parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli miehelle, huomasitko?
Esitin kysymyksen yleisellä tasolla.
- Anonyymi
Täällä heteromies M. kaipailee naista S.
Hän kyllä kaiken järjen mukaan tietää, miksi en voi tunnustaa, ja että miksi yritän antaa tämän tuntemuksen lipua pois.- Anonyymi
No, mutta hyvä että hän tietää. ♥️
- Anonyymi
Eräs S nainen on kyllä kaunis, todellakin.
- Anonyymi
Oon transnainen ja tykkään olla nainen miehelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006494
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303883törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283280Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471033Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879