Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
Mitä meidän välillä
46
686
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sinusta myös.
- AnonyymiUUSI
Me asutaan naisen kanssa vielä yhdessä (ei saa pelästyä, joskus sitten). Ollaan parhaat ystävät, kumppanit ja rakastavaiset toisillemme. Hän ei vaan näe sitä vielä, mutta minä tiedän ja tunnen että hän on minun kohtalo. 💫
- AnonyymiUUSI
Onko näin?
- AnonyymiUUSI
Trollausta ihmisistä.
- AnonyymiUUSI
Irl. tämän voi kertoa. Luuletko täällä saavasi jotain elämää mullistavaa aikaiseksi.
Niinpä! Ota siihen ihmiseen yhteyttä ja asiat ratkeaa suuntaan tahi toiseen.- AnonyymiUUSI
Sivust ja täähän ei mulle kans kuulu mut yleensä irl elämä tapahtuu. Jos sitä pitää odottaa se ei ole sulle tarkoitettu.
- AnonyymiUUSI
Luuletko sinä saavasi jotain aikaan tällä naurettavalla jurnutuksella tai tavoittavasi asianosaiseksi katsomasi henkilön?😬
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivust ja täähän ei mulle kans kuulu mut yleensä irl elämä tapahtuu. Jos sitä pitää odottaa se ei ole sulle tarkoitettu.
Kyllä näin on.
- AnonyymiUUSI
Mieheltä miehelle alotus😎.
- AnonyymiUUSI
lisäyksenä: olisitte älytön pari 😎
- AnonyymiUUSI
No onko tullu vastauksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No onko tullu vastauksia.
Sepolta sain. T.S
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sepolta sain. T.S
Onnee ,miekkailu alkakoon.
- AnonyymiUUSI
No en ole homo eli ei mitään.
- AnonyymiUUSI
No jos olisi minusta kiinni, oltais loppuelämä yhdessä, mutta kun ei ole pelkästään minusta kiinni.
- AnonyymiUUSI
En halua olla sinun kanssa. Olet liian vanha jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mikä on liian vanha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mikä on liian vanha.
Sinä olet liian vanha gubbe. Mene sen kirsien kuvien kanssa tanssimaan😂kirsi tulee sulle piikomaan. Saat sitten aukoa sille päätäs. Mieltäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mikä on liian vanha.
Ryppyjä naamassa ja makkaroita vyötäröllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun kanssa on turha edes yrittää tuollaisia trollauksia. Sinulla ei ole hajuakaan kuka minä olen ja minkä ikäinen. Ja vaikka tietäisitkin, "liian vanhaksi" haukkumisella ei ole sellaista vaikutusta kuin toivot sillä olevan. Minulla ei ole mitään ongelmia vanhenemisen kanssa, ja mikä tärkeintä, en välitä pskaakaan siitä, pitääkö joku random mies minua puoleensavetävänä vai ei. :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ryppyjä naamassa ja makkaroita vyötäröllä.
Tukka hyvin ja käyrä pöksyissä 😌
- AnonyymiUUSI
haluaisin miehen mutta entiedä miten heitä lähestytään
- AnonyymiUUSI
No nostat vähän toista jalkaa ja kysyt miten olis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No nostat vähän toista jalkaa ja kysyt miten olis.
vou:D
- AnonyymiUUSI
jotain kaunista tai ainakin lopullista.
https://www.youtube.com/watch?v=agteIYroWd0- AnonyymiUUSI
Näitä ei avata. Ihan turha laittaa
- AnonyymiUUSI
Kumpi väsyy ensin?
- AnonyymiUUSI
Oon kouluttanu hevosia, anna tulla vaan
- AnonyymiUUSI
Täshän tuntee ittensä tärkeäksi ,kun aina sanotaan että se on sinusta kiinni.
- AnonyymiUUSI
Siinä tapauksessa ei mitään
- AnonyymiUUSI
Ujosti halataan, ei liian kovaa vaan mukavan pehmeästi. Nuuhkasen sun kaulaa, kun et huomaa.
- AnonyymiUUSI
Mitä jos huomaan. Etkä ole ainoa, jonka olen huomannut olevan kiinnostunut kaulastani/ niskastani tai sen nuuhkimisesta. (Tanssiessa ym)
Mikä ihmisiä voi kiinnostaa toisten kaulassa? Ei ole yhtään loukkaavaa tosin. Ei läheisyydessä ole mitään noloa ja utelias saa olla kanssaihmisistä. Itse vain olet kiinnostunut hänessä silmistä kasvoista hiuksista käsivarsista.. Jotenkin pelkään mitä jos olen hikoillut niskasta/kaulasta ja toinen haistaa sen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos huomaan. Etkä ole ainoa, jonka olen huomannut olevan kiinnostunut kaulastani/ niskastani tai sen nuuhkimisesta. (Tanssiessa ym)
Mikä ihmisiä voi kiinnostaa toisten kaulassa? Ei ole yhtään loukkaavaa tosin. Ei läheisyydessä ole mitään noloa ja utelias saa olla kanssaihmisistä. Itse vain olet kiinnostunut hänessä silmistä kasvoista hiuksista käsivarsista.. Jotenkin pelkään mitä jos olen hikoillut niskasta/kaulasta ja toinen haistaa sen.
- AnonyymiUUSI
Meidän välillä ei varmaan mitään kun olen niin ujo ja pelokas. En edes halua että se nainen säälisi minua, kun mietin mitä kaikkea tyhmää olen menneisyydessä tehnyt. Olen ollut ilkeä, puhunut typerästi, ollut ylpeä, valehdellut. Muistan kuinka pikkupoikana syytin yhtä toista poikaa teosta jonka olin itse tehnyt. En koe ansaitsevani mitään hyvää, kuten rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Helvetin tuli tulee polttamaan sinut olet ilkeä mies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helvetin tuli tulee polttamaan sinut olet ilkeä mies
Ei polta. Menen taivaaseen siksi kun olen uskonut Jeesukseen ja hän muuttaa minua toisenlaiseksi. Siksi minua harmittaa oma tyhmyys niin paljon. Olisin enemmän huolissani sinuna niistä, joita oma pahuus ei harmita yhtään.
- AnonyymiUUSI
Ei tulekaan, jos tämä liittyy itseäsi paljon vanhempaan naiseen!
- AnonyymiUUSI
Tulen halaamaan sinua, jos saan siihen luvan.
- AnonyymiUUSI
Ihana..🫂
- AnonyymiUUSI
Saat tulla☺️
- AnonyymiUUSI
Koska mies haluaa ihan jotain muuta, niin eipä taida tapahtua mitään..
- AnonyymiUUSI
Eiköhän kummallakin liene jotkin rajat sentään mielessä. Ainakin mitä tulee normaaliin kanssakäymiseen.
- AnonyymiUUSI
Kun kohdataan,ni ensiksi rakastellaan. Sit mennään kihloihin ja naimisiin maistraatissa heti,ku mahdollista. Jos hyvin käy ni saadaan lapsiaki. Tällänen plääni meillä...🔥💍👍💥
- AnonyymiUUSI
Maistraatissa? Ei onnistu
- AnonyymiUUSI
Jos kerran minusta kiinni niin odotas kun katson kristallipallosta? Aha, ei siis mitään.
- AnonyymiUUSI
Jotain erityistähän tämä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911699
Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181138Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3551127- 94989
- 62803
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam33740- 46686
Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5676Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113656En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42650