En vaan ymmärrä

Anonyymi-ap

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla on aivan eri tilanne kuin sinulla.

42

650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

😢😢😢

• Anonyymi
      UUSI

Jos ihastuu/rakastuu 🤔

• Anonyymi
      UUSI

Mutta oonko onnellinen...

• Anonyymi
        UUSI

Ja munko kanssa sit olisit? Oon niin hankala, varsinkin sua kohtaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja munko kanssa sit olisit? Oon niin hankala, varsinkin sua kohtaan.

Miksi olet hankala häntä kohtaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikoinaa tunteet oli niin syviä ja suuria, enkä osannu tulla toimeen niiden kanssa. Meni sit tekemään tyhmästi ja väärin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikoinaa tunteet oli niin syviä ja suuria, enkä osannu tulla toimeen niiden kanssa. Meni sit tekemään tyhmästi ja väärin.

Korjaa asiat hänen kanssaan. Se on se mitä harva osaa. Ymmärtää myös toista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaa asiat hänen kanssaan. Se on se mitä harva osaa. Ymmärtää myös toista.

Ei ole enää mahdollista. Ikinä en menis hänen onnea tökkimään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulle aivan yks hailee, että millä metodeilla saat kaivettua jotain negaa suhteessa tähän henkilöön, jonka hallusinoit palstasedän juukailun taakse?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla taitaa sydäntä olla tätä naista kohtaan ..? Entä jos tämä nainen ei näennäisistä huolimatta ole onnellinen, pitkään jäänyt sellaiseen tilaan että nyt tajusi ketä kaivannut yhä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itsekäs kun päätät hänen puolestaan asioita

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itsekäs kun päätät hänen puolestaan asioita

Emmä päätä mitään, mä teen vapaan valintani olla tökkimättä häntä. Kukaan ei ole kieltänyt häntä ottamasta yhteyttä, jos onni rakoilee tai muuten vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla taitaa sydäntä olla tätä naista kohtaan ..? Entä jos tämä nainen ei näennäisistä huolimatta ole onnellinen, pitkään jäänyt sellaiseen tilaan että nyt tajusi ketä kaivannut yhä?

Totta kai unelmoin et asia olis just näin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai unelmoin et asia olis just näin.

Sitä se juuri on. Se on miksi viesteilen sulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä se juuri on. Se on miksi viesteilen sulle.

Joo, täällä sä oot mun ja siksi palaan tänne. Mut ei se todellista ole. Unissa sä rutistat mua, etkä päästä irti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä dinä tiedät hänen onnesta? Netti ei anna oikeaa kuvaa mistään. Aivan feikkiä.
        Uskallan väittää että tämä oerheellinen henkilö ajattelee juuri sinua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä dinä tiedät hänen onnesta? Netti ei anna oikeaa kuvaa mistään. Aivan feikkiä.
        Uskallan väittää että tämä oerheellinen henkilö ajattelee juuri sinua.

Mä osaan ihan itsekin ruokkia tunteitani.

• Anonyymi
      UUSI

Jotkut on seikkailijoita koko ikänsä!

• Anonyymi
        UUSI

Jotkut jopa eläytyvät voimakkaasti tällaiseen rooliin? En sanonut, että tämä ilmiö olisi sukupuolittunutta, mutta päätelmiä voi toki tehdä

• Anonyymi
        UUSI

vtullista seikkailuahan se on juu kun ero tulee ..tai sitten ei. miksi pitää vääntää ja kääntää vanhaa asiaa.Suhde voi muuttua myös kaverilliseksi vaikka näennäisesti asiat on hyvin. jokku jatkaa sillä tiellä jokku ei.Tämä hessu sen sijaan ei ole hmmärtänyt tuon taivaallista koko tilanteesta missään vaiheessa. laulaa tätä samaa suolella taikka studiolla vielä vttu viiden vuoden päästä 🫸lupaan.

• Anonyymi
      UUSI

Rakkaus ei katsoa aikaa tai paikkaa

• Anonyymi
      UUSI

niin tuttua faktaa että yliopistoissa opiskeleminen ja tutkiminen lisää tyhmyyttä ja vähwntää älykkyuyttä

mutta niin itseni kertomat jutut vähän niin.. musiikkivihje:

Judas Priest - Desert Plains

• Anonyymi
        UUSI

No sanotaanko palstaetä vaikka näin, ettei se mikään takuu ole pään pelaamiselle tämä yliopistomaailma.

• Anonyymi
      UUSI

En haluakaan, silti tunnen mitä tunnen. Siksi olen myös niin hankala ja outo.

• Anonyymi
      UUSI

Tuliko naiselle tää aloitus ?

• Anonyymi
        UUSI

Miksi tämä aloitus olisi juuri naiselle ja onko kyse tietystä naisesta? Joillakin nimittäin tuntuu vislaavan vintillä siihen tapaan, että täällä olisi jatkuvasti puhetta jostain tietystä naisesta…

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tämä aloitus olisi juuri naiselle ja onko kyse tietystä naisesta? Joillakin nimittäin tuntuu vislaavan vintillä siihen tapaan, että täällä olisi jatkuvasti puhetta jostain tietystä naisesta…

💊💊💊💊💊💊💊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

💊💊💊💊💊💊💊

Eli sinä siis toisin ilmaisten myönnät, että sinulla on tällainen visio, jota mahdollisesti pyrit mentaalipimppaamaan muille?

• Anonyymi
      UUSI

Itsekin ihastuin joskus aikoja sitten ,mietin moneen kertaan että.onko tässä järkeä no ei olisi ollut ,mutta sydän sanoi toista ,sitten kohtalo puuttui peliin emmekä enään nähneet toisiamme näin varmaan oli tarkoitettu.

• Anonyymi
      UUSI

Älä jaksa arvailla asioita anonyyminä nettipalstoilla. Jos jotain tietäisit ei sinun tarvitsisi pohtia asioita internetissä vaan keskusteluista suoraan. Sinun tehtävä ei ole määritellä kenenkään palikoita tai arvailla kenenkään elämää. Edes pienessä mielessäsi. Puhuisit kohteen kanssa itse. Ihan turhaa lässytystä muuten.

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän tämä sinun lässytys mihin tahansa palstaäijän aiheeseen ole omiaan osoittamaan, että tapulissa tuulee jos sinulla on esim sellainen visio nsnosekunnissa, että se joku hän luulee sinun olevan naimisissa ja mitä milloinkin?🤦‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Mitähän tunteiden stunttia sinä palstasetä tällä kertaa tavoittelet tällä stoorilla? Jokainen kummajainen saa sen toki itse päättää omassa päässään

• Anonyymi
        UUSI

🤣🤣🤣🤣🤣👍

• Anonyymi
      UUSI

Näin on. Ja mitä enemmän noita haukkumista ja muuta täältä luen niin sitä varmempi olen.

• Anonyymi
        UUSI

Älä nainen luule että ne sulle on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nainen luule että ne sulle on

Kyllä ne taitaa mulle olla. Pahalta tuntuu ha itkettää välillä mut yritän ajatella että kaikki varmaan voi ajattella minusta noin.

• Anonyymi
      UUSI

Sinä satana tuhoat,älä syyttele muita!gube tuhoaa kaiken toisilta,Venäjälle joutaa mennä!

• Anonyymi
      UUSI

Hornan tuuttiin minä sinun lemmenhuurut nakkaan, lasten takia en uhraa mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Pakko olla sen verran mauton malliksi aloittajaäijä, että lapsien tai kenenkään uhrailu ei kuulosta hyvältä hengelliseltä traditiolta

• Anonyymi
      UUSI

Ymmärrys noihin asioihin yleensä löytyy sen kautta kun puhuu rehellisesti kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää

• Anonyymi
      UUSI

Palikat saattavat olla väärässä paikassa.

• Anonyymi
      UUSI

Tarpeeksi kauan kun pelailee milloin missänkn, menettää sen kaiken hyvän, mitä on . Jos olet suhteessa satsaa siihen! Onni ei ole palstoilla, treffisivustoilla, ei menneissä suhteissa. Tee onnelliseksi se tärkein rinnallasi, näe ja huomaa, mitä sinulla on ja mitä menetät jos jatkat peliäsi. Helppo huhuilla sivusta, mutta kuna todella on rinnallasi kaikista heikkouksistasi huolimatta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      91
      1699
    2. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1128
    3. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      355
      1127
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      989
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      803
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      32
      722
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      686
    8. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      5
      666
    9. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      656
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      640
    Aihe