Mitä meidän välillä

Anonyymi-ap

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni

46

686

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sinusta myös.

• Anonyymi
      UUSI

Me asutaan naisen kanssa vielä yhdessä (ei saa pelästyä, joskus sitten). Ollaan parhaat ystävät, kumppanit ja rakastavaiset toisillemme. Hän ei vaan näe sitä vielä, mutta minä tiedän ja tunnen että hän on minun kohtalo. 💫

• Anonyymi
      UUSI

Onko näin?

• Anonyymi
        UUSI

Trollausta ihmisistä.

• Anonyymi
      UUSI

Irl. tämän voi kertoa. Luuletko täällä saavasi jotain elämää mullistavaa aikaiseksi.
      Niinpä! Ota siihen ihmiseen yhteyttä ja asiat ratkeaa suuntaan tahi toiseen.

• Anonyymi
        UUSI

Sivust ja täähän ei mulle kans kuulu mut yleensä irl elämä tapahtuu. Jos sitä pitää odottaa se ei ole sulle tarkoitettu.

• Anonyymi
        UUSI

Luuletko sinä saavasi jotain aikaan tällä naurettavalla jurnutuksella tai tavoittavasi asianosaiseksi katsomasi henkilön?😬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivust ja täähän ei mulle kans kuulu mut yleensä irl elämä tapahtuu. Jos sitä pitää odottaa se ei ole sulle tarkoitettu.

Kyllä näin on.

• Anonyymi
      UUSI

Mieheltä miehelle alotus😎.

• Anonyymi
        UUSI

lisäyksenä: olisitte älytön pari 😎

• Anonyymi
        UUSI

No onko tullu vastauksia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No onko tullu vastauksia.

Sepolta sain. T.S

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sepolta sain. T.S

Onnee ,miekkailu alkakoon.

• Anonyymi
        UUSI

No en ole homo eli ei mitään.

• Anonyymi
      UUSI

No jos olisi minusta kiinni, oltais loppuelämä yhdessä, mutta kun ei ole pelkästään minusta kiinni.

• Anonyymi
        UUSI

En halua olla sinun kanssa. Olet liian vanha jo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä on liian vanha.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä on liian vanha.

Sinä olet liian vanha gubbe. Mene sen kirsien kuvien kanssa tanssimaan😂kirsi tulee sulle piikomaan. Saat sitten aukoa sille päätäs. Mieltäsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä on liian vanha.

Ryppyjä naamassa ja makkaroita vyötäröllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kanssa on turha edes yrittää tuollaisia trollauksia. Sinulla ei ole hajuakaan kuka minä olen ja minkä ikäinen. Ja vaikka tietäisitkin, "liian vanhaksi" haukkumisella ei ole sellaista vaikutusta kuin toivot sillä olevan. Minulla ei ole mitään ongelmia vanhenemisen kanssa, ja mikä tärkeintä, en välitä pskaakaan siitä, pitääkö joku random mies minua puoleensavetävänä vai ei. :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ryppyjä naamassa ja makkaroita vyötäröllä.

Tukka hyvin ja käyrä pöksyissä 😌

• Anonyymi
      UUSI

haluaisin miehen mutta entiedä miten heitä lähestytään

• Anonyymi
        UUSI

No nostat vähän toista jalkaa ja kysyt miten olis.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No nostat vähän toista jalkaa ja kysyt miten olis.

vou:D

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Näitä ei avata. Ihan turha laittaa

• Anonyymi
      UUSI

Kumpi väsyy ensin?

• Anonyymi
        UUSI

Oon kouluttanu hevosia, anna tulla vaan

• Anonyymi
      UUSI

Täshän tuntee ittensä tärkeäksi ,kun aina sanotaan että se on sinusta kiinni.

• Anonyymi
      UUSI

Siinä tapauksessa ei mitään

• Anonyymi
      UUSI

Ujosti halataan, ei liian kovaa vaan mukavan pehmeästi. Nuuhkasen sun kaulaa, kun et huomaa.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä jos huomaan. Etkä ole ainoa, jonka olen huomannut olevan kiinnostunut kaulastani/ niskastani tai sen nuuhkimisesta. (Tanssiessa ym)

Mikä ihmisiä voi kiinnostaa toisten kaulassa? Ei ole yhtään loukkaavaa tosin. Ei läheisyydessä ole mitään noloa ja utelias saa olla kanssaihmisistä. Itse vain olet kiinnostunut hänessä silmistä kasvoista hiuksista käsivarsista.. Jotenkin pelkään mitä jos olen hikoillut niskasta/kaulasta ja toinen haistaa sen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos huomaan. Etkä ole ainoa, jonka olen huomannut olevan kiinnostunut kaulastani/ niskastani tai sen nuuhkimisesta. (Tanssiessa ym)

Mikä ihmisiä voi kiinnostaa toisten kaulassa? Ei ole yhtään loukkaavaa tosin. Ei läheisyydessä ole mitään noloa ja utelias saa olla kanssaihmisistä. Itse vain olet kiinnostunut hänessä silmistä kasvoista hiuksista käsivarsista.. Jotenkin pelkään mitä jos olen hikoillut niskasta/kaulasta ja toinen haistaa sen.

https://www.youtube.com/watch?v=LIt3E2IwjXg

• Anonyymi
      UUSI

Meidän välillä ei varmaan mitään kun olen niin ujo ja pelokas. En edes halua että se nainen säälisi minua, kun mietin mitä kaikkea tyhmää olen menneisyydessä tehnyt. Olen ollut ilkeä, puhunut typerästi, ollut ylpeä, valehdellut. Muistan kuinka pikkupoikana syytin yhtä toista poikaa teosta jonka olin itse tehnyt. En koe ansaitsevani mitään hyvää, kuten rakkautta.

• Anonyymi
        UUSI

Helvetin tuli tulee polttamaan sinut olet ilkeä mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetin tuli tulee polttamaan sinut olet ilkeä mies

Ei polta. Menen taivaaseen siksi kun olen uskonut Jeesukseen ja hän muuttaa minua toisenlaiseksi. Siksi minua harmittaa oma tyhmyys niin paljon. Olisin enemmän huolissani sinuna niistä, joita oma pahuus ei harmita yhtään.

• Anonyymi
        UUSI

Ei tulekaan, jos tämä liittyy itseäsi paljon vanhempaan naiseen!

• Anonyymi
      UUSI

Tulen halaamaan sinua, jos saan siihen luvan.

• Anonyymi
        UUSI

Ihana..🫂

• Anonyymi
        UUSI

Saat tulla☺️

• Anonyymi
      UUSI

Koska mies haluaa ihan jotain muuta, niin eipä taida tapahtua mitään..

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän kummallakin liene jotkin rajat sentään mielessä. Ainakin mitä tulee normaaliin kanssakäymiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Kun kohdataan,ni ensiksi rakastellaan. Sit mennään kihloihin ja naimisiin maistraatissa heti,ku mahdollista. Jos hyvin käy ni saadaan lapsiaki. Tällänen plääni meillä...🔥💍👍💥

• Anonyymi
        UUSI

Maistraatissa? Ei onnistu

• Anonyymi
      UUSI

Jos kerran minusta kiinni niin odotas kun katson kristallipallosta? Aha, ei siis mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Jotain erityistähän tämä on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      91
      1699
    2. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1138
    3. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      355
      1127
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      989
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      803
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      33
      740
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      686
    8. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      5
      676
    9. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      656
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      650
    Aihe