Ketä kaipaat?

Anonyymi-ap

Kaipaatko ketä?
Oletko homo vai hetero? Etkö voi kertoa tunteista koska hän on samaa sukupuolta?

S-nainen, ikävöi M-miestä

29

544

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yxi S nainen (hetero) sinkku ikävöi nuorempaa J miestä (oletettu sinkku) mut ehkä ikävä on väärä sana enää tässä vaiheessa kun olemme kuitenkin tekemisissä irl intiimistikin …en kyl tiedä oikeastaan miksi vielä täällä vastailen aloituksiin kun kasvotustenkin voimme keskustella näistä tällä hetkellä… ehkä tämä palstailu alkaa tulla vihdoinkin päätökseen

• Anonyymi

tymyys lisääntyy mitä enemmän opiskelee yliopistoissa, niin missä haluaisin asua, niin amerikkalaisten aavikolla, Nevadassa Las Vegasissa

• Anonyymi

Kiitos tiedosta

• Anonyymi

Heteronainen kaipaa myöskin M-miestä, varmaan eri mies. Ei pääse kertomaan, kun ei kohdata millään, eikä ole yhteystietoja.

• Anonyymi

Mä kaipaan nuoruuden tunteita ja sitä yhtä poikaa.

• Anonyymi

M mies on hetero.

• Anonyymi

Vai bitsku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai bitsku?

Ihan hetero on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hetero on.

Ihanaa kun luulet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hetero on.

Kysy uimahallissa käynneistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kun luulet.

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

M-mieheltä S-naiselle😚

• Anonyymi

S 😚 M

• Anonyymi

Poikaani kaipaan hetkittäin silloin tällöin mu se on mulle yksinkertainen tunne käsitellä joutu senkin josku vaikeimman kautta opettelemaan kun tyttären äidin kanssa tytön tapaamisista vääntä kun ei sen kanssa pystyny mistään sopimaan järjellisesti ainakaan tietojeni mukaan olen hetero hyvknkin monelle taitaa olla epäselvää kun toisinaan on yrittäny homojakin iholle tunteistani mä en puhu siksi että niistä ole mua ainakaan kukaan koskaan opettanu puhumaan ja sivustaseuranneena noi miehet mitkä kovinkin vuolaasti tunteistaan puhuvat vaikuttas että he useimmiten käyttävät sitä tapana saada nainen sänkyyn enkä sillai yhdestä olen kiinnostunu ja en pelkää mitään omaltakohdaltani muuta että hän saattaisi mennä rikki kanssani kun ei välttis ymmärrä mua mitä en itse pidä edes tärkeänä tottunu jo siihen mu se ei välttis ole toisen mielenterveydelle hyväksi jostain syystä jossain vaiheessa olen tehnyt häneen kai lähtemättömän ensivaikutelman siitä en ole ihan varma miten missä milloin kun mä pystyn si taas muistaan käymiäni keskustelujakin oli niillä keskusteluilla mulle mitään merkitystä tai ei ja se taas jos hän on se sama neito vähä reilun parinkymmenen vuoden takaa satuin paikalle sattumalta ja silloin mulla ei ollu tarkoituksena ainakaan muuta kuin saada hänet ajattelemaan ettei ainakaan asiaa harkitsematta/miettimättä pällin ihan varma en toki ole oliko pälli mu muistaakseni oli matkaan eksyny sillä kun ei silloin ollu kyseiseltä neidolta tavoitteena tai tarkoituksenaan muuta kun saada pillua taispa sitä jopa vähä vituttaa että satuin paikalle kun sain vaikutelma että hän yritti ainakin parasta osaamistaan kyseiseen neitoon kun koki kai että olis tarvinnu mun kanssa kilpailla oli vähän muita huolia itellä sillon että onni onnittomuudessa että kerkisin sillä hetkellä edes välittään neidosta sen verran että halusin estää häntä tekemästä harkitsematonta päätöstä ainakin

• Anonyymi

Ota hyvä ihminen pikimmiten yhteyttä äidinkielenopettajaan!

• Anonyymi

ihmistä kaipaan.

• Anonyymi

Hei, mäki! Ihmiset on kyl parhaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, mäki! Ihmiset on kyl parhaita.

Suurin osa ihmisistä on ihan persiistä.

• Anonyymi

Kerrotko tarkemmin kaipaamastasi miehestä!?

• Anonyymi

Sanotaan sillä lailla että en ole hetero ja muuta en sano.

• Anonyymi

Joo siis täällä yks heteronainen kaipaa myös yhtä heteronaista ja ei hävetä.

• Anonyymi

Olen hetero ja kaipaan ikäistäni vanhempaa miestä. Emme ole vielä keskustelleet toistemme kanssa, mutta toivon että niin tapahtuu toukokesäkuun vaihteessa.

• Anonyymi

Aloitus oli miehelle, huomasitko?

• Anonyymi

Heteronainen olet ilmeisesti? Toivotaan parasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus oli miehelle, huomasitko?

Esitin kysymyksen yleisellä tasolla.

• Anonyymi

Täällä heteromies M. kaipailee naista S.

Hän kyllä kaiken järjen mukaan tietää, miksi en voi tunnustaa, ja että miksi yritän antaa tämän tuntemuksen lipua pois.

• Anonyymi

No, mutta hyvä että hän tietää. ♥️

• Anonyymi

Eräs S nainen on kyllä kaunis, todellakin.

• Anonyymi

Oon transnainen ja tykkään olla nainen miehelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6494
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3883
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3280
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1033
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe