Tosi ikävä, mikäs muukaan. Voi sanoo, ettei mitään muuta kuin ikävää tunnu tällä hetkellä ja kaikella tapaa myös ärsyttää tämä ikävä ihminen ja ikävät muistot.
Että kiitos vain paljon ja hyvää vappua!
Täytyy sanoo, että ikävä olo on
27
342
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kenties käyttäynyt häntä kohtaan ikävästi?
- Anonyymi
Miksi tongit jatkuvasti jotain määrittelemätöntä ”dirttiä” näistä palstaäijän avauksista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tongit jatkuvasti jotain määrittelemätöntä ”dirttiä” näistä palstaäijän avauksista?
En tiiä pelaa ninja gaidenia välillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä pelaa ninja gaidenia välillä
Ja minä GTAta, vaikkei ole autoa. Asiayhteys oli mikä?
- Anonyymi
Kiitos sullekin unista ja pakkoajatuksista ja siitä et olet niin rasittavan ihana.
- Anonyymi
ole hyvä,unissa nähdään :) ehkä muuallakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ole hyvä,unissa nähdään :) ehkä muuallakin
Ny rupes kiinnostaan että minkähänlaisissa unissa myö kohataan.
- Anonyymi
Vaikutat rasittavalta
- Anonyymi
Palstasetä ja sinä olette yhtä rasittavia
- Anonyymi
Mitä jos suhtautuisit positiivisesti. Jokaisen meidän toiminnan takana on erilaisia tunteita. Onko ollut lopulta niin ikävä ihminen, vai onko vain muita syitä taustalla.
Ymmärrys helpottaa omaa olla ja antaa mahdollisuuksia.- Anonyymi
Näissä monologissasi ei ole aloittajaäijä kerrassaan mitään aasinsiltaa keskenään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näissä monologissasi ei ole aloittajaäijä kerrassaan mitään aasinsiltaa keskenään
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Nii miten nämä ns kerrostumat liittyy toisiinsa- kerro jos keksit, nero
- Anonyymi
Kyllä tämä ikävä on rasittavaa myös! Hän on erityisen ikävä ja rasittava! Terveiseni siis tälle palikalle, joka ymmärtää tilanteita. Huikea ymmärrys kullalla. Huikea, kiitos! -ap
- Anonyymi
No mikä sinussa sitten niin hienoa on, itsellesi hönöjä terveisiä lähettävä nanosekunnissa asennetta vaihtava palstasetä?🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä sinussa sitten niin hienoa on, itsellesi hönöjä terveisiä lähettävä nanosekunnissa asennetta vaihtava palstasetä?🥱
Älä jaksa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa 😁
Gubbe. Vanha limanuljaska 💩💩💩💩🪓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään mitään.
Surullista että sulla ikävää, mutta en puhu pidempään ettet ärsyynny enempää.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten te onnistutte näitä ikäviä ihmisiä kerään ympärillenne. Mulla kun ei oo ikäviä, tosin ei ketään muitakaan.- Anonyymi
Hyvää vappua Jero. Olet symppis💛
Aloitus on tällainen aamun tuntemus. Ei vakavasti otettava.
-ap Anonyymi kirjoitti:
Hyvää vappua Jero. Olet symppis💛
Aloitus on tällainen aamun tuntemus. Ei vakavasti otettava.
-apJuu, ymmärrän.
Kiitos, hyvää vappua myös sinulle- Anonyymi
Ei sulla palstasetä tosiaan oo ketään. Se on kyllä huomattu.
- Anonyymi
On se hauskaa kun suollat nykyään kaiken itsestäsi tänne.
Mikä oli motivaatio tämänkin aloituksen tekemiseen..?- Anonyymi
Mikä on tällä kertaa tämä absoluuttinen kaikki, mitä tietos palstasetä muka itsestään tarjoaa? Tai siis se, jota yrität spinnata näihin aloituksiin kieli poskella…vähän heikkoa on argumentaation tasosi mummielestä
- Anonyymi
Mä näe ihmisestä joka valehteli mulle enää edes unia.
Inhottaa ja ällöttä miten paljon hän aiemmin
Vaikutti kaikkeen mun elämässä.
Halusin hänet suunleennhilla millä hyvänsä
Torjuin monet muut tarjotkaat ja unohdin
elää muuta elämääni ...
Koska olin niin perkeleen rakastanut.
Nyt inhottaa ällöttää ja ärsyttää.
Ja vielä kun annoin kaiken jatkua vuosia.
On ihan järkky paha olo!- Anonyymi
Sulle palstasetä ihan oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle palstasetä ihan oikein.
Niinpä, jos on paha olo nii menköön apteekkiin sielä on rohtoa jos jonkinlaiseen matkapahoinvointiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244