Reino Nordin: "Vasemmistolaisuus on myrkkyä" | Woke tuhosi Emma-palkitun Reino Nordinin uran
https://www.youtube.com/watch?v=LYkkdif9XgI&ab_channel=IvanPuopolo
Hyvä kun jossain vaiheessa tuokin asia selvisi. Kaikille ei milloinkaan.
Reino Nordin: "Vasemmistolaisuus on myrkkyä"
14
527
Vastaukset
- Anonyymi
aika inhottavasti Nordin puhuu tuolla videolla siinä kohdassa kun alkaa mainitsemaan Venäjästä kun Venäjä sotii nyt että hänhän sanoo kieltämättä minun mielestäni hyvinkin inhottavasti ja julmasti .
Enkä ole vasemmistolainen vaan kepulainen =)- Anonyymi
Noin huono laulaja on myrkkyä, vai onko se joku teatteripelle?
- Anonyymi
Onkos tämä nero sen vaimo?
"Maria Nordin tuomittiin rikoksesta – menettää kissansa valtiolle"
https://www.is.fi/viihde/art-2000010006139.html - Anonyymi
Katsoin Ukkolan haastattelun Maria ja Reino Nordin haastateltavina. Eipä ihme ettei Reinoa näy esiintymässä. Ylimielisempää laulajaa saa etsiä.
- Anonyymi
Tää on niin paska artisti ja näyttelijä ku voi vaa olla! Luulee kait olevasa joku Lennon!
- Anonyymi
Harvoin tulee yhtä vastenmielistä ihmistä vastaan kun Reino on. Ei ihme että ei ole koskaan saanut uraa lentämään, kun käytöstavat puuttuvat. Muutama hassu mummo jaksaa vielä tätä kuunnella.
- Anonyymi
Eihän se poloinen osaa edes laulaa ja sitten syyttää muita. Jos ei mylvisi mullivainaan nuotilla, voisi tilanne olla toinen.
- Anonyymi
Vasemmistolaisuus on myrkkyä, sanoo Reino...
Niin sitä ihminen erehtyy, kun minäkin pidin Reinoa idioottina, mutta hänhän onkin tosi fiksu tyyppi!- Anonyymi
Silloin se on persaukinen porvari ja se on sinun mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin se on persaukinen porvari ja se on sinun mieleen.
Vihervasurit on suomen mätäpaise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasurit on suomen mätäpaise.
Porvarit ei ole sen kummempia.
- Anonyymi
Täällä yks epätoivoinen Nordininvihaaja esiintyy monena että tulis se kuva että niitä on iso joukko...phahahahaaaa.
P.S. Reiska on hyvä tyyppi, jututkin täyttä asiaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165093HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2094671Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu643879Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221272- 161228
- 431154