Mitä helvettiä,ajoin tuossa eilen päivällä Lehmustietä pikin ja vastaan tuli pikkupoika jalkakäytävällä pyörällä missä mopon moottori? Vauhtia oli ja paljon eli ei riittänyt 30km/h vaan enemmän koska ajoi auton ohi ja meillä oli tuo 30 koska sen on nopeusrajoitus kyseisellä kadulla.Siitä Lehmustieltä kaveri ponkaisi tien yli ja urheilukentälle ajamaan juoksurataa pitkin ja sitten ruohokentälle sutimaan,jäätiin seuraamaan ja siellä se kaahaili aikansa ja sitten meni kotiinsa varmaankin tuonne Kanervatielle siihen mutkassa olevaan talon pihaan. Aika vaarallisen näköistä ajoa oli tuolla hepulla ja illemmalla tuli sama kaveri taas vastaan mutta tuossa Lehmustien ja Kanervatien risteyksessä ja hirveää kyytiä taas jalkakäytävää pitikin,tietääkö joku että onko laillista ajaa edes moottorilla varustellulla laitteella jalkakäytävällä? Tiedän että mönkkärillä tai vastaavalla ei saa edes ajaa omalla pihalla alaikäiset ja vakuuttamattomilla,jos joku tuntee tämän hepun niin menkää nyt ihmeessä sanomaan vanhemmille että ei aja liikenteessä sillä tuo heppu on vaaraksi itselleen ja muille.On hirveää jos ajaa kolarin tuon kanssa ja häneltä lähtisi henki!!
Polkupyörä moottorilla
Anonyymi-ap
1
74
Vastaukset
- Anonyymi
Sou wot!
Oma vikansa, jos älliä on noin vähän.
Sitä saa mitä tilaa.🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222241Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131472- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201086- 261076