Onkos Kilpikonnia näkynyt liikenteessä, niitä onkin paljon, oikea pesäke?
Kilpikonna matelee
23
326
Vastaukset
- Anonyymi
Kilpikonna liikkuu Opelilla, yksi ainakin, valtava kilpikonna.
- Anonyymi
Onkos akvaariokilpikonna vai konnan konna?
- Anonyymi
Useita murhanyrityksiä ja murhia ollut tutkinnan alla Sotkamossa. Amerikkalainen taistelurikospoliisikoulun käynyt henkilö tutkii.
- Anonyymi
Henkilöitä ja poliisejakin tuomitaan myös avunannosta murhanyrityksiin ja murhiin.
- Anonyymi
Kilpikonna joutuvat massiivisiin syytteisiin muista rikoksista virkojen haltijoina ja toimijoina.
- Anonyymi
Kuminakakkuja vanginvartijat antavat kilpikonnille selleihin.
- Anonyymi
Kummolan poikakin musta puku mieskin on enemmän mennyt skinikampauksiin.
- Anonyymi
Vaatepoliitikko, TURO vai mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatepoliitikko, TURO vai mikä?
Musta puku ei käytössä parane.
- Anonyymi
Kilpikonnia ole piirittänyt tovin joka kantilta, heidän kanssaan yhteistyössä toimivia henkilöitäkin paljon. Kilpikonnista kypsyttämällä irtoaa paremmat näytöt korkeimmassa hallinto-oikeudessa.
- Anonyymi
"MAJORI JA POIKA MAJOR-SKINI
- Anonyymi
Liigaan kuuluu poliiseja, tiedotusvälineitä, puhelinkuuntelua ym.
- Anonyymi
Palaneen käryä haissut pitkään, korppu tulee lopuksi.
- Anonyymi
Kilpikonna heilautti lapiota kahdesti ilmassa kuin haudankaivaja. Kilpikonna niitti heinää rajalta kuin kuolemaa.
- Anonyymi
Kilpikonna Majori on umpikiero.
- Anonyymi
Kilpikonnia löytyy Sotkamo Kajaani välillä.
- Anonyymi
Seon huoltoasema on Tipaksella kilpikonnilla, biodieseliä ja lantabiokaasua.
- Anonyymi
Seolla biodieseliä traktoriin! Seon huoltoasema.
- Anonyymi
Yhtä tyhmä kuin talonpojan vasemman jalan saapas.
- Anonyymi
Voi Pyhä Sylvi, että on pöljää talon porukka! Kaikella kirkollisella Pyhyydellä mainiten.
- Anonyymi
Sahanpuruilla ajattelee kilpikonna.
- Anonyymi
Punainen matto on Venäläistä valmistetta kilpikonnalla.
- Anonyymi
Naton sotilaallista puolustusvoimaa taitaa olla kirjoituksissa, ymmärrän.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2323285Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162609Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4491540Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221416Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161361Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501331- 1141322
- 1131245
- 46974
- 66964