https://www.ku.fi/artikkeli/5155827-suomessa-on-eun-huonoin-hallitus-moitti-jussi-saramo-vappupuheessaan
Suomessa on EU:n huonoin hallitus, hän summasi.
Suomen talouspoliittisen tilanteen lisäksi Saramo kommentoi puheesaan myös maailmanpoliittista tilannetta sivuten niin Trumpia, Venäjää, Kiinaa kuin Israelia.
Hän myös korosti, kuinka perussuomalaiset olivat vastuussa yhdestä historian suurimmista vaalipetoksista.
Saramo oulussa ja humalassa?
18
246
Vastaukset
- Anonyymi
kohta pahempi kuin Martin Sheinin-009
- Anonyymi
Saramo on aivan oikeassa.
- Anonyymi
Saramo on absolutisti.
- Anonyymi
Persu on niin sekaisin, että koko maailma näyttää olevan kännissä.
- Anonyymi
Meneehän siitä sekaisin kun ikänsä partavettä juo.
- Anonyymi
Paukkuu!
- Anonyymi
Homo !
- Anonyymi
Tulit sitten kaapista ulos.Onnea!
- Anonyymi
eikö se työnteko kiinnosta ihmiset?
sitä se hallitus asiaa ajaa- Anonyymi
Ennätysmäärä konkursseja ja jatkuva kasvava työttömien joukko se tosiaan kannustaa töihin, on varmasti kiva käydä kysymässä töitä ja nykiä yrityksen ovenkahvaa vain tajutakseen ettei koko yritystä ole enään edes olemassa.
- Anonyymi
Paskaa on helppo puhua.Teot näyttää että meillä on historian surkein ja epäonnistunein hallitus.Mitäpä muuta EK:n ja pääomasijoittajien rahoittama ja ostama selkärangaton porukka voisi olla.Nilkkejä viimeisen päälle
- Anonyymi
Homo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo!
Sanoit jo aiemmin olevasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit jo aiemmin olevasi.
Noo, kun on vapautunut kaappiuden kahleista, täytyy hänen ottaa heti ilo kunnolla irti, kiihkeys suorastaan huokuu tuostakin julistuksesta yli äyräiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, kun on vapautunut kaappiuden kahleista, täytyy hänen ottaa heti ilo kunnolla irti, kiihkeys suorastaan huokuu tuostakin julistuksesta yli äyräiden.
Joo meinaa innostus läikkyä yli hänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennätysmäärä konkursseja ja jatkuva kasvava työttömien joukko se tosiaan kannustaa töihin, on varmasti kiva käydä kysymässä töitä ja nykiä yrityksen ovenkahvaa vain tajutakseen ettei koko yritystä ole enään edes olemassa.
No niitähän on myyty ruotsiin. Suomi kuullut hyötyvänsä paljonkin. Onko näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niitähän on myyty ruotsiin. Suomi kuullut hyötyvänsä paljonkin. Onko näin
Miksi menestyviä yrityksiä myydään niin helposti Suomesta ulkomaille?
Sitä työeläkeyhtiö Elon pääekonomisti Tiina Helenius ei ymmärrä. Hänen mielestään yritysten pitäisi kasvaa Suomessa isommiksi.
– Se ei voi olla täysin pääomakysymys, koska hyvät ideat ja yritykset saavat rahoitusta myös kansainvälisilta pääomamarkkinoilta, Helenius sanoo.
- Anonyymi
Siinäpä Heleniuksen näkemys. Tuo on toki vain hönen näkemyksensä, mutta voi perään olla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1292291Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871099Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo99963Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898- 53801
- 62799
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi279792- 46789
- 84763
- 51723