Teen 16m2 lämmintä varastoa ja meinasin liipata itse lattian. Kura tulee tietysti pumppuautosta. Varastossa ei ole viemäriä tai vesipistettä. Onnistuuko tuo liippaus itse esim. laudanpätkällä tasoittamalla ja vatupassilla tarkistamalla? Voisiko joku tietävä antaa vinkkejä miten homma kannattaa tehdä? Kiitos!
Varaston lattian liippaus itse?
4
17833
Vastaukset
- vanha.
on syytä hankkia jostain työkalut.
Ei laudanpätkällä hiertäminen ole vaikeaa mutta lämpimästä tilasta kun on kysymys niin teräsliippi pinta on siivouksen kannalta aivan ehdoton vaatimus.
Ei siellä betonin päällä vatupassin kanssa heiluta tee mieluummin seimälle korkomerkit sillä vatupassilla ja tee sitten sopivan mittainen ajokeppi jolla mittaat lattian korkeuden. - tee pois
Kun on kyse noinkin pienestä alasta niin laita pidemmille sivuille ohjurilaudat ja vedä pitkällä laudalla (jos ei alumiinia ole) niitä myöden korkoon. Jos tuntuu liika leveältä niin voi siihen keskellekkin laittaa ohjurin tilapäisesti. Teräsliipillä perään kunhan on sopivasti seissyt niin ei koira perään hauku. Kokematonkin saa näin melkoisen hyvän ja suoran permannon aikaan.
- JArmo
Meillä liipattiiin varaston lattia itse ja siellä oli kaivoa sun muuta. Tehtiin kallistuksetkin. Kovasti riippuu varastosi muodosita mutta meillä se on pitkulainen. Molempiin reunoihin tehtiin ohjurit ja sitten suoralla laudalla liipattiin. Sanotaan näin että varastoksi kelvollinen tulos tuli.
Tuossa on muutama kuva varastohommista, harmi että kamerasta loppui akku :/
http://www.jarmoainasoja.net/taloprojekti/varasto.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279