Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla on aivan eri tilanne kuin sinulla.
En vaan ymmärrä
42
650
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
😢😢😢
- AnonyymiUUSI
Jos ihastuu/rakastuu 🤔
- AnonyymiUUSI
Mutta oonko onnellinen...
- AnonyymiUUSI
Ja munko kanssa sit olisit? Oon niin hankala, varsinkin sua kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja munko kanssa sit olisit? Oon niin hankala, varsinkin sua kohtaan.
Miksi olet hankala häntä kohtaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaa tunteet oli niin syviä ja suuria, enkä osannu tulla toimeen niiden kanssa. Meni sit tekemään tyhmästi ja väärin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaa tunteet oli niin syviä ja suuria, enkä osannu tulla toimeen niiden kanssa. Meni sit tekemään tyhmästi ja väärin.
Korjaa asiat hänen kanssaan. Se on se mitä harva osaa. Ymmärtää myös toista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korjaa asiat hänen kanssaan. Se on se mitä harva osaa. Ymmärtää myös toista.
Ei ole enää mahdollista. Ikinä en menis hänen onnea tökkimään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle aivan yks hailee, että millä metodeilla saat kaivettua jotain negaa suhteessa tähän henkilöön, jonka hallusinoit palstasedän juukailun taakse?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa sydäntä olla tätä naista kohtaan ..? Entä jos tämä nainen ei näennäisistä huolimatta ole onnellinen, pitkään jäänyt sellaiseen tilaan että nyt tajusi ketä kaivannut yhä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet itsekäs kun päätät hänen puolestaan asioita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet itsekäs kun päätät hänen puolestaan asioita
Emmä päätä mitään, mä teen vapaan valintani olla tökkimättä häntä. Kukaan ei ole kieltänyt häntä ottamasta yhteyttä, jos onni rakoilee tai muuten vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa sydäntä olla tätä naista kohtaan ..? Entä jos tämä nainen ei näennäisistä huolimatta ole onnellinen, pitkään jäänyt sellaiseen tilaan että nyt tajusi ketä kaivannut yhä?
Totta kai unelmoin et asia olis just näin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai unelmoin et asia olis just näin.
Sitä se juuri on. Se on miksi viesteilen sulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se juuri on. Se on miksi viesteilen sulle.
Joo, täällä sä oot mun ja siksi palaan tänne. Mut ei se todellista ole. Unissa sä rutistat mua, etkä päästä irti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä dinä tiedät hänen onnesta? Netti ei anna oikeaa kuvaa mistään. Aivan feikkiä.
Uskallan väittää että tämä oerheellinen henkilö ajattelee juuri sinua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä dinä tiedät hänen onnesta? Netti ei anna oikeaa kuvaa mistään. Aivan feikkiä.
Uskallan väittää että tämä oerheellinen henkilö ajattelee juuri sinua.Mä osaan ihan itsekin ruokkia tunteitani.
- AnonyymiUUSI
Jotkut on seikkailijoita koko ikänsä!
- AnonyymiUUSI
Jotkut jopa eläytyvät voimakkaasti tällaiseen rooliin? En sanonut, että tämä ilmiö olisi sukupuolittunutta, mutta päätelmiä voi toki tehdä
- AnonyymiUUSI
vtullista seikkailuahan se on juu kun ero tulee ..tai sitten ei. miksi pitää vääntää ja kääntää vanhaa asiaa.Suhde voi muuttua myös kaverilliseksi vaikka näennäisesti asiat on hyvin. jokku jatkaa sillä tiellä jokku ei.Tämä hessu sen sijaan ei ole hmmärtänyt tuon taivaallista koko tilanteesta missään vaiheessa. laulaa tätä samaa suolella taikka studiolla vielä vttu viiden vuoden päästä 🫸lupaan.
- AnonyymiUUSI
Rakkaus ei katsoa aikaa tai paikkaa
- AnonyymiUUSI
niin tuttua faktaa että yliopistoissa opiskeleminen ja tutkiminen lisää tyhmyyttä ja vähwntää älykkyuyttä
mutta niin itseni kertomat jutut vähän niin.. musiikkivihje:
Judas Priest - Desert Plains- AnonyymiUUSI
No sanotaanko palstaetä vaikka näin, ettei se mikään takuu ole pään pelaamiselle tämä yliopistomaailma.
- AnonyymiUUSI
En haluakaan, silti tunnen mitä tunnen. Siksi olen myös niin hankala ja outo.
- AnonyymiUUSI
Tuliko naiselle tää aloitus ?
- AnonyymiUUSI
Miksi tämä aloitus olisi juuri naiselle ja onko kyse tietystä naisesta? Joillakin nimittäin tuntuu vislaavan vintillä siihen tapaan, että täällä olisi jatkuvasti puhetta jostain tietystä naisesta…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä aloitus olisi juuri naiselle ja onko kyse tietystä naisesta? Joillakin nimittäin tuntuu vislaavan vintillä siihen tapaan, että täällä olisi jatkuvasti puhetta jostain tietystä naisesta…
💊💊💊💊💊💊💊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
💊💊💊💊💊💊💊
Eli sinä siis toisin ilmaisten myönnät, että sinulla on tällainen visio, jota mahdollisesti pyrit mentaalipimppaamaan muille?
- AnonyymiUUSI
Itsekin ihastuin joskus aikoja sitten ,mietin moneen kertaan että.onko tässä järkeä no ei olisi ollut ,mutta sydän sanoi toista ,sitten kohtalo puuttui peliin emmekä enään nähneet toisiamme näin varmaan oli tarkoitettu.
- AnonyymiUUSI
Älä jaksa arvailla asioita anonyyminä nettipalstoilla. Jos jotain tietäisit ei sinun tarvitsisi pohtia asioita internetissä vaan keskusteluista suoraan. Sinun tehtävä ei ole määritellä kenenkään palikoita tai arvailla kenenkään elämää. Edes pienessä mielessäsi. Puhuisit kohteen kanssa itse. Ihan turhaa lässytystä muuten.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tämä sinun lässytys mihin tahansa palstaäijän aiheeseen ole omiaan osoittamaan, että tapulissa tuulee jos sinulla on esim sellainen visio nsnosekunnissa, että se joku hän luulee sinun olevan naimisissa ja mitä milloinkin?🤦♀️
- AnonyymiUUSI
Mitähän tunteiden stunttia sinä palstasetä tällä kertaa tavoittelet tällä stoorilla? Jokainen kummajainen saa sen toki itse päättää omassa päässään
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣🤣👍
- AnonyymiUUSI
Näin on. Ja mitä enemmän noita haukkumista ja muuta täältä luen niin sitä varmempi olen.
- AnonyymiUUSI
Älä nainen luule että ne sulle on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nainen luule että ne sulle on
Kyllä ne taitaa mulle olla. Pahalta tuntuu ha itkettää välillä mut yritän ajatella että kaikki varmaan voi ajattella minusta noin.
- AnonyymiUUSI
Sinä satana tuhoat,älä syyttele muita!gube tuhoaa kaiken toisilta,Venäjälle joutaa mennä!
- AnonyymiUUSI
Hornan tuuttiin minä sinun lemmenhuurut nakkaan, lasten takia en uhraa mitään.
- AnonyymiUUSI
Pakko olla sen verran mauton malliksi aloittajaäijä, että lapsien tai kenenkään uhrailu ei kuulosta hyvältä hengelliseltä traditiolta
- AnonyymiUUSI
Ymmärrys noihin asioihin yleensä löytyy sen kautta kun puhuu rehellisesti kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää
- AnonyymiUUSI
Palikat saattavat olla väärässä paikassa.
- AnonyymiUUSI
Tarpeeksi kauan kun pelailee milloin missänkn, menettää sen kaiken hyvän, mitä on . Jos olet suhteessa satsaa siihen! Onni ei ole palstoilla, treffisivustoilla, ei menneissä suhteissa. Tee onnelliseksi se tärkein rinnallasi, näe ja huomaa, mitä sinulla on ja mitä menetät jos jatkat peliäsi. Helppo huhuilla sivusta, mutta kuna todella on rinnallasi kaikista heikkouksistasi huolimatta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911699
Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181128Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3551127- 94989
- 62803
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam32722- 46686
Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5666Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113656En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42640